Avondroodstraat 16
5641HB Eindhoven
+31653846948

leo versteijlen beoordeelde op 2019-08-19

de steen ziet er prachtig uit en werd bijzonder snel bezorgd in een goede verpakking..

Dominique Guber beoordeelde op 2019-08-19

Super gut Qualität, super schnell geliefert!!!

Kevin jansen beoordeelde op 2019-07-30

mooie producten

Ondrej Kovaru beoordeelde op 2019-07-30

wide assortment, acceptable prices, quick delivery, carefully packaged for posting, good quality products corresponding with the photos on the website.

Daisy beoordeelde op 2019-07-29

Mooi product. Speciaal gevraagd om een grijze steenkleur en deze ook gekregen. Snelle service.

Marie Gaukema beoordeelde op 2019-07-28

Ondanks problemen waar er weinig invloed op was, is de service uitstekend!!!! Heel blij dat ik zo vlot kon communiceren en er mee nagedacht of geholpen werd voor een oplossing

Marvin Ostermann beoordeelde op 2019-07-21

Mooie en unieke marmeren producten, en een zeer snelle levering.

Dietmar Wittke beoordeelde op 2019-07-20

Nachdem zunächst ein Teil geliefert wurde, das kleine Beschädigungen aufwies, vermutlich B-Ware, wurde nach Reklamation sehr schnell ein sehr gutes Teil geliefert. Es erfolgte eine höfliche Entschuldigung seitens der Geschäftsleitung. Freundliche und konstruktive Kommunikation. Mit den nunmehr vorliegenden Teilen bin ich sehr zufrieden. Den Abzug von einem Stern gab es für die unzureichende Qualität der Erstlieferung (s.o.).

Juliette Rosa beoordeelde op 2019-07-16

Bestelling is snel geleverd en keurig verpakt. De wc borstelhouders van marmer zijn prachtig!

Els Bakker beoordeelde op 2019-07-11

Heel erg blij met mn aankoop. Ziet er echt prachtig uit.

Marlies van den Heuvel beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering; zorgvuldig verpakt; werkelijk schitterend product; redelijke prijs.

Ingrid Mengerink beoordeelde op 2019-07-09

Mooie producten met een goede prijs, snelle reacties, fijn contact en eerlijk advies.

Roy Agyei beoordeelde op 2019-07-05

Excellent service given. The picture was exactly what we wanted and was very well packaged. Delivery was prompt too. We are very happy. Thank you.

Gudrun Borchardt beoordeelde op 2019-06-20

Alles perfekt ! Gerne wieder ! Vielen Dank !

Nathalie Rotermundt beoordeelde op 2019-06-03

Wij hebben onze waskommen snel ontvangen en ze zijn prachtig voor en goede prijs.

Claudia van de Mierde beoordeelde op 2019-05-22

Mooi product. Snelle levering. Goed ingepakt. Aanrader!!

Casper Falkeisen beoordeelde op 2019-05-22

Top!!

Carla l beoordeelde op 2019-05-19

Degelijk ingepakt maar loodzwaar had beter in 2 pakketten kunnen gaan prachtig marmer nog mooier dan gehoopt helaas kleine beschadiging op onyx deksel maar moet dit nog melden

Marianne Voorsluijs beoordeelde op 2019-05-16

Prima service!

M Van dam beoordeelde op 2019-05-16

Mooi materiaal, stevig en goed verpakt! Keurig op tijd met de levering.

Wij zijn blij met de snelle en uitstekende service van dit bedrijf