Havenkant 6
4781 AA Moerdijk

Hans van der Ham beoordeelde op 2019-02-18

Levering was redelijk snel. kwaliteit van de labels is prima. aanrader.

Bram Duismann beoordeelde op 2019-02-18

Harry Parren beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering, prima product.

ABCA B.V Patrick van Bijsterveld beoordeelde op 2019-02-17

Frank Keurentjes beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levertijd en scherpe prijs, wat wil je nog meer.

Claudia Koster beoordeelde op 2019-02-09

snelle levering, duidelijke site

Schiks CBDland bv beoordeelde op 2019-02-07

Vooral de telefonische ondersteuning is top, bedankt daarvoor Martijn !

Eric IJzerman beoordeelde op 2019-02-02

Jordy Hemmers beoordeelde op 2019-01-31

super snel !!!!

Schiks CBDland bv beoordeelde op 2019-01-17

Ook via de telefoon duidelijk uitleg

Iwan Janki beoordeelde op 2019-01-14

Cesca Petillon beoordeelde op 2019-01-14

Astrid Zijlmans beoordeelde op 2019-01-14

Roken.nl beoordeelde op 2019-01-11

Prima

Juliette Van laethem beoordeelde op 2019-01-10

Juan Diego Uijtewaal beoordeelde op 2018-12-27

Wacht al 1 week op mijn levering, terwijl het ''volgende dag in huis'' zou zijn. Nemen nooit op als ik bel, en als ze opnemen dan moet ik altijd een ander nummer bellen. (Zet het dan meteen op de website). Ik wens jullie veel verbetering. Groetjes, fijne dag.

Reactie van Euro-Label BV:
Beste Juan. je hebt helemaal gelijk. Zoals ik je al verteld heb, hebben we in deze drukke periode een foutje gemaakt bij het inpakken. Hierdoor zijn alleen jouw etiketten verzonden en niet de printer. De printer is door ons alsnog meteen verzonden afgelopen week maar DHL heeft ons een beetje in de steek gelaten, dit door de drukte omtrent de kerstdagen. De printer is inmiddels per expresse onderweg naar jou en daar heb je een tracking code voor gekregen.

We balen natuurlijk enorm met je mee. zoals je in onze overige beoordelingen kunt zien maken we gelukkig niet veel fouten. Ik wil je tegemoet komen met een mooie kortingscode t.w.v. € 15,00 op je volgende bestelling en natuurlijk ook via deze weg nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Jacob Wiering - Inkoopnummer 20180275 beoordeelde op 2018-12-22

Tineke van Etten beoordeelde op 2018-12-21

Michael van Rijsbergen beoordeelde op 2018-12-20

Snel en geholpen bij eventuele vragen en de bestelde producten zijn ook snel geleverd!

Stephan van Went beoordeelde op 2018-12-15