Veldbloemenlaan 81
3448GL Woerden

2015

Liane Strijder beoordeelde op 2015-10-19

Vriendelijke service, aparte artikelen voor leuke prijsjes! Snelle levering!
Het is gelijk mijn favoriete webwinkel geworden, omdat er geen "standaard spirtuele artikelen" worden aangeboden. Het meeste is net even anders en op zoek gaan naar dit soort artikelen, kost tijd dus ik verwacht nog veel meer moois/bijzonders! MAAR wat heel apart is en super leuk om cadeau te geven, zijn de persoonlijke gedichten die je kan kopen! Met een aantal gegevens, wordt er snel een bijzonder gedicht geschreven! Als je geen verjaardagscadeautje weet, scoor je met zo'n gedicht veel punten heb ik gemerkt! Ook voor een fijne ontspannende behandeling kan je er terecht; of bij haar thuis of op afstand!!! Een aantal behandelingen hebben mij goed geholpen met mijn zenuwpijnen!!
Met andere woorden: een aanrader!!!

Marjon beoordeelde op 2015-10-19

Goede, snelle service.
Producten zijn prima!
Veel succes met de webshop.
Vr. groet,
Marjon