Beiaard 160
KvK 20130341

Hans de Jong beoordeelde op 2017-05-26

keurig op tijd geleverd

Danielle Roelofs beoordeelde op 2017-05-24

Top webwinkel, goede productomschrijving en snelle levering!

R K. beoordeelde op 2017-05-23

Bestelling voor 22.00 uur gedaan en de volgende dag keurig op tijd in huis !!

Marcel Maas beoordeelde op 2017-05-23

zeer goed

Michael Geers beoordeelde op 2017-05-23

snelle service, goed product

dennis looy beoordeelde op 2017-05-22

snel en goed bezorgt!

Leny Duursma beoordeelde op 2017-05-22

Bestelling goed en snel geleverd.

J swiersema beoordeelde op 2017-05-22

Geen order bevestiging

Reactie van FR1908shop.nl:
Beste J. Swiersema,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u geen bestelbevestiging heeft ontvangen.
Dit is uiteraard wel de bedoeling, want deze wordt namelijk automatisch verstuurd door ons systeem.

In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat de klant geen bestelbevestiging ontvangt, namelijk wanneer er een onjuist emailadres is ingevuld, wanneer de bevestiging in de spam-map terecht is gekomen of wanneer wij op een 'blacklist' staan bij uw provider (gelukkig komt dit laatste zelden voor).

Daarom hebben wij ook het volgende op onze site vermeld bij:

"Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u ook per email een overzicht van de door u aangevraagde bestelling. Let op! Deze kan wel eens in de spam-map terecht komen. U kunt de status van uw bestelling ook ten alle tijde volgen op de site onder uw eigen account. Daarvoor dient u in te loggen in de webshop onder "Mijn Account". U krijgt dan een overzicht van uw bestelling(en).

Als u geen besteloverzicht heeft ontvangen, neem dan contact met ons op!"

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd?
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Christine Kruize beoordeelde op 2017-05-22

Prima service

Jan van de Vooren beoordeelde op 2017-05-22

Geen op- en aanmerkingen gewoon goed

Huib Labeur beoordeelde op 2017-05-22

Bestelprocedure, betaling en bezorging allemaal dik in orde!

Tony Bekkers beoordeelde op 2017-05-22

Snel en goed geinformeerd

Johan Denneman beoordeelde op 2017-05-22

Gewoon goed

Desire Dral groen beoordeelde op 2017-05-22

Slechte commenucatie met wanneer het klaar ligt en wanneer het op te halen is

Reactie van FR1908shop.nl:
Beste Desire,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren.
Uiteraard hopen wij enige duidelijkheid aan u te kunnen verschaffen door nog even op uw klacht te reageren en het een en ander toe te lichten.

U heeft op 26 april 2017 een bestelling bij ons geplaatst en met de keuze om af te halen, wij hebben dezelfde dag u reeds een bericht gestuurd. Met onze vraag waar en wanneer u uw bestelling wenste op te halen, wij hebben hier echter geen reactie op ontvangen. 1 mei 2017 hebben wij u opnieuw een herinnering gestuurd, wederom helaas geen reactie van uw kant. Ons vermoeden was dan ook dat onze berichten in uw spam terecht zijn gekomen. Op 2 mei stuurde u gelukkig ons zelf een bericht, waarop wij konden antwoorden zonder in de spam terecht te komen.

Gelukkig hebben we vanaf dit moment per mail een afspraak kunnen maken en heeft u uw bestelling kunnen afhalen.

U kunt indien u wenst onze berichten aan u nog eens terug lezen door in te loggen op uw account.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd?
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Edwin Raas beoordeelde op 2017-05-22

Mooi shirt en sjaal besteld van Feyenoord. Binnen 2 werkdagen geleverd. Top!

Rene de Jong beoordeelde op 2017-05-22

Uitstekend verzorgd. Op tijd

manon de vries beoordeelde op 2017-05-22

Goed, besteld en werd goed bezorgd

E.Datema beoordeelde op 2017-05-22

Feyenoord zondag kampioen,en dinsdag de kampioensjaal al in huis !
Mijn tante,een ras-feyenoordsupporter in hart en ziel,was er HEEL blij mee !

Rebecca beoordeelde op 2017-05-20

Snel en goed geleverd

Patrick Parson beoordeelde op 2017-05-19

De volgende dag alles in huis! Niet verwacht dat t zo snel zou gaan! geweldige service!