Wayerkamp 13
8014 GA Zwolle

Google Plus/Places - 10,0

Marcella beoordeelde op 2019-06-15

Mooi aanbod van prachtige verantwoorde kinderkleding. Snelle en juiste levering en heel fijn dat het milieuvriendelijk verpakt wordt in papier i.p.v. plastic. Het lieve kaartje erbij maakt het helemaal af :-) Hier ga ik zeker vaker iets bestellen!

Christine beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering en e-mailcontact en ruilen ging prima en leuk verpakt met persoonlijke kaart erbij en mooie kwaliteit kleding.

Ellen beoordeelde op 2019-06-09

snelle levering en super leuke kleding

Kim beoordeelde op 2019-06-06

De pyjama's passen heel goed en zijn heel zacht. De levering was snel en er zat een lief zelfgeschreven briefje in de doos. Dat gaf het echt een persoonlijke touch.

Miriam beoordeelde op 2019-06-05

Ik heb een jumpsuit besteld bij Eko de Peko. Omdat ik in de buurt woon kon ik hem komen ophalen. Er werd snel en vriendelijk gereageerd op berichten. En mijn dochter is heel blij met de mooie jumpsuit!

Sybrich beoordeelde op 2019-05-28

Attente communicatie, en leuk zo'n persoonlijk geschreven kaartje bij je bestelling.

Charlotte beoordeelde op 2019-05-21

Het product werd snel geleverd. Ik was vooral onder de indruk van de klantgerichtheid, er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling!

Sandra beoordeelde op 2019-05-21

Leuk aanbod. Goede kwaliteit en snel in huis!

Plonie beoordeelde op 2019-05-16

Mooie kleding, snelle verzending en attente persoonlijke boodschap. Bedankt!

Jolien beoordeelde op 2019-05-08

Goede kwaliteit kleding. Mn dochtertje van 3 vond haar vest ‘zo lekker zacht’. Heel blij met deze mooie items. Snelle service en persoonlijk!

Norma beoordeelde op 2019-05-08

Fijne service

Mara beoordeelde op 2019-05-04

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Malu beoordeelde op 2019-04-28

Tevreden, goede communicatie en levering

An beoordeelde op 2019-04-23

Heel goed

N beoordeelde op 2019-04-22

Heel snel.

L beoordeelde op 2019-04-16

Prachtig verpakt en heel snel in huis.

Geeske beoordeelde op 2019-04-15

Snel geleverd. Goed verpakt en goeie maatomschrijving op de website!

Tietsia beoordeelde op 2019-04-11

Goede service, mooi verpakt en prachtige kleren!

Yolanda beoordeelde op 2019-04-11

We zijn heel tevreden over de mooie duurzame en faire kleding van Ekodepeko, de lieve woorden van Lisette erbij op het begeleidende kaartje, de verpakking zonder plastic en de snelle en persoonlijke afhandeling .

Maria beoordeelde op 2019-04-08

Van begin tot eind ben ik zeer tevreden. Mooie kleding, stof voelt kwalitatief goed, snelle reactie, snelle levering. Het staat mijn dochter superrr mooi! Bedankt!!