Rijksstraatweg 43F

9,1

Sarah Elst beoordeelde op 2019-03-25

Robert Antkowiak beoordeelde op 2019-03-13

Martijn Van de put beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering en netjes verpakt.

Johannes de Schiffart beoordeelde op 2019-03-04

Ria beoordeelde op 2019-03-03

Vrijdagavond besteld en zaterdag voor de middag al in huis.
Top!

R.F. Bergman beoordeelde op 2019-02-26

Henk Allegaert beoordeelde op 2019-02-25

Tevreden met de juiste levering.

Dhr P.P Szmidt beoordeelde op 2019-02-18

Henri Zondwrvan beoordeelde op 2019-02-18

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak!

Ferdy Fell beoordeelde op 2019-02-14

Alle artikelen op tijd geleverd, in een grote doos die goed gevuld zat. Ook in redelijk veel instanties de goedkoopste voor zover ik kon vinden!

Laurens Post beoordeelde op 2019-02-06

Erik Hoots beoordeelde op 2019-01-31

E. de Groot beoordeelde op 2019-01-30

Ik wacht al ruim 2 weken op mijn bestelling, terwijl toen ik de bestelde plaatste de producten niet uitverkocht waren en ik dus kon rekenen op het beloofde: 'Voor 22.00 besteld, morgen in huis'. Ik ontving na 2 dagen een mail waarin werd vermeld dat mijn bestelling 2-5 werkdagen zou duren omdat niet alles voorradig was. Inmiddels vind ik het veel te lang duren, ik zou graag willen dat Elsker het bedrag van de bestelling terug zou storten op mijn rekening zodat ik dezelfde items morgen, via een andere aanbieder, wel in huis heb.

F.W. Plante beoordeelde op 2019-01-30

Snelle en nette service.
Werd goed op de hoogte gehouden over de levering en waar die zich bevond.
Materiaal was redelijk goed verpakt, maar kan beter ingepakt worden in zogenaamd "bobbeltjesplastic" en dan in een doos voor het vervoer. Er wordt nogal mee om gegooid.

M Broeke beoordeelde op 2019-01-30

Voordelig
Prima levering
Alleen is de site niet makkelijk te vinden

remco vd Doorn beoordeelde op 2019-01-30

Binnen 1 dag geleverd en goedkoop!

J Meinen beoordeelde op 2019-01-29

keurig op tijd geleverd.