Ridderlaan 13
3271TG Mijnsheerenland

M.J. de Bruin beoordeelde op 2018-06-19

Zeer fijn bedrijf!

Henk Steenbergen beoordeelde op 2018-06-15

Er wordt meegedacht, en zorg gedragen voor een snelle levering.

Pierre De Bie beoordeelde op 2018-05-26

Geen moeilijkheden bij betalen, duidelijke beschrijven product, snelle afhandeling en zal zeker in de toekomst nog zaken doen bij deze online shop indien het nodig moest zijn. Een aanrader!!

Paul. Kuipers beoordeelde op 2018-05-04

Snelle levering. En vragen over elektrische aansluiting werden zeer snel beantwoord.

Willem beoordeelde op 2018-04-30

Foutieve artikel was in eerste instantie geleverd maar na contact prima opgelost!

SWZ beoordeelde op 2018-04-19

Vriendelijk geholpen, en een snelle levering

nick janssen beoordeelde op 2018-04-17

Fijne shop en zeer snel geleverd

SWZ beoordeelde op 2018-04-16

Ik had een verkeerde bestelling gedaan, telefonisch contact gehad, ik werd vriendelijk te woord gestaan, er werd mij gevraagd hoe het gekomen was dat ik het verkeerde type had besteld, en hoe ze het d.m.v. aanpassen van de omschrijving misschien in de toekomst kunnen voorkomen. Vervolgens had ik razendsnel het juiste type ontvangen. Kortom een voorbeeld voor velen. Dank

Albert Donkers beoordeelde op 2018-03-22

Snel geleverd en netjes de bijbehorende moer nageleverd.

T. Schouten beoordeelde op 2018-03-12

Speciaal onderdeel van Itho werd probleemloos geleverd

Ben Simons beoordeelde op 2018-03-05

Prima service.

An Smeuninx beoordeelde op 2018-02-27

perfecte service

LJM van den Berg beoordeelde op 2018-02-15

Snelle bezorging. Ook het bestellen zelf, via internet, gaat snel en eenvoudig. Erg tevreden over het geheel.

Jan Soetens beoordeelde op 2018-02-12

Snel contact en er werd meegedacht en ingespeeld op mijn specifieke wensen

Gerald Goor van den beoordeelde op 2018-02-09

Prima prijs en snel geleverd

H. Munster beoordeelde op 2018-02-07

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen. Niet moeilijk om iets om te ruilen en advies te krijgen.

Leo Mans beoordeelde op 2018-02-03

makkelijk bestellen; snel geleverd; alles OK
Bestel hier al meerdere jaren (weliswaar met tussenpozen) spullen; gaat steeds goed.
Aanbevolen !

Peter beoordeelde op 2018-02-01

Tweede werkdag foutloos geleverd !

Willem beoordeelde op 2018-01-30

Prima

JW beoordeelde op 2018-01-29

Heel tevreden over de bestelling. Netjes en vlot afgehandeld. Helaas had ik het product uiteindelijk niet nodig en heb ik het geretourneerd. Ook de retour werd zeer netjes afgehandeld.