Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

P de Zeeuw beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden, bedankt voor het begeleidend schrijven bij mijn 2de bestelling.

Karin beoordeelde op 2018-09-30

Zeer goede service, snelle reactie bij vraag via mail, ik kan deze webshop aanbevelen

maria dijkman beoordeelde op 2018-09-06

Mijn bestelling werd snel geleverd. De kalkreiniger voor badkamer en toilet werkt fantastisch!

Jannet Mulder beoordeelde op 2018-08-31

Ben inmiddels een trouwe en tevreden klant. Prima producten, goede service en snelle levering!

Joke Kroeze beoordeelde op 2018-08-30

Ben heel blij met deze wringer!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-29

Werkt prima

Anita van der Draai beoordeelde op 2018-08-26

Prima service, snelle levering!

Carlo Franken beoordeelde op 2018-08-04

Bestellen is heel makkelijk en de spullen waren de volgende dag al binnen. We hebben het schoonmaak middel nog niet gebruikt. De duidelijke uitleg in het filmpje was voor ons de reden om te bestellen.

Ines Kobes beoordeelde op 2018-07-22

De klantenservice en producten zijn uitstekend! Fijn is dat je filmpjes kunt zien hoe je met de producten te werk moet gaan. Heel veel handige schoonmaak tips. Super handig

Gerrit Haakmeester beoordeelde op 2018-07-21

het produkt werkt zoals beloofd en de levering was zeer snel

Diana beoordeelde op 2018-07-21

De levering is erg snel. Ben daar erg blij mee. Heb me badkamer eindelijk mooi glanzend gekregen. De tegels waren dof en met schoonmaken kwam er nog wat oude anti kalk vanaf, daar schrok ik wel van . Nu zijn ze weer mooi schoon. De douche cabine moet ik nog een keer doen. Zitten nog wat vlekken op en de voegen is het geleaanslag hellaas niet weg gegaan. Had verwacht dat het wel weg zou gaan. Maar overalgemeen zeer tevreden.

Reactie van Evika:
Beste Diana,
Allereerst dankjewel voor je review.
Aangaande de vlekken op je douchewand is het een kwestie van de handeling herhalen. Soms is er dermate veel aanslag dat het niet in 1 keer weggaat. Jouw voegen die nog niet schoon zijn is mijn advies de tegels nat te maken met de douchekop en daarna wat van de ontvetter eco op een natte schuurspons te doen. Met de schuurspons breng je het middel op de voegen en schuur je ze met het schuurgedeelte gelijk op. Laat dit nu een minuut of 10 inwerken (belangrijk is om het niet op te laten drogen). Na 10 minuten schuur je de voegen nog een keer op, eventueel nog wat van de ontvetter aan de schuurspons toevoegen. Hierna de tegels inclusief de voegen afspoelen met koud water. Als het goed is moeten je voegen nu schoon zijn. Het kan gebeuren dat er dermate veel aanslag in de voegen zit dat je de handeling gewoon nog een keer herhaald moet worden. Je inspanning zal uiteindelijk beloond worden. Mocht je nog vragen hebben, laat me dat dan weten. Ik help je graag.
Jaap

Henny Leerentveld beoordeelde op 2018-07-09

snelle levering met persoonlijke toelichting over gebruik.
Compliment

Driss Rkibi beoordeelde op 2018-06-14

Geen klacht tot nu toe

Douwe Krans beoordeelde op 2018-05-31

Ik gebruik nu geruime tijd een tweetal producten van Evika.
De ontvetter ego (gele vloeistof en de sanitair eco ( rode vloeistof).
Over de combinatie ben ik zeer te spreken en m.n. voor het reinigen van glazen douchecabine, tegels, toilet, wastafels en gootsteen.
Mede door de instructievideo van Jaap op YouTube is het gebruik van deze producten onmisbaar geworden voor mij.
Het doet wat het zegt en ik kom steeds terug als klant van deze producten.
Zeer tevreden klant!
Leuk is ook dat er bij iedere bestelling een persoonlijk bedankje van Jaap bij zit met een extra sponsje en een verfrissend snoepje.
Hoeft niet, maar wordt zeer gewaardeerd door mij Jaap.
Het geeft mij het gevoel dat je blij bent met mij als klant.
M.v.g.
Douwe Krans
Wolvega

Emiel Brugman beoordeelde op 2018-05-03

Snelle levering en super spul.
Artikel gebruikt bij strepen op de tegels in een badkamer.
Met anti kalk en aanslagreiniger niet schoon gekregen.
Met dit produkt wel.
Top!!!!!

Klaas Dijkstra beoordeelde op 2018-04-24

Producten prima en snel in huis. Uitstekende instructie filmpjes op YouTube. Schoonmaken hoeft geen drama te zijn. K.Dijkstra

Paula Zonneveld beoordeelde op 2018-04-22

Voldoet aan mijn verwachting

thea beoordeelde op 2018-04-21

snelle levering, hartstikke fijn!

Anita van der Draai beoordeelde op 2018-04-21

Ik ben zeer tevreden over Evika. Mijn bestelling had ik de dag er na al in huis.

J.G.M van Bokhoven beoordeelde op 2018-04-09

Ik heb de tegels van de douche bewerkt met Evika ontvetter en daarna met reiniger maar het gewenste resultaat vind ik minder had er meer van verwacht helaas, het chroom is wel mooi geworden!!

Reactie van Evika:
Bedankt voor uw reactie. Jammer te lezen dat de middelen niet tot een gewenst resultaat hebben geleid.Ik weet natuurlijk niet hoeveel vervuiling er op de tegels zat. Het kan zijn dat de behandeling nog een keer herhaald moet worden. Ervaring leert als er veel opbouw is van vuil dat als de handeling wordt herhaald de vervuiling weg is. Als u nog vragen heeft mag u mij altijd persoonlijk benaderen voor advies.
Jaap Niezen