Vosdonk 37 A 54

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,5

Bol.com 24 8,0

Kaily Gruteke beoordeelde op 2019-06-08

Prima. Op tijd geleverd. Discreet. Overal zaten batterijen bij en alles werkt. Goede/eerlijke prijzen voor producten. Aanrader.

Thijs Luc beoordeelde op 2019-06-03

Goede en snelle service

Anoniem beoordeelde op 2018-03-06

goede service snel geleverd stond op de website 1-5 werkdagen netjes op de 5e werkdag een mailtje gehad dat de besteling was verstuurt doen wat ze beloven

Anoniem beoordeelde op 2016-11-09

Goede prijs kwaliteit. Levering was goed en snel. Assortiment mag nog iets uitgebreider. Verbeterpunten: Assortiment mag nog wat verder vergroot worden

Daniel beoordeelde op 2016-08-27

super en bedankt voor kado, verbeterpunten: bekender worden nog nooit van jullie gehoord

Anoniem beoordeelde op 2016-08-16

zeer goed, verbeterpunten: te weinig dvd's om te kopen

Anoniem beoordeelde op 2015-11-20

Goede ervaringen met Erotouch, verbeterpunten: Gaarne volgende keer meer info over specificaties van product en eventuele bijwerkingen

Anoniem beoordeelde op 2015-10-12

goed, verbeterpunten: info fout lag ook aan mij zat zelf post nl te zoeken terwijl het dhl moest zijn

Erik-Jan beoordeelde op 2015-09-03

Snelle en correcte levering en bovendien ook nog eens zeer scherp geprijsd. Verbeterpunten: Geen verbeterpunten. Ben echt erg tevreden en was aangenaam verrast over de gratis extra attenties die ze hadden meegestuurd!

Anoniem beoordeelde op 2015-08-16

Perfect en volgens afspraak

Anoniem beoordeelde op 2015-04-18

Unieke producten goede service

Anoniem beoordeelde op 2015-04-03

super goed klant vriendelijk en beleeft

Anoniem beoordeelde op 2015-02-16

Goede communicatie

Ducaneaux beoordeelde op 2014-11-18

Redelijk tot goed, verbeterpunten: Dat de informatie op de site ook gelijk is met product wat word verkocht.

Anoniem beoordeelde op 2014-10-22

Bestelling was er eerder dan ik bericht kreeg dat het pakketje verstuurd was

ewaning eros prive beoordeelde op 2014-08-18

ik ben gewoon tevreden

vermonden jochem beoordeelde op 2014-07-10

de woorden schieten me te kort om te zeggen hoe goed het is!!nog nooit zo iets van uit nederland besteld en stuur een mailtje en dags nadien direct weer mailtje terug!!

Anoniem beoordeelde op 2014-05-14

Prima product, snelle levering.