Luifelstraat 38

Sterre Vuik beoordeelde op 2018-08-09

Harma Spakman beoordeelde op 2018-05-28

Ingrid Zwartjes beoordeelde op 2018-05-12

Dilianne Piron beoordeelde op 2018-04-20

Tevreden met het product, bestellen was makkelijk, echter een dag later in huis dan verwacht (duurde in totaal 3 werkdagen, niet lang maar door de dag vertraging was ik niet thuis om het pakketje aan te nemen).

Frits Tuiten beoordeelde op 2018-04-13

K Vd werken beoordeelde op 2018-03-02

ramona laarmans beoordeelde op 2018-02-04

Goede service en snelle levering

Annemiek Geboers beoordeelde op 2018-02-01

Zeer tevreden. Klantvriendelijk. Goede service. Echt top

Carmen Van den Broecke beoordeelde op 2018-01-24

M Hamerslag beoordeelde op 2018-01-14

Keurig verpakt leuk persoonlijk briefje erbij en lekker snel

Maja Boland beoordeelde op 2017-11-04

A. Kouwenhoven beoordeelde op 2017-10-15

Goede communicatie en vlotte verzending.

Hannie beoordeelde op 2017-10-10

Mijn bestelling vlot en goed ontvangen, en ook nog een geurig presentje erbij, helemaal leuk!

Rob Janmaat beoordeelde op 2017-10-09

Duidelijke shop en snelle levering. Uitstekend!

dinie Baumann beoordeelde op 2017-09-27

super gegaan en geregeld

Reactie van FMPoint:
Bedankt voor uw reactie, ik hoop dat u de testers lekker vind ruiken.
En dat het een beetje in uw geur categorie is.