Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

Henny Leerentveld beoordeelde op 2018-07-09

snelle levering met persoonlijke toelichting over gebruik.
Compliment

Driss Rkibi beoordeelde op 2018-06-14

Geen klacht tot nu toe

Douwe Krans beoordeelde op 2018-05-31

Ik gebruik nu geruime tijd een tweetal producten van Evika.
De ontvetter ego (gele vloeistof en de sanitair eco ( rode vloeistof).
Over de combinatie ben ik zeer te spreken en m.n. voor het reinigen van glazen douchecabine, tegels, toilet, wastafels en gootsteen.
Mede door de instructievideo van Jaap op YouTube is het gebruik van deze producten onmisbaar geworden voor mij.
Het doet wat het zegt en ik kom steeds terug als klant van deze producten.
Zeer tevreden klant!
Leuk is ook dat er bij iedere bestelling een persoonlijk bedankje van Jaap bij zit met een extra sponsje en een verfrissend snoepje.
Hoeft niet, maar wordt zeer gewaardeerd door mij Jaap.
Het geeft mij het gevoel dat je blij bent met mij als klant.
M.v.g.
Douwe Krans
Wolvega

Emiel Brugman beoordeelde op 2018-05-03

Snelle levering en super spul.
Artikel gebruikt bij strepen op de tegels in een badkamer.
Met anti kalk en aanslagreiniger niet schoon gekregen.
Met dit produkt wel.
Top!!!!!

Klaas Dijkstra beoordeelde op 2018-04-24

Producten prima en snel in huis. Uitstekende instructie filmpjes op YouTube. Schoonmaken hoeft geen drama te zijn. K.Dijkstra

Paula Zonneveld beoordeelde op 2018-04-22

Voldoet aan mijn verwachting

thea beoordeelde op 2018-04-21

snelle levering, hartstikke fijn!

Anita van der Draai beoordeelde op 2018-04-21

Ik ben zeer tevreden over Evika. Mijn bestelling had ik de dag er na al in huis.

J.G.M van Bokhoven beoordeelde op 2018-04-09

Ik heb de tegels van de douche bewerkt met Evika ontvetter en daarna met reiniger maar het gewenste resultaat vind ik minder had er meer van verwacht helaas, het chroom is wel mooi geworden!!

Reactie van Evika:
Bedankt voor uw reactie. Jammer te lezen dat de middelen niet tot een gewenst resultaat hebben geleid.Ik weet natuurlijk niet hoeveel vervuiling er op de tegels zat. Het kan zijn dat de behandeling nog een keer herhaald moet worden. Ervaring leert als er veel opbouw is van vuil dat als de handeling wordt herhaald de vervuiling weg is. Als u nog vragen heeft mag u mij altijd persoonlijk benaderen voor advies.
Jaap Niezen

D. Schuitema beoordeelde op 2018-04-06

Snelle en correcte levering.

Astrid Bron beoordeelde op 2018-04-05

Schoonmaken is voor mij geen hobby. Maar de mop om je vloer te dweilen scheelt mij veel tijd en gedoe met emmers. Top

Marja beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering en persoonlijk advies!. Goed en verantwoord naar ons milieu schoonmaken. Top!

Philipp Weissenbacher beoordeelde op 2018-03-08

Makkelijk en snel.

Willy de Dreu beoordeelde op 2018-02-22

Bestelling correct uitgevoerd

Ivanhildo Hermelijn beoordeelde op 2018-02-08

Levering perfect. Fijn om met 1 middel hele badkamer te doen. Werking voor de tegelvoegen nog niet optimaal maar kort in gebruik.

Reactie van Evika:
Bedankt voor je review. Even een korte reactie van mijn kant. Je hebt de ontvetter besteld en gebruikt. Voor een echt goede schoonmaak van je badkamer heb je voor het verwijderen van het kalk de ontkalker nodig. Als de voegen nog niet helemaal schoon zijn dan wil ik je adviseren om deze nog een keer goed op te schuren met een schuurspons. Als de voegen wat dieper liggen dan zou je dit ook kunnen doen met een tandenborstel. Succes en mochten je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Jaap Niezen

Gea Nijboer beoordeelde op 2018-01-23

was als uitstekend beoordeeld , maar werd door post toch op de dag bezorgd waarop wij niet aanwezig waren.
Erg leuk om een handgeschreven berichtje te vinden. Zal na gebruik zeker reageren

Colette Fiolet beoordeelde op 2018-01-22

Bestelling had 1 dag vertraging maar ik werd hierover heel duidelijk geïnformeerd. Uiteindelijk was het er toch sneller dan verwacht 🙂

Daniel beoordeelde op 2018-01-14

Handige flessen, uitstekend product, tegels worden mooi schoon en doeltreffend tegen vet.
Verder goed de tips van Jaap op de films kijken.! Jaap, je bent een vakman!

Marga van beoordeelde op 2017-12-30

Product in korte tijd ontvangen, werkt prima met succesvol resultaat.

Sander Hendriks beoordeelde op 2017-12-11

Ik was al klant, dus ken de service al.

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Ook werd er snel en vriendelijk gereageerd op mijn mail (met vragen).

Hier kom ik zeker weer terug!!