PC Bothstraat 27
2805RB Gouda

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Wendy Heufkens zei op 2017-05-15

Snelle levering. Ik heb het muziekdoosje besteld, want ik ga zelf een mobile maken voor mijn neefje die in juli geboren word.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Graag gedaan, veel succes met het maken van de mobile!

Anna zei op 2017-03-31

Fijn en vlot contact! Op verzoek kon de mobile sneller geleverd worden, super service. En.. heel blij met t resultaat!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Graag gedaan, veel plezier van de mobile!

Anoniem zei op 2017-03-17

Hele mooie mobile, erg blij mee!! Onze dochter ligt te kirren als hij aan staat!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Wat leuk om te lezen, heel veel kijk & luister plezier ervan voor je dochter!

Jolijn Pans zei op 2017-03-13

Super snelle levering. Mooie producten. Misschien handig om in mijn geval de lengte van de veertjes erbij te zetten van de verentooi. Ik heb voor mijn 3 dochters besteld alleen ben ik bang dat ze meer geschikt zijn voor peuters dan voor kleuters...wel super leuk om je eigen kleuren samen te stellen... dit heb ik of toen niet gezien of het is een nieuwe optie.
Ik zal later deze week proberen een mooie foto te maken en te mailen.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor de tip, ik ga de hoogte van de veertjes erbij vermelden. De optie om je eigen kleuren veren te kiezen is inderdaad nieuw. Veel plezier van de tooien!

Birgitta Delvers zei op 2017-03-13

Hele mooie producten mogen ontvangen. Wij wilden wat aanpassingen op wat spulletjes en dit was allemaal mogelijk, waar we dan ook heel erg blij mee zijn!

Bij vragen heb je snel een antwoord. Goede service en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Fijn dat alles naar wens is, veel plezier ervan!

Ravinia zei op 2017-02-26

Producten komen super snel en zijn van zeer hoog kwaliteit. Super blij om de items als kado te geven!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank je en veel plezier met het geven van de cadeau's.

Sanne Janssen zei op 2017-02-22

Wat een prachtige producten... je ziet en voelt gewoon dat dit met een goed hart gemaakt is. De zachte kleuren, de mooie materialen en de perfecte afwerking... ik heb inmiddels een flinke collectie in huis en ben echt meer dan tevreden! Snelle levering is vanzelfsprekend... echt een aanrader!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor je compliment :)

Diny Bouwens zei op 2017-02-21

Onlangs weer een mobiel besteld, levering keurig op tijd en de materialen zijn erg mooi die gebruikt worden.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank je, veel plezier ervan!

Melle zei op 2017-02-21

Allereerst is het moeilijk kiezen bij Essies; alle spulletjes zijn allemaal zo leuk!! Maar nu de baby mobile in de kersverse babykamer een centraal plekje gekregen heeft, is de babykamer helemaal compleet. Laat nu de baby maar komen!!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Veel plezier van de mobile!

Josje zei op 2017-02-20

Mooie producten van mooie materialen. Overleg over hoe iets eruit ziet altijd mogelijk. Al verschillende keren iets besteld of gekregen en altijd goed!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Heel leuk om dit te lezen, dank je!

E. Wels zei op 2017-02-19

Prachtig muziekdoosje besteld, dat snel geleverd werd. Heldere communicatie tijdens het (maak)proces.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Heel fijn om te vernemen, veel plezier van het muziekdoosje.

Ingrid zei op 2017-02-19

De artikelen werden snel geleverd en waren goed verpakt

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor je recensie en fijn om dit te vernemen.

E. zei op 2017-02-19

Alles netjes in orde