Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Euroknaller

Kabelweg 43
1014BA Amsterdam
+31 (0) 20-2618399
KvK 60326875

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Euroknaller

Gemiddelde beoordeling

4,8

16 beoordelingen

Beoordeling van klanten

31%

0%

69%

2019
Euroknaller

Pieter K beoordeelde op 2019-02-22

Op 1 febr een overhemd besteld, maar kleur bleek later niet beschikbaar. Inmiddels wel betaald. Voorstel andere kleur afgewezen en gezegd dat ik geld terug wil. Na bijna 3 weken nog geen geld retour. Website zegt geld retour binnen 2 weken.Mailtje gestuurd en zou binnen 3 dagen reactie krijgen: ook niet gebeurd. Nu 3 weken verstreken en geen enkele reactie. Word ik opgelicht?

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

J. van de Pavert beoordeelde op 2019-01-27

Op 13 januari 2019 een bestelling gedaan en betaald met iDeal. De bestelling is nog steeds niet geleverd. Afgelopen week een mail gestuurd (via de website) met de vraag naar de status. Geen antwoord gekregen. Op zondag 27 januari 2019 ontvang ik een (automatische) mail met de mededeling dat mij bestelling is afgeleverd. Toch heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ook nog geen reactie op mijn e-mail gehad dus maar weer een nieuwe mail gestuurd.

Dit riekt naar oplichting en ik hen nu nog 5 werkdagen gegeven op te leveren anders doe ik aangifte van diefstal. Dit soort 'foute' dienstverlening moet niet meer kunnen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Thermote E beoordeelde op 2019-01-23

Bestelling word niet geleverd ,en op een email word niet gereageerd.
Klote firma, bandieten bende

Euroknaller

JWA.Geertsen beoordeelde op 2018-12-28

artikel retour geheel volgens de gestelde eisen,alleen wordt deze niet afgemeld bij afterpay.
klantenservice gemaild en gebeld (er zijn altijd 2 wachtende voor U)geen reactie.
Afterpay gemaild.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Ine beoordeelde op 2018-12-21

Bijna 2,5 week moeten wachten op mijn bestelling die bij aankomst kapot bleek te zijn. Nazoeken op de site leert dat ik "eenvoudig kan retourneren" (overigens moet ik de verzendkosten voor een kapot product wel zelf betalen?!) maar moet dit wel aanmelden bij de "klantenservice" die mij dan het retouradres zal doorgeven. Jammer alleen dat deze klantenservice nergens op reageert, heb al meerdere mailtjes verstuurd, gebeld, ge-appt, maar ik hoor niks, noppes, nada.....
WAARDELOOS!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

fabian bosman beoordeelde op 2018-12-12

Ik kocht een smart watch. Werd op 3 dagen geleverd (mooi). Bleek gewoon een oud, afgedragen toestel vol met krassen. Ik tracht intussen de klantendienst te bereiken. En nu die rommel nog terugsturen op mijn kosten . Dit is puur misleiding en bedrog.

Euroknaller

Ontevreden klant beoordeelde op 2018-12-09

Bestelling voor 2 artikelen geplaatst. Kreeg er 1 geleverd. Heb tot 3x toe per mail contact opgenomen. Krijg geen antwoord. Het probleem wordt niet opgelost. Makkelijk geld verdienen zo; klanten laten betalen en de helft leveren. Communicatie is nul. Waardeloos bedrijf. Was mijn eerste ervaring, maar gelijk ook mijn laatste. Wil nooit meer iets bestellen bij Euroknaller. Ze knallen alleen in hun eigen voordeel. Superslecht en vooral heel ONBETROUWBAAR BEDRIJF.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

corne braspenning beoordeelde op 2018-11-14

had een logtech afstands bediening besteld levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn . na ruim een week een email gestuurt waar het bleef . krijg ik een mail terug we hebben hem ingepakt en vandaag verstuurt daarna nog 3 dagen moeten wachten tot hij gelevert werd . had hem al ergens anders besteld en ook al gekregen voor minder geld . ben nu al 2 weken bezig met een retour aanvraag maar hoe snel ze eerst waren met antwoorden zo traag zijn ze nu want krijg gewoon geen antwoord van ze . zeer slechte zaak en ik zal ook nooit meer bestellen daar en zal ook iedereen afraden om daar te bestellen . zoek gewoon even verder want ze zijn zeker niet de goedkoopste . waar ik mijn afstands bediening nu gekocht heb was bijna 10 euro goedkoper dan hier en veel betere service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

B.Corton beoordeelde op 2018-11-11

Lange levertijd maar daar valt mee te leven. Wanneer je het product echter retour wilt zenden dan begint het feest pas echt. Je moet hen dan contacten over het hoe en wat je moet doen om het e.e.a. correct te laten verlopen. Echter dan geven ze niet thuis en langzaam maar zeker verstrijkt de retourtermijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Euroknaller:
Beste B. Corton,

Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u ons een e-mail stuurt dan mag u binnen afzienbare tijd een reactie van ons verwachten. Door drukte heeft deze terugkoppeling langer geduurd, waarvoor onze excuses. Wij hebben conform verzoek u de retour instructies toegezonden. Vanzelfsprekend heeft de vertraging in beantwoording op uw e-mail geen effect op de retourtermijn.
Wij gaan dit voor u oplossen.

Team Euroknaller
Euroknaller

John Gorlee beoordeelde op 2018-07-26

Slechte service, stuurt alles onaangekondigd. Verkeerd artikel ontvangen ben al bijna 14 dagen bezig om dat te regelen, wordt er weer een pakje gebracht onaangekondigd, terwijl ik de boel had geannuleerd. Per mail en telefonisch.
Ik vertrouw de goede recensies niet, alles goed voor een goede prijs, prima bezorging, nou bij mij niet, het zijn ook maar 4 mensen???? Als er mensen zijn die dat hebben geschreven willen die dan contact met mij opnemen, volgens mij hebben ze dit er zelf opgezet.......

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Jurgens beoordeelde op 2018-07-25

Zwembad besteld maar krijg geen info of de bestelling ontvangen is en wanneer de bezorging is.
Klantenservice bericht gestuurd maar geven ook geen verdere info.
Eerste en laatste keer dat ik hier wat bestel dus.

Euroknaller

Hans beoordeelde op 2018-03-29

Bluetooth carkit besteld, werd binnen 3 dagen geleverd en dat voor een top prijs!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Ellen vd Steen beoordeelde op 2018-02-19

Super leuke artikelen en goede prijzen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Peter beoordeelde op 2018-02-19

Product was niet meer op voorraad, werd goed ingelicht en heb binnen korte tijd een vervangend product ontvangen. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Bart van den Hengel beoordeelde op 2017-12-13

Heel tevreden. Mooie korting, werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg 'm op de afgesproken datum geleverd. Zal hier zeker weer bestellen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Euroknaller

Sander Schoneville beoordeelde op 2017-12-13

Goede aanbieding, snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2017

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.