Heuvelstraat 20

Snelle levering top👍

Eric beoordeelde op 2019-09-16

Goed

J.M. beoordeelde op 2019-09-15

Fijn product en precies zoals omschreven.

A beoordeelde op 2019-09-11

Leuke dingen, snel geleverd via postnl Ze hebben unieke artikelen en leveren wat ze beloven.

P.M beoordeelde op 2019-09-11

Duurde lang. En niet de gehele bestelling is goed uitgevoerd.

Reactie van Expo XL:
Hallo P.M,

Bedankt voor uw beoordeling. Zoals duidelijk vermeld op onze webshop (en alle productpagina's) worden bestellingen geplaatst op werkdagen voor 12.00u dezelfde dag nog verzonden, deze heeft u de volgende dag in huis.

Uw bestelling heeft u op zondag geplaatst, deze is dus maandag verzonden en zou u dinsdag in huis moeten hebben. Ik zie dat uw bestelling dinsdag ochtend/middag ook reeds is ontvangen door u.

Verder hoor wij graag welk gedeelte van de bestelling niet goed is uitgevoerd. Mocht er iets aan de hand zijn met de bestelde items, verpakking o.i.d. horen wij het graag. U kunt contact met ons opnemen op klantenservice@expoxl.nl

- Expo XL

Danny beoordeelde op 2019-09-09

Goede en snelle service

Tjerk beoordeelde op 2019-09-06

Prima webshop. Levertijd en inpakkwaliteit uitstekend

Marina beoordeelde op 2019-09-05

Snelle,, correcte levering. Hamamdoeken zien er mooi uit, maar zijn nog niet gebruikt.

Ina beoordeelde op 2019-09-04

smiddags besteld en de volgende dag al bezorgd , Top

Kimberley beoordeelde op 2019-09-03

Mijn laarsjes Super netjes verpakt super goeie kwaliteit zit heel erg lekker!

P beoordeelde op 2019-09-02

Op 27 augustus heb ik een schilderij gekocht bij Expo XL. Tot op heden nog niet geleverd.

Senna beoordeelde op 2019-08-30

Snelle en goede levering

M. beoordeelde op 2019-08-30

snel geleverd, klantenservice ook top.

Marion beoordeelde op 2019-08-28

Goede service

L. beoordeelde op 2019-08-27

Snelle levering en mooie laarsjes.

Marjanka beoordeelde op 2019-08-26

Prijs goed en levering snel

Angela beoordeelde op 2019-08-26

Alles netjes op tijd bezorgd. In mijn geval ging het om een mok. Mok was netjes ingepakt zodat deze tegen een stootje kan. Ook niet onbelangrijk.

annemieke beoordeelde op 2019-08-22

Snel en goed geleverd.

Borbala beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering en product naar verwachting!