Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

FR1908shop.nl

Beiaard 160
4876CP Etten-Leur
076-8880639
KvK 20130341

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
FR1908shop.nl

Gemiddelde beoordeling

9,6

125 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

3%

0%

2017
FR1908shop.nl

Hans de Jong beoordeelde op 2017-05-26

keurig op tijd geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Danielle Roelofs beoordeelde op 2017-05-24

Top webwinkel, goede productomschrijving en snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

R K. beoordeelde op 2017-05-23

Bestelling voor 22.00 uur gedaan en de volgende dag keurig op tijd in huis !!

FR1908shop.nl

Marcel Maas beoordeelde op 2017-05-23

zeer goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Michael Geers beoordeelde op 2017-05-23

snelle service, goed product

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

dennis looy beoordeelde op 2017-05-22

snel en goed bezorgt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Leny Duursma beoordeelde op 2017-05-22

Bestelling goed en snel geleverd.

FR1908shop.nl

J swiersema beoordeelde op 2017-05-22

Geen order bevestiging

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van FR1908shop.nl:
Beste J. Swiersema,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u geen bestelbevestiging heeft ontvangen.
Dit is uiteraard wel de bedoeling, want deze wordt namelijk automatisch verstuurd door ons systeem.

In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat de klant geen bestelbevestiging ontvangt, namelijk wanneer er een onjuist emailadres is ingevuld, wanneer de bevestiging in de spam-map terecht is gekomen of wanneer wij op een 'blacklist' staan bij uw provider (gelukkig komt dit laatste zelden voor).

Daarom hebben wij ook het volgende op onze site vermeld bij:
http://www.feyenoord1908shop.nl/shop/pages/Bestelling-plaatsen.html

"Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u ook per email een overzicht van de door u aangevraagde bestelling. Let op! Deze kan wel eens in de spam-map terecht komen. U kunt de status van uw bestelling ook ten alle tijde volgen op de site onder uw eigen account. Daarvoor dient u in te loggen in de webshop onder "Mijn Account". U krijgt dan een overzicht van uw bestelling(en).

Als u geen besteloverzicht heeft ontvangen, neem dan contact met ons op!"

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd?
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
FR1908shop.nl
FR1908shop.nl

Christine Kruize beoordeelde op 2017-05-22

Prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Jan van de Vooren beoordeelde op 2017-05-22

Geen op- en aanmerkingen gewoon goed

FR1908shop.nl

Huib Labeur beoordeelde op 2017-05-22

Bestelprocedure, betaling en bezorging allemaal dik in orde!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Tony Bekkers beoordeelde op 2017-05-22

Snel en goed geinformeerd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Johan Denneman beoordeelde op 2017-05-22

Gewoon goed

FR1908shop.nl

Desire Dral groen beoordeelde op 2017-05-22

Slechte commenucatie met wanneer het klaar ligt en wanneer het op te halen is

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van FR1908shop.nl:
Beste Desire,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren.
Uiteraard hopen wij enige duidelijkheid aan u te kunnen verschaffen door nog even op uw klacht te reageren en het een en ander toe te lichten.

U heeft op 26 april 2017 een bestelling bij ons geplaatst en met de keuze om af te halen, wij hebben dezelfde dag u reeds een bericht gestuurd. Met onze vraag waar en wanneer u uw bestelling wenste op te halen, wij hebben hier echter geen reactie op ontvangen. 1 mei 2017 hebben wij u opnieuw een herinnering gestuurd, wederom helaas geen reactie van uw kant. Ons vermoeden was dan ook dat onze berichten in uw spam terecht zijn gekomen. Op 2 mei stuurde u gelukkig ons zelf een bericht, waarop wij konden antwoorden zonder in de spam terecht te komen.

Gelukkig hebben we vanaf dit moment per mail een afspraak kunnen maken en heeft u uw bestelling kunnen afhalen.

U kunt indien u wenst onze berichten aan u nog eens terug lezen door in te loggen op uw account.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd?
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
FR1908shop.nl
FR1908shop.nl

Edwin Raas beoordeelde op 2017-05-22

Mooi shirt en sjaal besteld van Feyenoord. Binnen 2 werkdagen geleverd. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Rene de Jong beoordeelde op 2017-05-22

Uitstekend verzorgd. Op tijd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

manon de vries beoordeelde op 2017-05-22

Goed, besteld en werd goed bezorgd

FR1908shop.nl

E.Datema beoordeelde op 2017-05-22

Feyenoord zondag kampioen,en dinsdag de kampioensjaal al in huis !
Mijn tante,een ras-feyenoordsupporter in hart en ziel,was er HEEL blij mee !

FR1908shop.nl

Rebecca beoordeelde op 2017-05-20

Snel en goed geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
FR1908shop.nl

Patrick Parson beoordeelde op 2017-05-19

De volgende dag alles in huis! Niet verwacht dat t zo snel zou gaan! geweldige service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.