Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

El-Vidas

Nijverheidsweg 17
9791DA Ten Boer
0851301566
KvK 69564078

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
El-Vidas

Gemiddelde beoordeling

9,5

15 beoordelingen

Beoordeling van klanten

93%

0%

7%

2019
El-Vidas

Han beoordeelde op 2019-07-07

Top bedrijf, snelle levering, goede afspraken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

erwin beoordeelde op 2019-07-04

Prima service, duidelijk omschrijving snelle levering/

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

de Vries beoordeelde op 2019-06-14

Wat een service. En wat snelle bezorging. De televisie besteld voor mijn verjaardag en tip top op tijd geleverd.
Dikke vette pluim voor dit bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Jan Willem beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb een Samsung QE55Q9F 2018 besteld bij El Vidas. Ik kon hem dezelfde dag nog ophalen in Groningen. Het betrof keurig het Nederlandse XXN model. Het scheelde bijna 300 euro ten opzichte van andere winkels in Groningen. Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

John beoordeelde op 2019-06-06

Uitstekend bedrijf. Komen altijd de afspraken na.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Merijn beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering en zeer plezierig contact met de klantenservice.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Mats beoordeelde op 2019-06-06

Ik had het product de volgende dag al in huis, en dat met zulke prijzen. Product was goed verpakt en werd netjes afgeleverd. En dat voor zn topprijs!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Eduard beoordeelde op 2019-06-05

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Alles naar wens

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Danique bos beoordeelde op 2019-03-22

Zeer goede geholpen. Bedrijf reageert snel vragen. Mijn tv netjes optijd ontvangen, je krijgt een mail met de levertijd en de chauffeur belt ook nog een half uur van tevoren dat hij er aan komt. Zeker aan te raden !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Master beoordeelde op 2019-03-04

kreeg een Poolse Samsung TV geleverd, welke niet bruikbaar was. Heb deze moeten laten ombouwen. kosten E 250,00
Leverancier geeft "niet thuis"

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van El-Vidas:
Goedemiddag,
Dank voor uw recensie alleen jammer dat deze niet de waarheid bevat, wij hebben van bepaalde modellen inderdaad een EU versie. Echter Altijd 100% geschikt voor de Nederlandse markt. Ziggo ondersteunend, Nederlandse Apps en twee jaar garantie aan huis.

U heeft de tv naar Spanje verscheept om daar te gebruiken met satelliet van Canal digitaal ( iets wat vanuit Canal digitaal ook niet is toegestaan) Tv's welke wij verkopen in Nederland zijn inderdaad niet geschikt voor de Spaanse systemen. en dat is de reden dat u de tv toen u hem wilde gebruiken in Spanje moest aanpassen.
El-Vidas

L Young beoordeelde op 2019-03-01

Overall: The company is very responsive and quick to rectify any problems. I would purchase from them again given my experience.

I bought a 55' TV, but was concerned about getting the TV up to my 4th floor apartment. I emailed El Vidas to double check that their delivery man would bring the TV to my floor. They responded promptly, confirmed it would be delivery to the door. Unfortunately, when the delivery man rang the doorbell, he left the TV at the bottom of the staircase and left. I left a message about this situation, and the owner called me to apologize, explaining the driver acted independently and corrective action will be taken. He was then kind enough to offer me a discount for the issues I experienced.

I am impressed with El Vidas's customer service and the pride and care the owner takes with his business. While originally disappointed with the delivery service, the responsiveness of the business gave me the confidence that in the future, I would continue to have a positive experience with El Vidas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van El-Vidas:
Dear lillian,

We apologize that the driver did not bring the shipment to the 4th floor, we will discuss this absurdly with him. Meanwhile we have also spoken and solved by telephone.
El-Vidas

Hans Smeulders beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb een Samsung TV besteld. Eerst even gebeld of deze echt op voorraad was en wat de garantieperiode was. Prima te woord gestaan door medewerker. Daarna besteld via website. En zoals belooft de volgende werkdag in huis. Prima ervaring. TOP

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

M.den Otter beoordeelde op 2019-01-13

zeer tevreden snelle levertijd en zeer concurerende prijs [Samsung Smart TV 7190 40inch ] voor slechts 389,-- EUR [ Elders 499,--]

El-Vidas

Pascal Kartan beoordeelde op 2018-12-10

Concurrerende prijzen zonder afbreuk te doen aan de service. Product op tijd en netjes geleverd. Vooraf telefonisch geinformeerd. Helaas voldeed het prduct niet en hebben we dit retour gestuurd. Wederom prima en vriendelijke service met een gratis retour als resultaat. Volgende keer bestellen wij weer bij El-Vidas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Brouwers beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden per SMS en telefoon omtrent de levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2018

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.