Elisense landelijke badkamermeubels

Elisense landelijke badkamermeubels

Elisense is gespecialiseerd in sfeervolle landelijke badkamermeubels van massief hout. Door de enorme diversiteit aan verfkleuren en bovenbladen (hout, natuursteen of composiet) kunt u onze badkamermeubels aanpassen aan uw eigen badkamerstijl.

Al onze meubels worden voorzien van een unieke afwerking, die zeer geschikt is voor gebruik in de badkamer. We vermelden per meubel de kleurmogelijkheden, afmetingen en prijzen. Alle meubels zijn standaard voorzien van een massief houten wastafelblad. Bij de meeste modellen kunt u tegen meerprijs kiezen voor een wastafelblad van natuursteen of composiet.

We ontwerpen onze wastafelmeubels zelf en besteden veel zorg aan de kwaliteit en afwerking en bieden u daardoor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Onze productie beschikt over jarenlange ervaring en vakmanschap.

De zekerheden van https://www.elisense.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016