Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Heemskerkstraat 68B2
3038VK Rotterdam

6,0

Cheralyn beoordeelde op 2017-09-26

In verband met een bruiloft een jurkje gekocht, deze helaas retour moeten zenden en een nieuwe besteld. Veel mails gestuurd naar Elle Voudrait ivm de betaling. Elle Voudrait meld de retour zending niet af bij de afterpay waardoor je aanmaningen krijgt. Bij bellen neemt elle Voudrais niet op en op mails wordt niet gereageerd. UiIteindelijk de aanmaning betaald om een bkr te voorkomen, nu nog het geld zien terug te krijgen van de retourzending. Zeer slecht van Elle Voudrais.
Wegens het niet afmelden door Elle Voudrait is de betaling reeds opgelopen tot 74 euro terwijl het jurkje incl verzendkosten 49,90 was.
Wederom gemaid maar krijg dezelfde mail als dat ik eerder kreeg.
Ik wil het verschil hiervan terug.

Iva beoordeelde op 2014-12-07

Ik ben zeer tevreden met de service en de bestelde producten. Leuk verpakt en snel geleverd! Ik zal deze site zeker aanbevelen aan mijn vriendinnen. xxx Happy Customer :D

2014