Vredenoord 79

9,1

Margret beoordeelde op 2018-05-18

Hele snelle levering

Frank van der Graaff beoordeelde op 2018-03-23

Mooi product en prima levering.

lobke nijkamp beoordeelde op 2018-03-23

Ik heb zondag besteld en had hem pas donderdag binnen.

Reactie van ExclusieveHoesjes.eu:
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hebben je bestelling zo snel mogelijk, op maandag verstuurd. Dat kan je ook controleren. Je hebt van ons een verzendbevestiging ontvangen en op de barcode op het pakketje staat de verzenddatum. Vanaf dat moment zijn wij helaas afhankelijk van PostNL en blijkbaar zat er bij hen, en niet bij ons, vertraging in. Ondanks dat je even moest wachten op je hoesje wensen wij je er verder veel plezier van!

Carol van der Zanden beoordeelde op 2018-02-26

Bestellen was eenvoudig, en levering snel: de volgende dag. Ik had echter wel het idee dat ik niet helemaal het juiste product heb ontvangen, nl. een sticker voor de Samsung S6, die bij levering voor de S8 bleek te zijn. Na wat bijknippen paste de sticker op mijn S6 ook wel, maar ik vroeg me af of dit wel de bedoeling was. Er stond niet op de verpakking dat de sticker ook voor de S6 was. Uit het instructiefilmpje op de site werd dit ook niet duidelijk. Ik weet niet of ik nu de verkeerde sticker besteld heb, of dat het gewoon een universele sticker betrof. Natuurlijk had ik het terug kunnen sturen, maar ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen. Misschien is het handig dat er bij de levering iets meer uitleg wordt gegeven.

Yvonne Van rooij beoordeelde op 2018-02-25

Mooi stevig hoesje. Ben er heel blij mee 👍👍

SB beoordeelde op 2018-01-24

Perfecte afwikkeling van bestelling, zeer correcte afwikkeling van een defect aan hoesje.

Irina Tollenaar beoordeelde op 2018-01-02

Snelle levering! En goede kwaliteit

Sara van Deelen beoordeelde op 2017-12-15

NIET ONTVANGEN!!!! NOG STEEDS NIET

Reactie van ExclusieveHoesjes.eu:
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hebben je bestelling zo snel mogelijk, op maandag verstuurd. Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL. PostNL heeft namelijk vertraging opgelopen door de afgelopen weersomstandigheden en de aankomende kerstdrukte. Hopelijk kan je begrijpen dat het niet onze schuld is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit staat ook op onze website vermeld. Waarschijnlijk zal je uiterlijk aankomende dinsdag je bestelling ontvangen. Wij wensen je er veel plezier van.

William Nijman beoordeelde op 2017-11-26

Goeie service en klantvriendelijk !

L Duijkers beoordeelde op 2017-11-10

Netjes verpakt, mooi op tijd geleverd, product precies zoals vermeld

Anita Concas beoordeelde op 2017-09-24

Absoluut tevreden : te laat besloten om dit hoesje cadeau te geven en via Internet toch op tijd bij de jarige zonder de deur uit te gaan !

Lilly beoordeelde op 2017-09-18

Leuk hoesje, prima kwaliteit

Ellen beoordeelde op 2017-09-03

Heel tevreden over de kwaliteit van mijn bestelling

M. de Vries beoordeelde op 2017-08-22

Snelle levering, top hoesje. Net een reserve besteld!

nevin kirlak beoordeelde op 2017-08-22

super service

Jolanda Müller beoordeelde op 2017-08-13

Supersnelle service

Femke Welles beoordeelde op 2017-08-13

Bestelling zoals je deze verwacht. Geleverd binnen enkele dagen. Licht bruin hoesje besteld met iets donkere bloem erop. Doordat je de hoes regelmatig in je hand hebt is deze binnen 1 week al donkerder geworden van kleur.

Brenda Van Loenen beoordeelde op 2017-08-04

Snelle levering, goede prijs, goed verpakt

Ellen Thuis beoordeelde op 2017-07-26

13.07.2017 een hoesje besteld en betaald nog steeds niet ontvangen.
Vraag me af of het nog komt

Louis Dolle beoordeelde op 2017-07-14

Zeer tevreden, het lijkt precis zoals op de foto, heel classiek en strak.