Avondroodstraat 16
5641HB Eindhoven
+31402405444 of +31653846948

F.A. de Zwart beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering en goede kwaliteit

Annelies Rahakbauw beoordeelde op 2018-10-10

Bezorging volgens afspraak, snel en een erg mooi product. Erg tevreden!

Ger Schreurs beoordeelde op 2018-09-29

Goede snelle levering

Ulrich Scharf beoordeelde op 2018-09-19

Sehr schnelle Lieferung, gutes Produkt, gute Verpackung. Alles bestens.

Anneke van Schooten beoordeelde op 2018-09-10

Ik had wat vragen over de bezorging en ik werd onmiddellijk gemaild. Echt prima afgehandeld!

Loes Janssen beoordeelde op 2018-09-10

xxx

Simone Bakker beoordeelde op 2018-09-04

I.G. Ales beoordeelde op 2018-08-12

Mooie produkten! Goeie duidelijke website. Ik ben gek op marmer accessoires. Veel ; zo niet de meeste keuzen in zeepschaaltjes. Top! Keurig geleverd goed verpakt.

Pierre van Caloen beoordeelde op 2018-06-28

Mooie marmeren waskommen besteld. Helaas 1 gebroken in transport.
Vriendelijke helpdesk 2 andere kommen geleverd zonder probleem.

Hans Tenholter beoordeelde op 2018-06-28

Wat wij met name prettig vonden was dat we door jullie gebeld werden en uitleg kregen betreffende de naar ons toegezonden e-mails. Tevens was de tijd tussen de bestelling en de aflevering bijzonder kort. Top👍

Murat Akcay beoordeelde op 2018-06-26

Heel tevreden

Mark Jessurun beoordeelde op 2018-06-26

Prima

Boris Coenen beoordeelde op 2018-06-20

Alles perfekt, unglaublich schöne Produkte, bester Service - jederzeit sehr gerne wieder.

Mandy Ophof beoordeelde op 2018-06-10

Zeer tevreden. Netjes op de hoogte gehouden dat er twee pakketten onderweg waren. Waskommen waren snel binnen en zeer zorgvuldig verpakt. Waskommen zijn in het echt nog mooier dan op de foto!

Joke Vreugdenhil beoordeelde op 2018-06-09

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en voldeed volledig aan mijn verwachting!

K van Stratum beoordeelde op 2018-06-02

Erg tevreden. Mooie website,super snelle service en goed telefonisch contact. Mooie producten

Freddy Vos beoordeelde op 2018-05-29

Zeer tevreden.....snelle service. Producten goed verpakt zodat deze niet kunnen beschadigen. Maandag besteld woensdag in huis. Ik ga er vast nog wel iets bestellen.

Raymon Scheepers beoordeelde op 2018-05-21

Wij hebben de badset imelda gekocht voor moederdag. Bestelling ging gemakkelijk, snelle levering. Bij levering uitstekende producten. Alles is massief en best zwaar. Kortom voor herhaling vatbaar.

Brenda beoordeelde op 2018-04-04

Bestelling snel keurig verpakt geleverd!! Top👍

Eugenie Verburg beoordeelde op 2018-03-31

mooi producten en snelle service