Innsbruckweg 110
KvK 545644920000

Rob beoordeelde op 2017-11-23

Supersnelle levering
Scherpe prijs
Zondag besteld en maandag geleverd!!

Mieke beoordeelde op 2017-11-20

Prachtig bordje!
Van de schroefjes om m mee vast te zetten heb ik er helaas 2 ‘dolgedraaid’. Dus ....of de kwaliteit van de schroefjes is niet geweldig of ik kan er niks van ...🙄
Hartelijke groet,
Mieke

J.Arp beoordeelde op 2017-11-19

Hele snelle levering.
Heel mooi bordje,zeer goed afgewerkt.
Ben zeer tevreden

G. de Jong beoordeelde op 2017-11-17

Snelle en correcte levering!

P. den Ronde beoordeelde op 2017-11-16

Goede service en levering. Bordjes zijn tevens van goede kwaliteit. Op e-mail werd snel gereageerd. Kortom zeer te vreden.

bordjes fan beoordeelde op 2017-11-13

Makkelijk te bestellen en goede kwaliteit voor een mooie prijs

van der spank beoordeelde op 2017-11-11

Toppie. Prima product, keurig verpakt, snelle levering. Zeer tevreden.

Visser beoordeelde op 2017-11-07

mooi bordje, snelle service

T v H beoordeelde op 2017-11-06

Prima (huisnummer)bordje ziet er mooi verzorgd uit met mooie messing ringetje in de schroefgaten.
Levertijd was erg lang, hoewel vooraf aangegeven op de website van Emaillebordjes, maar die vergeet je zodra je ziet hoe mooi het bordje is geworden.

Pauline de Vos beoordeelde op 2017-11-05

Naambordje besteld en op de site was al vermeld dat het ongeveer 6 tot 9 weken kon duren voordat het zou komen. Keurig bericht gekregen toen het verstuurd is. Was keurig verpakt en binnen de gestelde periode bezorgd.

Visser beoordeelde op 2017-11-01

Mooie bordje en snelle service, zeer tevreden

Hoff beoordeelde op 2017-10-20

Wij zijn tevreden . Helaas duurde het wat langer maar na een mailtje werd hij snel bezorgd.

Judith beoordeelde op 2017-10-17

Supersnelle levering en met de juiste maat schroefjes erbij geleverd was het bevestigen zo gedaan.