Kabelweg 43
1014BA Amsterdam
+31 (0) 20-2618399

8,0

John Gorlee beoordeelde op 2018-07-26

Slechte service, stuurt alles onaangekondigd. Verkeerd artikel ontvangen ben al bijna 14 dagen bezig om dat te regelen, wordt er weer een pakje gebracht onaangekondigd, terwijl ik de boel had geannuleerd. Per mail en telefonisch.
Ik vertrouw de goede recensies niet, alles goed voor een goede prijs, prima bezorging, nou bij mij niet, het zijn ook maar 4 mensen???? Als er mensen zijn die dat hebben geschreven willen die dan contact met mij opnemen, volgens mij hebben ze dit er zelf opgezet.......

Jurgens beoordeelde op 2018-07-25

Zwembad besteld maar krijg geen info of de bestelling ontvangen is en wanneer de bezorging is.
Klantenservice bericht gestuurd maar geven ook geen verdere info.
Eerste en laatste keer dat ik hier wat bestel dus.

Hans beoordeelde op 2018-03-29

Bluetooth carkit besteld, werd binnen 3 dagen geleverd en dat voor een top prijs!

Ellen vd Steen beoordeelde op 2018-02-19

Super leuke artikelen en goede prijzen!

Peter beoordeelde op 2018-02-19

Product was niet meer op voorraad, werd goed ingelicht en heb binnen korte tijd een vervangend product ontvangen. Top!

Bart van den Hengel beoordeelde op 2017-12-13

Heel tevreden. Mooie korting, werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg 'm op de afgesproken datum geleverd. Zal hier zeker weer bestellen

Sander Schoneville beoordeelde op 2017-12-13

Goede aanbieding, snelle levering