Hof van Florence 13
7007 KA Doetinchem

2016

Miranda Schreijnders beoordeelde op 2016-02-24

Voor de spreekbeurt van mijn dochter op zoek naar kleine gadget voor de klas, vol raad en daad bij gestaan en zelfs met de prijs iets speciaals gedaan. Service, menselijkheid en spontaniteit meer dan aanwezig. Het is duidelijk dat FM sport voor zijn klanten staat en niet voor het geld. Erg fijne internet winkel met een persoonlijk tintje! Nogmaals bedankt!!!

Reactie van FM Sport:
Beste Miranda, hartelijk dank voor uw warme reactie. Met vriendelijke groet, FM Sport - Frits

Rob Kramers beoordeelde op 2015-09-10

Snelle levering van het bestelde, keurig verpakt. Kortom geweldig

Marg beoordeelde op 2015-09-10

Geweldig: gisteren rond 11:00 uur 3 grips besteld, vandaag om 11:00 uur ontvangen!
Met dank.

Marjolijne beoordeelde op 2015-08-21

Uitstekende service en levering.
Ik heb hier 2 squash rackets gekocht voor beginnende squashers. Na 2 maal squashen liet de grip van een van de rackets los. Even een mailtje en belletje. De volgende dag had ik een overgrip binnen en een instructie filmpje hoe het aan te brengen.
Top.

Robert beoordeelde op 2015-07-11

Goede ervaringen met deze webshop: uitstekende service, goede materialen en niet te vergeten goede prijzen!!

Tjeerd beoordeelde op 2015-04-22

Eerst per mail wat informatie opgevraagd, waarop snel en uitgebreid op werd gereageerd.
Scherpe productprijzen, al werden die gedurende het bestelproces een beetje teniet gedaan door de bijkomende betaal- en verzendkosten. Desondanks toch goedkoper dan de gevestigde concurrent(en).
Snelle en zeer degelijke levering: de rackets ware goed beschermd verpakt en middels een tie-wrap aan de binnenkant van de doos vast gezet om schuiven te voorkomen, dat had ik nog niet eerder gezien. :)
De webshop ziet er misschien wat gedateerd uit, maar feitelijk boeit dat niet want de product- afbeeldingen en informatie waren duidelijk.

Kortom: zeker de moeite waard!

Ralf beoordeelde op 2015-02-11

eerste kennismaking gehad met FM sport. op basis van de concurrerende prijzen besloten bestelling van een nieuw squash racket bij FM sport te plaatsen. wat een kleine tegenvaller was dat er nog een kleine 10 euro aan extra kosten bij kwam (bezorging en credit card) hierdoor werd het prijsverschil erg klein (2 euro ) met concurrent. maar goed ik heb nergens een lagere prijs gevonden voor dat racket. verdere afwikkeling is gelijk aan alle webwinkels. netjes een mail van bevestiging en voortgang. toen bleek dat het racket beschadigd was werd ik netjes gebeld dat er een probleem was met het racket. Frits kon niet instaan voor de kwaliteit dus bood netjes alternatieven aan. het bestelde racket was het laatste en niet meer leverbaar. uiteindelijk besloten de aankoop te annuleren, wat al gelijk was aangeboden door Frits, omdat een ander juist racket er niet bij zat. steeds is er zeer snel en correct gereageerd door Frits en het geld was binnen 24 uur terug gestort.
dus ondanks dat ik nu geen aankoop heb gedaan bij FM sport is het zeker een webwinkel die ik in gedachte houd als ik weer squash benodigdheden zoek. ik ben er zeer goed geholpen!

Jeroen beoordeelde op 2014-10-01

Geinformeerd via telefoon, uiterst correct te woord gestaan. Snelle levering, goed verpakt. Prima kwaliteit en prijs. Kom zeker terug!

2014