Wayerkamp 13
8014 GA Zwolle

Google Plus/Places - 10,0

Myrthe beoordeelde op 2018-12-13

Super fijn om eerlijke kleding te kunnen kopen. Snelle service en super mooie spullen!

Leinette Goris beoordeelde op 2018-12-12

Heel tevreden en fijn dat ik zo mijn steentje kan bijdragen aan mens en mileu!!

Silvie beoordeelde op 2018-12-10

Mooi product, service is persoonlijk.

Reactie van Eko de Peko:
Bedankt Silvie, fijn om te horen!

Heleen beoordeelde op 2018-12-09

Kleding is mooi ingepakt en snel geleverd. Eko de Peko heeft een groot aanbod aan leuke fair trade kinderkleding, ideaal!

Bedankt Heleen! ♥

Melisse beoordeelde op 2018-12-04

Heerlijk zachte stoffen met prachtige gekleurde prints. De aandacht is te proeven met hoe het verpakt toegestuurd werd. Wij zijn er heel blij mee!

Heel erg bedankt Melisse! ♥

Adna beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden! Super lief en persoonlijk kaartje bij mijn bestelling, prachtig papier er omheen en dan ook nog eens de maat en stof naar verwachting! Beter kan niet.

Reactie van Eko de Peko:
Super om te horen dat je er zo blij mee bent Adna! Daar word ik ook weer blij van♥

Heidi beoordeelde op 2018-12-03

Heel leuke webshop,leuk persoonlijk briefje bij de shirtjes wat het erg fijn maakte om ons pakje te openen.
Ik ben fan en bestel zeker nog bij je Lisette,dankjewel!

Reactie van Eko de Peko:
Wat fijn om te horen Heidi! ♥ Bedankt voor deze mooie recensie.

Jorien beoordeelde op 2018-11-25

Heel tevreden! Ik kon de top die ik wilde niet vinden en kreeg via Instagram al heel snel reactie, zodat ik gelukkig die geweldige outfit snel kon bestellen en de prachtige kleertjes snel in huis had. Bij de bestelling zat ook een lief handgeschreven briefje met een persoonlijke noot. Daar was ik erg blij mee!

Reactie van Eko de Peko:
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze mooie recensie.

Guus beoordeelde op 2018-11-23

prettig contact, maar iets over de spulletjes zeggen kan ik nog niet, omdat het betreffende kindje daar nog te klein voor is :-)

Reactie van Eko de Peko:
Bedankt Guus. Hoop dat het over een tijdje goed zal passen!

Rosa beoordeelde op 2018-11-19

prima kleertjes mooie kleuren, zou het alleen fijn vinden als de legging wat dikker waren vooral in de winter.

Reactie van Eko de Peko:
Bedankt Rosa. We hebben een legging 'dusty pink' dat een gevoerde legging is. Deze is van Maxomorra. Misschien is dat een optie?

Daphne beoordeelde op 2018-11-18

Heel mooie producten, heel mooi verpakt en snelle levering

Heel erg bedankt Daphne!

Petra beoordeelde op 2018-11-15

Snelle service en goed verzorgd ingepakt. Mooie kleding van een goede kwaliteit. Mijn zoon is er superblij mee.

Bedankt Petra, mooi om te horen! ♥

Laura beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering, goed materiaal

Top, bedankt!

Rianne beoordeelde op 2018-11-05

Goede keus in duurzame kleertjes, fijn! En levering gaat ook altijd goed en snel.

Superfijn, dankjewel Rianne ♥

Esther beoordeelde op 2018-11-04

Mooie kleren, ruime keuze en verzending is prima in orde

Fijn om te lezen Eshter! ♥

Frances beoordeelde op 2018-10-28

Hallo. Ik was tot nu toe super tevreden. Kleding lijkt van prima kwaliteit en levering ging soepel en snel.
Hopelijk blijven de kleertjes ook na enige tijd goed.
M.v.g

Reactie van Eko de Peko:
Hi Frances, dat hoop ik natuurlijk ook , maar daar ga ik wel van uit! Mocht er nou iets zijn, dan kun je altijd contact opnemen.

Pauline beoordeelde op 2018-10-21

Ik heb een erg leuke knuffel voor mijn kleindochter gekocht en ze vind hem helemaal geweldig.

Reactie van Eko de Peko:
Wat leuk om te lezen Pauline!♥

Ursula beoordeelde op 2018-10-20

Kwaliteitskleding, goede en snelle service en er worst veel aandacht besteed aan mens en planeet. Een hele fijne webwinkel!

Reactie van Eko de Peko:
Dankjewel Ursula voor je hele fijne recensie!

Inez beoordeelde op 2018-10-19

Ik ben dol op de mooie motieven van de kinderkleding van Duns en Maximorra. Extra leuk dat er ook mama-en-dochter jurken zijn!

Bedankt Inez!

Ilmy beoordeelde op 2018-10-18

Ik had het product zaterdag besteld en dinsdag in huis.

Fijn Ilmy!