Dapperstraat 187
1093BS Amsterdam
0204682703

Donna Van der Laan beoordeelde op 2019-04-19

Erg tevreden! Snelle verzending en de boots zitten als gegoten! Voor herhaling vatbaar

sandra nieuwenhuizen beoordeelde op 2019-04-17

Super goed !
Perfecte pasvorm
Goede kleur
En maten zijn normaal

jolanda reinders beoordeelde op 2019-04-16

Goede, snelle levering.
Tevens bekend van de huishoudbeurs­čĹŹ­čĆ╗

Esther beoordeelde op 2019-03-29

Had een verkeerd adres ingevuld,maar kreeg gelijk antwoord dat het goed kwam,prima service voor herhaling vatbaar!

Silvia De Grauw beoordeelde op 2019-03-28

Ik had een mail gestuurd omdat ik per ongeluk 2x hetzelfde besreld had..had zeer snel antwoord terug en werd er 1 geannuleerd...ik vroeg nog wat over het produkt..ik werd netjes beantwoord..de laarsjes waren snel binnen en op de site word dit prima omschreven! Blij mee en voor herhaling vatbaar

Peekje Brouwer beoordeelde op 2019-03-25

Prima

monique de punder beoordeelde op 2019-02-17

Keurig ver- bezorgd

Esmeralda Luikel beoordeelde op 2019-02-13

Na de bestelling had ik de laarsjes snel in huis. Helaas was een paar niet de kleur die ik in mijn hoof had. Dit moest dus jammer genoeg een retour worden. Dit is ook netjes afgehandeld. Dus al met al zeer tevreden.

Sandra van der Knoop - Braake beoordeelde op 2019-01-31

Gewoon prima!

Shosanna Buijs beoordeelde op 2019-01-30

Direct een mail dat de bestelling voor mij was ingepakt en de volgende werkdag meteen geleverd.
Super. Harstikke bedankt voor de mooie laarsen.

Nicolien van Brenk-Bruinse beoordeelde op 2019-01-26

Super niets om aan te merken

marinel hendriks beoordeelde op 2019-01-15

Prima verlopen

P Sebrechts beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden

Gerie Brouwer beoordeelde op 2018-12-14

Wat je ziet is wat je krijgt. Valt niet tegen. Goede maatvoering. Alleen het bezorgen duurde lang. Dat viel een beetje tegen.

Adriana Verschoor beoordeelde op 2018-12-11

Top service! Pakketje leek zoek in de drukte...Fabs gaf na mail aan alles voor rekening te nemen wanneer het pakket niet terecht kwam. Gelukkig kwam het pakket een week later alsnog aan en nu ben ik de blije eigenares van een paar mooie nieuwe cowboyboots!

maria dekkers beoordeelde op 2018-12-08

Bij mijn veelste late levering van de door mij bestelde laarsjes (schuld lag bij post nl ) werd ik prima geholpen door contact via de mail met jullie. Thnx voor de goede service

TE Veldman beoordeelde op 2018-11-29

Volgende dag in huis! Prima laarsjes, ben er erg blij mee