Havenkant 6
4781 AA Moerdijk

9,1

Michael van Rijsbergen beoordeelde op 2019-06-14

Alles to in de puntjes geregeld, zelfs als de carrier te laat is wordt er toch een oplossing gezocht om de bestelde goederen op de afgesproken dag af te leveren.

J.N. de Jonge beoordeelde op 2019-06-09

Frank Heijckers beoordeelde op 2019-06-07

Ewald Vogel beoordeelde op 2019-06-07

Coen Denkers beoordeelde op 2019-06-07

levering kan wat sneller, maar verder alles keurig.

Steven Van den Bossche beoordeelde op 2019-06-07

Marjo Soomers beoordeelde op 2019-06-04

Goede service. Snelle levering. Ook bij mailen snel antwoord.

W.E. AGERBEEK beoordeelde op 2019-05-27

Tom Mermans - PO190068 beoordeelde op 2019-05-24

Daniella Schellekens beoordeelde op 2019-05-24

Prima, snelle service!

Rick van Rietbergen beoordeelde op 2019-05-24

3 dagen na mijn bestelling moeten bellen omdat er nog niets was geleverd. Vervolgens werd er beloofd dat de zending alsnog verstuurd werd en voor 10.30 de volgende dag geleverd zou worden wat dus ook pas in de middag werd. Moesten naar het Office Center om daar labels te halen anders hadden we stil gestaan

Reactie van Euro-Label BV:
Beste Rick, bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat er een vertraging in is geslopen en dat is echt niet onze stijl. Je hebt op 16 mei om 17:53u besteld waardoor we pas op vrijdag de 17e konden verzenden. Die maandag is er een vertraging ingeslopen, er was iets fout gescand bij DHL. Je hebt me toen gebeld en ik heb die dinsdag meteen een nieuwe doos naar je verstuurd en die is woensdag om 14:00 bij jullie afgeleverd. Onze oprechte excuses voor de vertraging. We zullen een mooie kortingscode t.w.v. € 10,00 maken, voor je volgende bestelling.

HJM de Weerd beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en goede telefonische informatie en service.

jan liemburg beoordeelde op 2019-05-20

sjaak van elk beoordeelde op 2019-05-13

had goederen besteld , ze belde netjes terug dat ze die niet meer voorradig en dat we beter andere konden nemen die ook goed waren .

Kevin van Lent beoordeelde op 2019-05-12

Ik doe al een aantal jaar zaken met dit bedrijf.
Nooit geen problemen doen wat zeggen en zijn ook meedenkend als je ergens tegen aan loopt.

Patrick Beersen beoordeelde op 2019-05-12

Rene van der Voorn beoordeelde op 2019-05-10

Goederen besteld, maar helaas geen levering. Na een aantal dagen een betalingsherinnering ontvangen terwijl er wel betaald was. Mail gestuurd en werd gelijk gebeld met excuses on uitleg. Slechte ervaring werd daardoor een goede ervaring vanwege de opvolging.

Jeroen ter Meulen beoordeelde op 2019-05-09

Mirac Samutoglu beoordeelde op 2019-05-06

snel bezorg

Laudy Smits beoordeelde op 2019-05-06

Ik heb labels besteld en daarna het bedrijf niet eens meer te pakken kunnen krijgen. De labels zijn op dinsdag besteld en de maandag erop zijn ze nog steeds niet binnen.

Reactie van Euro-Label BV:
Goedemorgen, we hebben het even gecontroleerd en het klopt inderdaad wat je zegt :(
DHL laat ons bij deze zending een beetje in de steek en de doos is weer retour gegaan naar ons. Ze zeggen dat aflevering niet mogelijk was maar dat is onzin. Om de snelheid erin te houden gaan we meteen een verse doos toesturen en daar krijg je zo meteen een nieuwe trackingcode voor. Onze excuses voor de vertraging, we zullen je een mooie kortingscode toesturen t.w.v. € 20,00 voor het gedoe en om het goed te maken.