Rijksstraatweg 43F
7384AC Wilp

8,6

C. Vloet beoordeelde op 2019-08-28

Fokke de Haan beoordeelde op 2019-08-22

Nieuw gekregen en zo lek als een zeef, en eigenlijks eis ik dat geld terug en stuur het niet meer terug, uit frustratie heb ik heb helemaal bewerkt en heb het weg gegooid, moest ook nog zolang wachten en eis de helft terug en anders bestel nooit weer wat bij jullie, ja sorry hoor, mijn exucces ervoor, en dacht heb ik even een leuk speeltje en heb ik nog meer pech en graag wou ik de helft terug, omdat ik zolang moest wachten? Namens mij Dhr F.de.Haan.

H Croonen beoordeelde op 2019-08-20

snel en op tijd!

Bob Bakker beoordeelde op 2019-08-19

J.m. Den hartog beoordeelde op 2019-08-17

Bestelling gedaan op 26-07 tot op heden product nog niet in huis. Mede door een fout van andere leverancier.

ludwig van wichelen beoordeelde op 2019-08-16

Arne Parrein beoordeelde op 2019-08-13

Afonso Pereira beoordeelde op 2019-08-13

Prima Prijzen en een snelle levering!

Melanie Bakker beoordeelde op 2019-08-13

Erg tevreden! Maten zijn zoals ze staan vermeld en het is onwijs goede kwaliteit! Zit mooi en sluit mooi aan!

Raymond Janssens beoordeelde op 2019-08-12

Ilona Bacinskaite beoordeelde op 2019-08-10

I am satisfied with the product 👌🏻

Serge Peeters beoordeelde op 2019-08-10

Henkie beoordeelde op 2019-08-09

Discrete en snelle levering zoals beloofd en ook de goedkoopste die ik kon vinden.

R.E. beoordeelde op 2019-08-07

De levering was snel. Ook de kwaliteit is goed.
Een minpunt: valt veel groter uit. (maat S = M)

Bas Heeres beoordeelde op 2019-08-05

Roger van der Plas beoordeelde op 2019-08-03

JGJ Thuis beoordeelde op 2019-08-01

Pieter Van Arum beoordeelde op 2019-07-30

De bestelling is nooit gekomen.
Ik hoop dus dat ik nooit een rekening hoef te betalen. Want ze stuurde wel een rekening. Mocht dít gelezen worden dan hoop ik dat u er mede voor kunt zorgen dat of dat de bestelling alsnog komt. Of dat ik in ieder geval geen rekening hoef te betalen. Ik heb niks ontvangen. Graag hoor ik eet reactie. Hartelijk dank. Vriendelijke groet van Pieter van Arum

Reactie van Elsker:
Beste Pieter,
Vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.
Ik kan u meedelen dat sinds 23 juli uw bestelling klaar ligt bij de PostNL service punt zoals we afgesproken hebben. Op 24 juli hebben wij u daarover bericht. Waarschijnlijk is daar is verkeerd in gegaan. Onze excuses hiervoor

Rudolf Ibrahim beoordeelde op 2019-07-30

Kees Verheul beoordeelde op 2019-07-30