Rijksstraatweg 43F
7384AC Wilp

8,8

Nore beoordeelde op 2019-07-19

ordered 2 items, got the info that one is delayed. after the new delivery date was passed i asked where the second item is, only then i got the info that it's not coming and i get my money back.

P Bal beoordeelde op 2019-07-19

Jose Humberto de Aguiar Abdo beoordeelde op 2019-07-19

Rob Elens beoordeelde op 2019-07-17

Ben zeer tevreden en past allemaal perfect. zeker om aan te raden.

Kevin Pouwelsen beoordeelde op 2019-07-17

rob Evers beoordeelde op 2019-07-10

Meneer W beoordeelde op 2019-07-10

Levering was binnen een dag en in een anonieme doos, dus dat was super, maar had uiteindelijk twee verkeerde producten ontvangen. Heb dit niet aangegeven, want op dit moment zie ik geen gelegenheid om opnieuw spullen te ontvangen (thuissituatie).

Klaas Feenstra beoordeelde op 2019-07-10

Geert Jansen beoordeelde op 2019-07-09

Goede prijs en snelle levering

Wim van Hout beoordeelde op 2019-07-05

ronald Bijleveld beoordeelde op 2019-07-04

Goede fijne winkel met ruime keus, en zeer snelle levering. Top.

Clem Desimpelaere beoordeelde op 2019-07-02

Ali Garkani beoordeelde op 2019-07-02