Driesweg 10
5455 RB Wilbertoord

Fiebe Van der Bruggen beoordeelde op 2018-09-11

Sytske de Vries beoordeelde op 2018-08-26

Melissa beoordeelde op 2018-08-19

Goed en snel voor de aankoop geholpen via de mail. Mijn polar horloge was ook super snel binnen. Helemaal goed dus :)

Michelle Nooijen beoordeelde op 2018-07-30

Snelle service en goed advies

Annemarie Peters beoordeelde op 2018-07-21

Femke Bouw beoordeelde op 2018-06-27

Renate Peters beoordeelde op 2018-06-25

Snelle levering en fijne site.

Leo Caers beoordeelde op 2018-06-25

jef thijs beoordeelde op 2018-06-25

Levering en admin ok, maar geen echte gebruiksaanwijzing ingesloten. Mits wat zoekwerk
deels terug te vinden op www. .....

Reactie van Equilog:
Beste Jef,
Bedankt voor uw feedback! Normaal zit er bij alle producten een handleiding. Mistte deze bij u? Of had u graag een uitgebreidere of Nederlands talige handleiding gezien? (Bij de meeste producten zit wel een Nederlandstalige handleiding, maar bij uw specifieke product alleen een Engelstalige.)
Vriendelijke groeten,
Suzanne Pen

Dorethea Bil beoordeelde op 2018-06-12

Mireille den Hoed beoordeelde op 2018-06-07

Snelle levering van mooie producten!

Ingrid Smit beoordeelde op 2018-06-04

goede voorlichting vooraf, behulpzaam en super snelle levering!

Caitlin Koppe beoordeelde op 2018-05-20

Kathleen Parel beoordeelde op 2018-05-17

Wendy van Nistelrode beoordeelde op 2018-05-14

Bo Van aart beoordeelde op 2018-05-14

L Van den Broek beoordeelde op 2018-05-12

Dit keer werkelijk super snel geleverd. Binnen 2 dagen in huis.

Marie Van Laer beoordeelde op 2018-05-11

Angelique Mulder beoordeelde op 2018-05-09

Tamara Arnoldussen beoordeelde op 2018-04-30

De hartslagmeter werd snel geleverd. De meter werkt goed. Via Bluetooth en de app van Equilog kan ik de gegevens goed aflezen op mijn mobiele telefoon. De handleiding op de website van Equilog was erg handig bij het voor de eerste keer omdoen van de hartslagmeter.