Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

El-Vidas

Nijverheidsweg 17
9791DA Ten Boer
0851301566
KvK 69564078

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
El-Vidas

Gemiddelde beoordeling

8,9

22 beoordelingen

Beoordeling van klanten

82%

4%

14%

2019
El-Vidas

Matthias Volkers beoordeelde op 2019-09-19

In eerste instantie was ik sceptisch om hier een tv te bestellen, uiteindelijk toch gedaan vanwege de aantrekkelijke prijs.

Maar nu kan ik verzekeren dat dit bedrijf op alle fronten betrouwbaar is gebleken.
Niets was te moeilijk overal werd een oplossing voor gezocht, ik kreeg duidelijk antwoord en alles werd zeer snel afgehandeld.

En ik was niet de makkelijkste klant!

Via bol.com had ik de Samsung QE65Q60R besteld.
Nadat ik hier in eerste instantie niet tevreden mee was wilde ik deze omruilen voor de QE65Q70R.
Dit was totaal geen probleem dezelfde week werd het toestel omgeruild en kon ik met wederzijds vertrouwen de meerwaarde aan de deur voldoen.

Echter nadat ik deze tv in mijn bezit had was naar mijn inziens de meerwaarde van deze upgrade miniem en bedacht ik mij opnieuw.

Wederom weer contact opgenomen dat ik mij wederom bedacht had en toch graag de tv die ik in eerste instantie besteld had graag terug wou hebben.

Weer kreeg ik direct reactie terug en was dit geen probleem.

Ik had zelfs nog aangeboden om eventuele transportkosten te laten verrekenen.
Dit omdat ik dat wel zo reëel vond aangezien de werknemers ook niet voor niks aan het werk zijn.

Ook dit was niet nodig.
Het volledige bedrag dat ik aan de deur voor de duurde tv had betaald werd netjes teruggestort.

Kort gezegd er zijn veel louche bedrijven in deze branche maar dit is een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!


Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Bennie beoordeelde op 2019-09-08

Ik heb een Samsung UE43NU7090 TV besteld/gekocht bij El-Vidas.
Inderdaad voor 14.00 uur besteld en de volgende dag in huis.
De bezorger was een ZEER vriendelijk persoon en krijgt van mij alle lof.
Met een kleine waarschuwing (gelezen review) dat het een Oost-Europees toestel zou kunnen zijn toch de stap genomen.
Het was inderdaad een Pools (Ooos-Europees) toestel maar daar wij een slim persoon in ons gezin hebben geen problemen tegen gekomen met het installeren.
Het was de prijs/kwaliteit verhouding die mij tevreden stemt over dit toestel.

El-Vidas

Klaas beoordeelde op 2019-08-31

El vidas biedt (sommige) tv's voor flink minder geld aan dan andere sites. Dan weet je al dat dat niet helemaal klopt. Via de chat nagevraagd of het echt om een voor de Nederlandse markt bedoelde Samsung is. En dit werd bevestigd. Na ontvangst gezocht naar de productsticker van de fabrikant --> deze is verwijderd. Mae duidelijk sprake van grijze import. Tv uit buitenland gehaald, in 'geheim' menu de tv geschikt gemaakt voor Nederland zodat deze samenwerkt met de Nederlandse kabelmaatschappijen. Eigenlijk wist ik wel dat deze grijze import zou zijn want tv was 200 euro goedkoper dan elders (elders 750) maar het valt me op dat ze via de chat keihard liegen. Nadeel van grijze import is dat de fabrieksgarantie vervalt en dat je afhankelijk bent van de garantie van de verkoper. En dat bij deze verkoper... Kopen op eigen risico dus.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Van hardeveld beoordeelde op 2019-08-30

Zeer slecht bedrijf......ik heb 5x gebeld betreffende mijn vragen.....en ze geven aan dat ze contact met mij zullen op nemen per mail .....helaas nog steeds niet gebeurd.

op woensdag tv besteld voor 619 euro.....dinsdag geleverd.....woensdag dag na de leverdag tv in prijs verlaagd naar 495 euro.
Ik mocht hem niet terugsturen en opnieuw bestellen omdat de tv 7 brand uren heeft gemaakt en de max is 6 uur
Geen geld terug gekregen of compensatie dus van mij krijgt el vidas de koude douche en geen enkel compliment

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Chris beoordeelde op 2019-08-30

Mijn product werd door El-Vidas goedkoop aangeboden. Eerst de reviews gelezen; enkele waren slecht. Toch besteld en niet teleurgesteld: makkelijk bestellen, goede communicatie, snelle levering door eigen bezorgdienst met een vriendelijke chauffeur die een kwartier voor bezorging nog even belde. Prima product en een heel goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom: uitstekende ervaring.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Ron beoordeelde op 2019-08-02

Op 01-08-2019 tv besteld nog nipt voor 16.00 uur. Met de vriendelijke medewerking van EL-VIDAS werd de tv alsnog meteen verscheept. Dat naar mijn vraagstelling hiervoor omdat de " oude " tv plotseling defect was gegaan. En de tv werd de volgende dag om ca. 10.15 uur netjes afgeleverd. Dat is lekker snel. Top service!.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Patrick beoordeelde op 2019-07-26

