Avondroodstraat 16
5641HB Eindhoven
+31653846948

Nathalie Rotermundt beoordeelde op 2019-06-03

Wij hebben onze waskommen snel ontvangen en ze zijn prachtig voor en goede prijs.

Claudia van de Mierde beoordeelde op 2019-05-22

Mooi product. Snelle levering. Goed ingepakt. Aanrader!!

Casper Falkeisen beoordeelde op 2019-05-22

Top!!

Carla l beoordeelde op 2019-05-19

Degelijk ingepakt maar loodzwaar had beter in 2 pakketten kunnen gaan prachtig marmer nog mooier dan gehoopt helaas kleine beschadiging op onyx deksel maar moet dit nog melden

Marianne Voorsluijs beoordeelde op 2019-05-16

Prima service!

M Van dam beoordeelde op 2019-05-16

Mooi materiaal, stevig en goed verpakt! Keurig op tijd met de levering.

Wij zijn blij met de snelle en uitstekende service van dit bedrijf

Ganesh beoordeelde op 2019-05-15

De spullen worden heel goed verpakt en in het echt ziet het er nog mooier uit dan op de foto's.

Maarten Nikhof beoordeelde op 2019-05-13

Na bestellen van mijn waskommen viel de kleur erg tegen. Na een afspraak gemaakt te hebben kon ik ze omruilen. Fijn bedrijf, gepassioneerde man. Hij nam alle tijd totdat ik mijn nieuwe waskommen had uitgezocht. Aanrader!

Nancy e/v Steijn beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden. Ruim en mooi assortiment. Mijn produkt had ik snel en goed verpakt in huis.

Sanny Feijen beoordeelde op 2019-05-01

Een mooie marmeren schaal op voet😄

Mark en Pas beoordeelde op 2019-04-28

We zijn heel blij met de rivierstenen waskommenset die we bij Frank gekocht hebben. Ook gaf Frank de tip hoe de kommen het best te kunnen onderhouden/behandelen.

Dorien Brakenhoff beoordeelde op 2019-04-17

2 waskommen bestelt, erg mooi maar 2 verschillende vormen. Maar na belletje mochten we ze komen omruilen, zeer fijn.
De kommen zijn prachtig. Aanrader!

Marc Zwaferink beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering, goed en degelijk verpakt. Fraai marmeren schaakbord.

Bernard beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd, zeer goed verpakt!

Jan Gräf beoordeelde op 2019-04-03

Freundlicher Kontakt Schnelle Lieferung alles super. Ware ist wirklich sehr schön.

Johan. Ten Woude beoordeelde op 2019-04-01

bestelling klopte met de foto en was snel bezorgd.

Karin Schretter II-2016-03978 LECHLOG beoordeelde op 2019-03-26

Super schöner Marmor Artikel, Top-Qualität und eine sehr schnelle Lieferung ! Unbedingt zu empfehlen. Danke und gerne wieder !

Joop Scheppink beoordeelde op 2019-03-23

Heel tevreden

Yentl mafait beoordeelde op 2019-03-06

Super service!! Heel erg behulpzaam en snelle bezorging!

Adrianus Vermeeren beoordeelde op 2019-03-05

Snel en correct