Rijksstraatweg 43F

8,9

marc feusels beoordeelde op 2019-05-18

Chris Vonckx beoordeelde op 2019-05-16

Kursad Baris beoordeelde op 2019-05-15

Super snel levering en fantastisch klantenservice.

Bianca beoordeelde op 2019-05-13

Uitstekend! S avonds besteld en direct de volgende ochtend geleverd. Goed op de hoogte gehouden via de email. Goed en netjes verpakt. Kunnen veel websites nog een voorbeeld aan nemen!

m. van de water beoordeelde op 2019-05-13

Jeroen van Vroonhoven beoordeelde op 2019-05-13

Johan Van Uden beoordeelde op 2019-05-07

Dennis Maessen beoordeelde op 2019-05-03

M Korbasinska beoordeelde op 2019-05-02

Radjesh Nathie beoordeelde op 2019-05-02

Ortwin Tange beoordeelde op 2019-05-01

de beoordeling e-mails telkens herhalend krijgen begon irritant te worden, verder wel tevreden

D beoordeelde op 2019-04-30

Steven Goossens beoordeelde op 2019-04-25

André Beekman beoordeelde op 2019-04-23

N de Boer beoordeelde op 2019-04-23

Een tevreden klant beoordeelde op 2019-04-18

Gemakkelijke bestelling en stipte aflevering in neutrale verpakking. Het artikel was correct beschreven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-17

Patrick beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering, en uitstekende kwaliteit

Eric Buys beoordeelde op 2019-04-08

zeer snelle levering !!