PC Bothstraat 27
2805RB Gouda

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,9

Tamara Uijtdewillegen beoordeelde op 2017-08-01

Makkelijk te bestellen en super snelle levering!

Graag gedaan!!

Tamara beoordeelde op 2017-08-01

De bestelling was iets verlaat maar kreeg gelijk antwoord toen ik hierover mailde. Ik ben erg tevreden met het babynestješŸ˜

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Ben blij dat hij naar je zin is, veel plezier ervan! :)

Natalie beoordeelde op 2017-07-25

De bestelling is zeer snel geleverd.
Helaas was het product niet de juiste voor ons waardoor we 't terug hebben gestuurd. De terugbetaling van het artikel was binnen een week geregeld.
Top service!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Jammer dat het niet het juiste product voor jullie was.

Marvom beoordeelde op 2017-07-18

Snelle levering en super verpakt.
Top

Desiree beoordeelde op 2017-06-27

Zeer snelle levering en keurig verpakt. De website staat bij mijn favorieten ingedeeld.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Wat leuk dat je mijn website bij je favorieten gezet hebt :)

Chantal beoordeelde op 2017-06-19

Prettige overzichtelijke website en nette snelle levering!

Dank je :)

Simone van der Meer beoordeelde op 2017-06-19

Hele leuke site en wat een fijne snelle levering.
Kleuren komen ook echt overeen met het product.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor je positieve feedback en veel plezier ervan!

Kim beoordeelde op 2017-05-31

Mijn kinderen en ik vinden de kettingen geweldig we hebben er 4 en ook al aan iemand anders 1 kado gedaan de magneetsluitingem maken het veilig naar mijn idee. Ze zijn stoer en hebben leuke kleurtjes! Er is goed contact en een snelle levering.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Heel leuk om te lezen dat ze zo in de smaak vallen :)

Lion Verweij beoordeelde op 2017-05-28

Erg tevreden met de service van de webshop. Het pakketje werd al snel geleverd. De kwaliteit van artikelen is zeer goed. Met de bestelde mobile houder, mobile kruis en muziekdoosje heb ik zelf een mooi mobile kunnen maken voor boven het bedje van ons toekomstige dochtertje.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Leuk om te horen dat je met de onderdelen zelf een mooie mobile hebt kunnen maken.

Wendy Heufkens beoordeelde op 2017-05-15

Snelle levering. Ik heb het muziekdoosje besteld, want ik ga zelf een mobile maken voor mijn neefje die in juli geboren word.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Graag gedaan, veel succes met het maken van de mobile!

Anna beoordeelde op 2017-03-31

Fijn en vlot contact! Op verzoek kon de mobile sneller geleverd worden, super service. En.. heel blij met t resultaat!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Graag gedaan, veel plezier van de mobile!

Anoniem beoordeelde op 2017-03-17

Hele mooie mobile, erg blij mee!! Onze dochter ligt te kirren als hij aan staat!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Wat leuk om te lezen, heel veel kijk & luister plezier ervan voor je dochter!

Jolijn Pans beoordeelde op 2017-03-13

Super snelle levering. Mooie producten. Misschien handig om in mijn geval de lengte van de veertjes erbij te zetten van de verentooi. Ik heb voor mijn 3 dochters besteld alleen ben ik bang dat ze meer geschikt zijn voor peuters dan voor kleuters...wel super leuk om je eigen kleuren samen te stellen... dit heb ik of toen niet gezien of het is een nieuwe optie.
Ik zal later deze week proberen een mooie foto te maken en te mailen.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor de tip, ik ga de hoogte van de veertjes erbij vermelden. De optie om je eigen kleuren veren te kiezen is inderdaad nieuw. Veel plezier van de tooien!

Birgitta Delvers beoordeelde op 2017-03-13

Hele mooie producten mogen ontvangen. Wij wilden wat aanpassingen op wat spulletjes en dit was allemaal mogelijk, waar we dan ook heel erg blij mee zijn!

Bij vragen heb je snel een antwoord. Goede service en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Fijn dat alles naar wens is, veel plezier ervan!

Ravinia beoordeelde op 2017-02-26

Producten komen super snel en zijn van zeer hoog kwaliteit. Super blij om de items als kado te geven!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank je en veel plezier met het geven van de cadeau's.

Sanne Janssen beoordeelde op 2017-02-22

Wat een prachtige producten... je ziet en voelt gewoon dat dit met een goed hart gemaakt is. De zachte kleuren, de mooie materialen en de perfecte afwerking... ik heb inmiddels een flinke collectie in huis en ben echt meer dan tevreden! Snelle levering is vanzelfsprekend... echt een aanrader!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank voor je compliment :)

Diny Bouwens beoordeelde op 2017-02-21

Onlangs weer een mobiel besteld, levering keurig op tijd en de materialen zijn erg mooi die gebruikt worden.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Dank je, veel plezier ervan!

Melle beoordeelde op 2017-02-21

Allereerst is het moeilijk kiezen bij Essies; alle spulletjes zijn allemaal zo leuk!! Maar nu de baby mobile in de kersverse babykamer een centraal plekje gekregen heeft, is de babykamer helemaal compleet. Laat nu de baby maar komen!!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Veel plezier van de mobile!

Josje beoordeelde op 2017-02-20

Mooie producten van mooie materialen. Overleg over hoe iets eruit ziet altijd mogelijk. Al verschillende keren iets besteld of gekregen en altijd goed!

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Heel leuk om dit te lezen, dank je!

E. Wels beoordeelde op 2017-02-19

Prachtig muziekdoosje besteld, dat snel geleverd werd. Heldere communicatie tijdens het (maak)proces.

Reactie van Essie's handcraft cuteness:
Heel fijn om te vernemen, veel plezier van het muziekdoosje.