Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

J.G.M van Bokhoven beoordeelde op 2018-04-09

Ik heb de tegels van de douche bewerkt met Evika ontvetter en daarna met reiniger maar het gewenste resultaat vind ik minder had er meer van verwacht helaas, het chroom is wel mooi geworden!!

Reactie van Evika:
Bedankt voor uw reactie. Jammer te lezen dat de middelen niet tot een gewenst resultaat hebben geleid.Ik weet natuurlijk niet hoeveel vervuiling er op de tegels zat. Het kan zijn dat de behandeling nog een keer herhaald moet worden. Ervaring leert als er veel opbouw is van vuil dat als de handeling wordt herhaald de vervuiling weg is. Als u nog vragen heeft mag u mij altijd persoonlijk benaderen voor advies.
Jaap Niezen

D. Schuitema beoordeelde op 2018-04-06

Snelle en correcte levering.

Astrid Bron beoordeelde op 2018-04-05

Schoonmaken is voor mij geen hobby. Maar de mop om je vloer te dweilen scheelt mij veel tijd en gedoe met emmers. Top

Marja beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering en persoonlijk advies!. Goed en verantwoord naar ons milieu schoonmaken. Top!

Philipp Weissenbacher beoordeelde op 2018-03-08

Makkelijk en snel.

Willy de Dreu beoordeelde op 2018-02-22

Bestelling correct uitgevoerd

Ivanhildo Hermelijn beoordeelde op 2018-02-08

Levering perfect. Fijn om met 1 middel hele badkamer te doen. Werking voor de tegelvoegen nog niet optimaal maar kort in gebruik.

Reactie van Evika:
Bedankt voor je review. Even een korte reactie van mijn kant. Je hebt de ontvetter besteld en gebruikt. Voor een echt goede schoonmaak van je badkamer heb je voor het verwijderen van het kalk de ontkalker nodig. Als de voegen nog niet helemaal schoon zijn dan wil ik je adviseren om deze nog een keer goed op te schuren met een schuurspons. Als de voegen wat dieper liggen dan zou je dit ook kunnen doen met een tandenborstel. Succes en mochten je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Jaap Niezen

Gea Nijboer beoordeelde op 2018-01-23

was als uitstekend beoordeeld , maar werd door post toch op de dag bezorgd waarop wij niet aanwezig waren.
Erg leuk om een handgeschreven berichtje te vinden. Zal na gebruik zeker reageren

Colette Fiolet beoordeelde op 2018-01-22

Bestelling had 1 dag vertraging maar ik werd hierover heel duidelijk geïnformeerd. Uiteindelijk was het er toch sneller dan verwacht 🙂

Daniel beoordeelde op 2018-01-14

Handige flessen, uitstekend product, tegels worden mooi schoon en doeltreffend tegen vet.
Verder goed de tips van Jaap op de films kijken.! Jaap, je bent een vakman!

Marga van beoordeelde op 2017-12-30

Product in korte tijd ontvangen, werkt prima met succesvol resultaat.

Sander Hendriks beoordeelde op 2017-12-11

Ik was al klant, dus ken de service al.

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Ook werd er snel en vriendelijk gereageerd op mijn mail (met vragen).

Hier kom ik zeker weer terug!!

herman smit beoordeelde op 2017-12-05

Product vrijdag besteld zaterdag thuis

M Schoonman beoordeelde op 2017-12-04

Ik ben erg tevreden vanwege goede service.

H Ehringfeld beoordeelde op 2017-11-23

Goede service en een duidelijke uitleg over het productgebruik.

jan melis beoordeelde op 2017-11-02

Ben heel tevreden over de snelle en goede afhandeling van mijn bestelling.

Vera beoordeelde op 2017-10-18

Helaas niet alle voegen schoon kunnen krijgen maar misschien dat dit na een aantal keren gebruik beter te verwijderen is. Een goed produkt wat stukken beter resultaat geeft dan menig ander middel wat ik heb gebruikt. Blijf het zeker gebruiken.

Rino Huijser beoordeelde op 2017-10-12

Goede prijs/kwaliteit , snelle levering in goede (eindelijk eens een keer passende) verpakking met leuke persoonlijke brief.

Eric Mohede beoordeelde op 2017-10-09

Prima klantvriendelijk geholpen en de producten zijn van hoge kwaliteit.
Vlotte bezorging!
Mijn dank is groot!

Angelique Vd ent beoordeelde op 2017-09-28

Ik gebruik Evika al een tijdje met zeer goede ervaringen. De producten werken uitstekend en zijn veel beter dan die je in de gangbare supermarkten kan kopen. Evika verkoopt een ontkalker die echt ontkalkt! Service is prima. Snel thuisbezorgd! Ik blijf terugkomen.