Wayerkamp 13
8014 GA Zwolle

Google Plus/Places - 10,0

Maartje beoordeelde op 2019-08-12

Héél tevreden, lieve persoonlijke reactie en service!

Judith beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering, keurig verpakt en leuk contact met de webshop!

Amber beoordeelde op 2019-08-08

Blij met mijn bestelling! Er zat een lief berichtje bij.
Deze webshop zou ik zeker aanraden voor wie graag ‘bewust’ koopt.

Marcia beoordeelde op 2019-08-06

Mooie producten, snel geleverd met extra korting van de nieuwsbrief en een leuk, persoonlijk kaartje!

Irmen beoordeelde op 2019-08-02

Kleding zag er prachtig uit, ben er erg blij mee. Goed dat Eko de Peko ook grotere maten voert, zodat ook de grotere kinderen nog Eko kunnen zijn! Ook de levering was snel. Dik tevreden!

Astrid beoordeelde op 2019-07-20

Leuke artikelen en snelle en persoonlijke service!

Vivi beoordeelde op 2019-07-20

goede service, snel verzonden en mooie produkten. En ook nog perfect maatadvies!

Sanne beoordeelde op 2019-07-18

Snelle persoonlijke service, pakketje was mooi ingepakt met een leuk kaartje erbij. Fijne eerste ervaring!

Annelies beoordeelde op 2019-07-15

Vlotte service. Heerlijk zachte en hippe kledij.

Evelien Kist beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, snel geleverd en een handgeschreven persoonlijk berichtje erbij. Geweldig leuk poppetje besteld en een mooi hemd voor ons zoontje (hij was helemaal blij).

Corine beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering van leuke cadeautjes

Marjolein beoordeelde op 2019-07-07

super leuke kleren, en het wordt ook snel verzonden. leuk contact ook via instagram

Gerda beoordeelde op 2019-06-22

Woensdag een ontzettend leuk fleurig, organic, fair trade jurkje besteld voor mijn dochter. Donderdag kon ik het zelf al ophalen omdat Eko de Peko bij mij in de plaats zit. Toen bleek dat het jurkje te groot was, kon ik m de dag daarna zo omruilen voor een kleinere maat. Niet alleen het jurkje was duurzaam, maar ook de verpakking! Met aandacht verpakt! Ik kom nog weer eens terug!

Afke beoordeelde op 2019-06-22

Super mooie kleren voor onze dochter, een jurk voor mezelf en kleertjes voor de buikbaby gekocht. Een feestje!

Marcella beoordeelde op 2019-06-15

Mooi aanbod van prachtige verantwoorde kinderkleding. Snelle en juiste levering en heel fijn dat het milieuvriendelijk verpakt wordt in papier i.p.v. plastic. Het lieve kaartje erbij maakt het helemaal af :-) Hier ga ik zeker vaker iets bestellen!

Christine beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering en e-mailcontact en ruilen ging prima en leuk verpakt met persoonlijke kaart erbij en mooie kwaliteit kleding.

Ellen beoordeelde op 2019-06-09

snelle levering en super leuke kleding

Kim beoordeelde op 2019-06-06

De pyjama's passen heel goed en zijn heel zacht. De levering was snel en er zat een lief zelfgeschreven briefje in de doos. Dat gaf het echt een persoonlijke touch.

Miriam beoordeelde op 2019-06-05

Ik heb een jumpsuit besteld bij Eko de Peko. Omdat ik in de buurt woon kon ik hem komen ophalen. Er werd snel en vriendelijk gereageerd op berichten. En mijn dochter is heel blij met de mooie jumpsuit!

Sybrich beoordeelde op 2019-05-28

Attente communicatie, en leuk zo'n persoonlijk geschreven kaartje bij je bestelling.