Meidoornlaan 16
8181GW Heerde
0639011487 en 0578-617272

Jacqueline Van der Hoek beoordeelde op 2018-07-02

Persoonlijk contact om de maat te verifiëren en te vertellen wanneer het verstuurd word. Top

Jane Dijckmans beoordeelde op 2018-05-24

Heel tevreden over het bestelde artikel (leren buideltasje van elandleer). Het artikel kon niet direct geleverd worden, omdat de desbetreffende persoon in Scandinavië was. Ik werd daar netjes van op de hoogte gebracht...top!!

Reactie van Elandleer.nl:
Dank u wel en fijn dat u wilt delen.

Carla Modder beoordeelde op 2018-05-23

Is de eerste keer datik een bestelling bij u hebt gedaan.
Nav de bestelling heb ik een e-mail gehad met de daarin betreffende acties. Prima!

Reactie van Elandleer.nl:
Dank voor uw reactie en dat u het wilt delen.

Margreet beoordeelde op 2018-03-09

Ik heb de wanten gekocht voor de wintersport, het was -24 in de bergen. Voor de zekerheid had ik er dunne handschoenen onder gedaan, maar wat een genot, m'n handen werden snel weer warm als ze na een afdaling toch koud warm geworden. Op de warmere dagen, -6 had ik er geen handschoenen onder en heb ik helemaal geen last gehad van de kou. De wind gaat er ook niet doorheen. Super!

Reactie van Elandleer.nl:
Dank voor uw reactie; sorry dat het een verlaat antwoord is. Fijn dat u uw ervaring wilt delen mn. wat betreft de wintersport.

Han Joppe beoordeelde op 2018-02-22

In Juni 2017 heb ik een gilet van Elandleer (donker groen) aangeschaft. Zowel het materiaal, de details van de afwerking als de snit zijn van buitengewoon goede kwaliteit. Dit Elandleer is heel soepel, veerkrachtig en sterk; het vormt zich om je lichaam. De voering is van mooie textiel die het gilet ook geschikt maakt om met een nette colbert te dragen. Een groot voordeel vind ik dat het oneindige aantal zakken en zakjes dat je bij veel bodywarmers aantreft ontbreken. Je hebt ze meestal toch niet nodig en onregelmatigheden in het leer kunnen er niet door gemaskeerd worden. Kortom: top kwaliteit over de volle breedte!

Ook heb ik in Juni 2017 twee vingerhandschoenen van Elandleer gekocht. Een paar met halve vingers, voor de zomer, en een paar met hele vingers, voor de winter. Elandleer is een mooi product, het is een beetje elastisch en vormt goed om de knokkels van je hand tijdens het chaufferen. De afwerking en de stiksels zijn heel zorgvuldig en netjes gemaakt. Een groot voordeel is dat de irritatie van het stuur in mijn handen, door een beginnende artrose helemaal voorkomen wordt door dit leer. Een mooi product dat alles doet wat je er maximaal van mag verwachten!

Willem van de Keuken beoordeelde op 2018-01-16

Snelle levering. Keurig verpakt. Tip top

Reactie van Elandleer.nl:
Dank u wel voor uw beoordeling.

André Levering beoordeelde op 2017-11-23

4 jaar geleden kocht ik op de Country & Christmas fair te Haarzuilens een portemonnee van elandleer, na wat info waarvan ik verwachtte dat dit een verkooppraatje was moet ik zeggen dat ik dus 4 jaar verder nog steeds dezelfde portemonnee gebruik (lees mishandel). Ondanks het advies de portemonnee niet in mijn kontzak te steken is dit lastig af te leren en de portemonnee zit gewoon in de kontzak met muntgeld en al.. behalve slijtageplekken aan de buitenkant, die na 4 jaar nog steeds erg meevallen is de portemonnee nog steeds in topconditie. Mijn volgende portemonnee wordt er ook zeker 1 van elandleer.nl ondanks dat deze dan nog steeds niet versleten zal zijn.

Reactie van Elandleer.nl:
Dank u wel voor uw beoordeling.
Fijn dat u 4 jaar intensief gebruik van Elandleer wilt delen..

Jeroen van Assema beoordeelde op 2017-07-08

Bestelling is prima verlopen en de kwaliteit van de portemonnee is top!

Dank u wel.

Akke Falke beoordeelde op 2017-02-08

Had niet de juiste maat van wanten maar werd keurig afgehandeld voor een andere maat!!

Wilke Driessen beoordeelde op 2017-01-25

Zondags portemonnee besteld. 'S woensdag keurig in huis.
Zal in gebruik uitwijzen of het een handig formaat voor mij is. Maar ziet er goed uit en ligt lekker in de hand.
Wel vreemd dat het pakje in de brievenbus las (waar iedereen bij kan) .
Had gedacht dat ik voor zou moeten tekenen.

Willy van Duijn beoordeelde op 2017-01-21

Nadat eerst de verkeerde handschoenen geleverd waren probleem keurig en snel opgelost

Ingrid beoordeelde op 2016-12-26

Op de kerstmarkt in Den Haag in 2015 heb ik rode wanten gekocht van elandleer. Heerlijk zacht en vooral lekker warm. Als het vriest, kom ik met warme handen op de plaats van bestemming na een half uur fietsen. Een goede aankoop. Na een jaar gedragen te hebben, zien ze er nog uit als nieuw.

De heer Van Boxtel beoordeelde op 2016-12-22

Op de Haagse kerstmarkt heb ik herenhandschoenen van elandleer gekocht. Een investering voor jaren. Ik kan de producten van Elandleer.nl zeer aanbevelen, omdat het natuurproducten zijn die nergens anders te koop zijn voor deze kwaliteit.

C.M. Rietbroek beoordeelde op 2016-12-16

Handschoenen in 2015 op de kerstmarkt gekocht! Heerlijk warm, nooit meer koude handen en goed waterdicht. Gaan na een jaar alleen maar lekkerder zitten.

F.Otter-Westra beoordeelde op 2016-12-09

Bijzonder prettige ervaring, deskundig advies bij het kopen van handschoenen op Dickens-festival in Garderen.
Als Scandinavië liefhebber waren we het er al snel over eens dat deze landen uitzonderlijk mooi en puur zijn.
Ik ben jaloers dat u nog ieder jaar naar Lapland gaat. Helaas is Scandinavië voor mij verleden tijd , ik leef nu op de herinneringen. Ook heel fijn.

2016