Vaartdijk 57
1566 PR ASSENDELFT

Sander beoordeelde op 2019-06-04

Product was niet goed geleverd door een foutje, maar dit werd uitstekend door Elektrocomponentenstore.nl opgelost. Er werd snel gereageerd, goed meegedacht en uiteindelijk ben ik nu blijer als dat ik in eerste instantie meteen een goed product had ontvangen. Ik ben vanaf nu vaste klant!

- Goed klanten contact
- Snelle verzending
- Duidelijke website
- Prima prijzen

bas KOOLS beoordeelde op 2018-10-27

Goedemiddag Bas,

Allereerst bedankt voor jouw beoordeling, negatief of niet, dit is voor ons een stukje feedback waar we mee aan de slag kunnen:)

Wel ben ik benieuwd waarom jij precies een 1 ster beoordeling hebt achtergelaten? Wellicht is er iets gebeurd waardoor jij totaal niet tevreden bent, en daar moeten we natuurlijk iets mee doen!

Ik wil je vragen even te reageren per e-mail zodat we het wat persoonlijker kunnen houden!

Groetjes, Jasper van Elektrocomponentenstore.nl

RENE VAN LEEUWEN beoordeelde op 2018-10-19

Marnix Zondag beoordeelde op 2018-10-11

Goed produkt, makkelijk besteld(I-deal) en snel verzonden. Degelijk verpakt. Toppie ;-)

aad hogendoorn beoordeelde op 2018-10-02

Kees Lokker beoordeelde op 2018-10-02

snelle levering, netjes verpakt.

M. Klooster beoordeelde op 2018-10-01

Uitstekend gewoon! Heb nu al meerdere bestellingen geplaatst bij dit bedrijf. De artikelen die niet niet op voorraad zijn, worden besteld en men wordt hier gelijk over geïnformeerd. Het klantcontact wat ik al meerdere malen heb gehad is erg vriendelijk, duidelijk en zeker klantgericht. Voor mij een bedrijf (en de prijzen zijn goed) waar ik regelrecht naar toe ga zonder verder te kijken! Elektrocomponentenstore, bedankt!

Marcel Querido beoordeelde op 2018-09-27

Verkeerde onderdeel verzonden, na een mail terug gebeld, juiste onderdeel nagezonden zonder factuur, verkeerd onderdeel met retour formulieren gratis terug gestuurd.

R Schelsema beoordeelde op 2018-09-06

William De lor beoordeelde op 2018-09-05

Goede en snelle service ga zo door👍👍👍

Jan beoordeelde op 2018-09-03

De levertijd heb ik als wat lang ervaren, verder uitstekend

Giovanni Guiamo beoordeelde op 2018-08-28

Pascal Hartman beoordeelde op 2018-08-10

Milan beoordeelde op 2018-08-09

Top, snel en duidelijk!

Jeremy Mulder beoordeelde op 2018-07-31

De producten zijn erg goed, de prijs is eerlijk en de bezorging is op en top in orde.

Reactie van Elektrocomponentenstore.nl:
Jeremy, hartstikke bedankt voor jouw leuke recensie, hier hebben we wat aan:)

Fokko Werkman beoordeelde op 2018-07-29

Niet duur

Reactie van Elektrocomponentenstore.nl:
Bedankt voor de recensie:)

Zoltan Toth beoordeelde op 2018-07-23

snel en goed geleverd

Reactie van Elektrocomponentenstore.nl:
Zoltan, we doen ons best, hartstikke bedankt voor jouw recensie:)

Rudolf De ram beoordeelde op 2018-07-03

Bestelling op tijd binnen.
De rest is overzichtelijk

Goedemorgen Rudolf,

Super, daar ben ik blij om, echter wil het ook wel eens voorkomen dat het wat minder snel gaat, uiteraard doen we ons best dit zo veel mogelijk te voorkomen.

Mocht je verder nog feedback hebben, ik hoor het graag:)

Fijn weekend!

R. Krzysztaowski beoordeelde op 2018-06-30

Koper beoordeelde op 2018-06-20

Zeer snelle levering, correct verpakt.

Goedemorgen meneer/mevrouw Koper,

Bedankt voor jouw recensie:)

Heel fijn weekend toegewenst.