Wij hadden een nieuwe tv gekocht dinsdag, en deze werd keurig geleverd de dag nadien, woensdag.
Ook kregen we dinsdag avond keurig een bericht met het tijdslot voor de levering op woensdag.
Bij het opstarten van de tv bleek deze echter niet te werken.
Na contact met de klantendienst werd er besloten om de tv terug af te halen op vrijdag.
Onmiddellijk mee een nieuwe leveren was niet mogelijk want men moest eerst de tv testen op zaterdag en dan ging men bevestigen en een nieuwe leveren. Op dinsdag (de week erna).
1°) donderdag avond geen bericht gekregen met een tijdsslot voor afhaling op vrijdag.
2°) Zaterdag geen bericht gekregen dat de TV wel degelijk stuk was. Hebben dan op maandag maar zelf met de klantendienst gebeld.
Zij bevestigden dat de tv stuk was en gingen een nieuwe gingen opsturen. Levering op dinsdag was wel niet meer mogelijk owv de drukte en men ging pas woensdag leveren. Echter wist men dit al wel van de week ervoor dat men een nieuwe moest leveren op dinsdag. Na aandringen ging men dan toch dinsdag leveren.
3°) maandag avond geen bericht gekregen met het tijdslot voor levering dinsdag.
4°) dinsdag ochtend zelf gebeld met de klantendienst, welke pas om 09u25 bereikbaar was ipv van 09u00. Niet echt handig als je zelf een afspraak hebt om 10u00 die je al dan niet moet annuleren. Men ging het nakijken en terug bellen. Pas om 11u30 teruggebeld dat ze toch maar woensdag zouden leveren en dat we in de namiddag dan het tijdslot gingen krijgen voor woensdag.
5°) Dinsdag avond geen tijdslot gekregen voor de levering woensdag.

Conclusie: alles is wel in orde gekomen, maar ik had toch op meer service gerekend gezien alle commentaren hier.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Han beoordeelde op 2019-07-07

Top bedrijf, snelle levering, goede afspraken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

erwin beoordeelde op 2019-07-04

Prima service, duidelijk omschrijving snelle levering/

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

de Vries beoordeelde op 2019-06-14

Wat een service. En wat snelle bezorging. De televisie besteld voor mijn verjaardag en tip top op tijd geleverd.
Dikke vette pluim voor dit bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Jan Willem beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb een Samsung QE55Q9F 2018 besteld bij El Vidas. Ik kon hem dezelfde dag nog ophalen in Groningen. Het betrof keurig het Nederlandse XXN model. Het scheelde bijna 300 euro ten opzichte van andere winkels in Groningen. Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

John beoordeelde op 2019-06-06

Uitstekend bedrijf. Komen altijd de afspraken na.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Merijn beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering en zeer plezierig contact met de klantenservice.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Mats beoordeelde op 2019-06-06

Ik had het product de volgende dag al in huis, en dat met zulke prijzen. Product was goed verpakt en werd netjes afgeleverd. En dat voor zn topprijs!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Eduard beoordeelde op 2019-06-05

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Alles naar wens

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Danique bos beoordeelde op 2019-03-22

Zeer goede geholpen. Bedrijf reageert snel vragen. Mijn tv netjes optijd ontvangen, je krijgt een mail met de levertijd en de chauffeur belt ook nog een half uur van tevoren dat hij er aan komt. Zeker aan te raden !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

Master beoordeelde op 2019-03-04

kreeg een Poolse Samsung TV geleverd, welke niet bruikbaar was. Heb deze moeten laten ombouwen. kosten E 250,00
Leverancier geeft "niet thuis"

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van El-Vidas:
Goedemiddag,
Dank voor uw recensie alleen jammer dat deze niet de waarheid bevat, wij hebben van bepaalde modellen inderdaad een EU versie. Echter Altijd 100% geschikt voor de Nederlandse markt. Ziggo ondersteunend, Nederlandse Apps en twee jaar garantie aan huis.

U heeft de tv naar Spanje verscheept om daar te gebruiken met satelliet van Canal digitaal ( iets wat vanuit Canal digitaal ook niet is toegestaan) Tv's welke wij verkopen in Nederland zijn inderdaad niet geschikt voor de Spaanse systemen. en dat is de reden dat u de tv toen u hem wilde gebruiken in Spanje moest aanpassen.
El-Vidas

L Young beoordeelde op 2019-03-01

Overall: The company is very responsive and quick to rectify any problems. I would purchase from them again given my experience.

I bought a 55' TV, but was concerned about getting the TV up to my 4th floor apartment. I emailed El Vidas to double check that their delivery man would bring the TV to my floor. They responded promptly, confirmed it would be delivery to the door. Unfortunately, when the delivery man rang the doorbell, he left the TV at the bottom of the staircase and left. I left a message about this situation, and the owner called me to apologize, explaining the driver acted independently and corrective action will be taken. He was then kind enough to offer me a discount for the issues I experienced.

I am impressed with El Vidas's customer service and the pride and care the owner takes with his business. While originally disappointed with the delivery service, the responsiveness of the business gave me the confidence that in the future, I would continue to have a positive experience with El Vidas.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van El-Vidas:
Dear lillian,

We apologize that the driver did not bring the shipment to the 4th floor, we will discuss this absurdly with him. Meanwhile we have also spoken and solved by telephone.
El-Vidas

Hans Smeulders beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb een Samsung TV besteld. Eerst even gebeld of deze echt op voorraad was en wat de garantieperiode was. Prima te woord gestaan door medewerker. Daarna besteld via website. En zoals belooft de volgende werkdag in huis. Prima ervaring. TOP

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
El-Vidas

M.den Otter beoordeelde op 2019-01-13

zeer tevreden snelle levertijd en zeer concurerende prijs [Samsung Smart TV 7190 40inch ] voor slechts 389,-- EUR [ Elders 499,--]


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.