Vrusschenhusken 1
6422PL Heerlen
0031 (0) 45 851 7150

8,6

Henrik Schwaner beoordeelde op 2019-07-12

God service and fast shipping

Peter beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering en berichtgeving over het verzendproces van het pakket.

John Joosten beoordeelde op 2019-05-31

snelle service

Danny Derrez beoordeelde op 2019-04-08

Pakketje was kapot aangekomen

Norberto beoordeelde op 2019-03-24

Perfect transaction

raymond de graaf beoordeelde op 2019-03-24

Duurde erg lang voordat het Verzonden werd(3 a 4 dagen niet meer van deze tijd) en in de tussentijd ook geen updates, verpakking en artikelen wel in orde

Michael Timmermans beoordeelde op 2019-03-24

Goedkoop, snel en anoniem verzonden. Top!

federico salvi beoordeelde op 2019-03-15

Arrivato in tempi ragionevoli ,la merce a posto e come descritta.
Sono rimasto in suspance che non mi era stato comunicato il codice.trak dell ordine ma venditore okk

Paul beoordeelde op 2019-03-03

Prima bedrijf. In eerste instantie was er een verkeerd product geleverd, maar na één belletje was dat geregeld. Kosten retour zending werden zonder problemen vergoed. Goede bestelling werd zeer snel nagestuurd.

Sander Reiche beoordeelde op 2019-02-01

Nice assortment, very nice prices and the service (as witnessed so far) is excellent. Will shop again!

Marc Wildeboer beoordeelde op 2019-01-31

Ik had de bestelling op vrijdag geplaatst en kon deze dinsdag al ophalen in de winkel.

Vriendelijk geholpen

Mana beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden, goede service en snelle levering

lllll-lllll beoordeelde op 2018-12-28

Prima webwinkel, goeie prijzen, maar ook een mooie fysieke winkel

freeroger beoordeelde op 2018-12-07

Na plaatsing en bevestiging van de bestelling krijg ik twee dagen later een annulering en een aangekondigde creditering en een paar uur later een hernieuwde bevestiging met andere factuurnummers. Weer twee dagen later stuur ik e-mail waarin ik vraag wat mijn orderstatus is. Hierop krijg ik geen antwoord. Vier dagen later krijg ik een track-en-trace-mail. De volgende dag wordt de bestelling afgeleverd. Tussen bestelling en levering zitten negen dagen.

Beste E. Toornend,
Om eerlijk te zijn schrok ik echt van dit bericht. Hier zijn inderdaad een aantal hele vervelende zaken op rij gebeurd. Het meest vervelende vind ik dat u geen update heeft ontvangen over uw orderstatus. Wij willen qua communicatie juist het onderscheid met de "collega's" maken. Ik ga verder nog precies uitzoeken hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

Wiebe Ottenhof beoordeelde op 2018-12-05

A: Trage levering!
B: Na betaling van mijn order, blijkt een dag later dat er een manco is.
Zonder overleg wordt mijn order incompleet verwerkt. Kreeg wel vlot geld retour.

Beste Wiebe,
Erg vervelend om te lezen dat er zaken zijn misgelopen.
Wij zullen deze gebeurtenissen in de toekomst zeker meenemen zodat deze voortaan niet meer gebeuren.

bisex beoordeelde op 2018-12-03

Duidelijke omschrijving van het product, snelle levering, goedkoper dan anderen, goede kwaliteit.

Reactie van Erotic-Discount:
Bedankt dat u de moeite doet een recensie achter te laten.
Fijn dat u helemaal tevreden bent.

Hendrik2013 beoordeelde op 2018-12-02

Ik had nog niet eerder kennis gemaakt met Erotic-Discount, maar de shop heeft een:
- opvallend groot aanbod artikelen.
- aantrekkelijke prijsstelling (m.b.t. dat wat ik gekocht heb).

Helaas heeft de verzending er 3 dagen over gedaan, maar dat had waarschijnlijk te maken met Black Vriday. Mijn bestelling had er wel niets mee te maken, maar de drukte bij de betreffende bezorgdienst wel. Volgende keer beter neem ik aan.
Erotic-Discount is beslist een shop die ik weer ga bezoeken.

Beste Hendrik,

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u zo tevreden bent.
Dat de levering er deze keer drie dagen over heeft gedaan is uiteraard vervelend.
Daarom geven wij voor de zekerheid ook duidelijk aan in onze webshop dat de levertijd tussen de 1 - 3 werkdagen kan variƫren.

Ezio beoordeelde op 2018-11-02

Reactie van Erotic-Discount:
fijn dat u tevreden bent en hartstikke bedankt dat u de moeite doet een recensie achter te laten.