Zonnedauw 17

super goede service!!

Irene Huveneers beoordeelde op 2019-03-29

Miriam Berben beoordeelde op 2019-03-25

Annelise beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering en keurig verpakt !

Germaine Koemans beoordeelde op 2019-01-08

Aroma Mist diffuser - Scentchips besteld. Snelle levering, goedverpakt. Super tevreden.

Conny Beeckmans beoordeelde op 2019-01-02

Zeer tevreden, alles in perfecte staat en vlugge service. Ik ga het nog doen.

Helen Lemmen beoordeelde op 2018-12-27

Glenn Meijer beoordeelde op 2018-12-09

Sterre Vuik beoordeelde op 2018-08-09

Harma Spakman beoordeelde op 2018-05-28

Ingrid Zwartjes beoordeelde op 2018-05-12

Dilianne Piron beoordeelde op 2018-04-20

Tevreden met het product, bestellen was makkelijk, echter een dag later in huis dan verwacht (duurde in totaal 3 werkdagen, niet lang maar door de dag vertraging was ik niet thuis om het pakketje aan te nemen).

Frits Tuiten beoordeelde op 2018-04-13

K Vd werken beoordeelde op 2018-03-02

ramona laarmans beoordeelde op 2018-02-04

Goede service en snelle levering

Annemiek Geboers beoordeelde op 2018-02-01

Zeer tevreden. Klantvriendelijk. Goede service. Echt top

Carmen Van den Broecke beoordeelde op 2018-01-24

M Hamerslag beoordeelde op 2018-01-14

Keurig verpakt leuk persoonlijk briefje erbij en lekker snel

Maja Boland beoordeelde op 2017-11-04

A. Kouwenhoven beoordeelde op 2017-10-15

Goede communicatie en vlotte verzending.