Havenkant 6
4781 AA Moerdijk

Landslide agencies beoordeelde op 2019-04-18

Marco Eelman beoordeelde op 2019-04-18

baptiste Lambrecht beoordeelde op 2019-04-12

Goed maar moest mijn eigen support gaan halen.

Reactie van Euro-Label BV:
Beste Baptiste, bedankt voor de mooie beoordeling. Wat je zegt klopt ook,.. Wij zijn een handelsorganisatie en geen service en support center. Met basis instellingen kunnen we je natuurlijk wel op weg helpen. Voor € 45,00 kun je een support call bij ons kopen waardoor je een uur lang hulp krijgt van onze service en support medewerkers die e.e.a. dan middels internet, telefoon en teamviewer voor je kunnen instellen of oplossen.

Mocht dit nog nodig zijn laat het dan weten dan plan ik een support call voor je in.

Judith Pleij - Willems - Referentie: JPW29032019 beoordeelde op 2019-04-01

Zoals het hoort. Fijn contact en snelle levering.

Kemerink beoordeelde op 2019-03-30

Krijn Makkink beoordeelde op 2019-03-29

Goede en snelle levering, bij stellen van vraag uitstekend geholpen

klant van Euro Label beoordeelde op 2019-03-26

Gewoon TOP

Habermehl beoordeelde op 2019-03-26

Al verschillende keren afgemeld voor alle nieuwsbrieven enz. Ze blijven ze nog steeds sturen!!!

Mieke Nillesen Nillesen beoordeelde op 2019-03-25

Ik had 12 rolletjes labels besteld, een dag na de bestelling werd mij de bestelling gebracht. In het doosje zaten geen 12 rolletjes maar 8 stuks. Ik heb toen een mailtje gestuurd en een belletje er achteraan. Ze waren er al achter gekomen dat er iets fout was gegaan en ze boden hun verontschuldigingen aan. De andere 4 rolletjes zijn inmiddels onderweg. Goed opgelost.

Ron van Gils beoordeelde op 2019-03-23

Sidney beoordeelde op 2019-03-22

Snel in huis!

Femke Versluis beoordeelde op 2019-03-18

Perfect!

Karim Kajdouh beoordeelde op 2019-03-17

S. von Heyden beoordeelde op 2019-03-14

Voordat ik de bestelling geplaatst heb had ik een vraag die goed en enthousiast beantwoord is. Product snel in huis.

Alec Nijssen beoordeelde op 2019-03-11

Bestelling gedaan, hierna terug gebeld met een advies voor een beter product. Prima webshop!

Eric beoordeelde op 2019-03-09

Goed

Henk Pit beoordeelde op 2019-03-07

Michael Koster beoordeelde op 2019-03-02

Prima klantenservice en snel geleverd!

Alwie Busscher beoordeelde op 2019-03-01

Gerard van Zijtveld beoordeelde op 2019-03-01