Dapperstraat 187

Prima

monique de punder beoordeelde op 2019-02-17

Keurig ver- bezorgd

Esmeralda Luikel beoordeelde op 2019-02-13

Na de bestelling had ik de laarsjes snel in huis. Helaas was een paar niet de kleur die ik in mijn hoof had. Dit moest dus jammer genoeg een retour worden. Dit is ook netjes afgehandeld. Dus al met al zeer tevreden.

Sandra van der Knoop - Braake beoordeelde op 2019-01-31

Gewoon prima!

Shosanna Buijs beoordeelde op 2019-01-30

Direct een mail dat de bestelling voor mij was ingepakt en de volgende werkdag meteen geleverd.
Super. Harstikke bedankt voor de mooie laarsen.

Nicolien van Brenk-Bruinse beoordeelde op 2019-01-26

Super niets om aan te merken

marinel hendriks beoordeelde op 2019-01-15

Prima verlopen

P Sebrechts beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden

Gerie Brouwer beoordeelde op 2018-12-14

Wat je ziet is wat je krijgt. Valt niet tegen. Goede maatvoering. Alleen het bezorgen duurde lang. Dat viel een beetje tegen.

Adriana Verschoor beoordeelde op 2018-12-11

Top service! Pakketje leek zoek in de drukte...Fabs gaf na mail aan alles voor rekening te nemen wanneer het pakket niet terecht kwam. Gelukkig kwam het pakket een week later alsnog aan en nu ben ik de blije eigenares van een paar mooie nieuwe cowboyboots!

maria dekkers beoordeelde op 2018-12-08

Bij mijn veelste late levering van de door mij bestelde laarsjes (schuld lag bij post nl ) werd ik prima geholpen door contact via de mail met jullie. Thnx voor de goede service

TE Veldman beoordeelde op 2018-11-29

Volgende dag in huis! Prima laarsjes, ben er erg blij mee

HS van Oudheusden beoordeelde op 2018-11-28

prachtige laars. zit lekker. mooie kleur.

P. Schoorl beoordeelde op 2018-11-27

Zwarte enkellaarsjes met leuke gespen aan de zijkant besteld. Lopen heerlijk goede kwaliteit prijsverhouding. Leuk voor bij broek maar ook jurk of rok. Complimenten gehad ook leuk de zwarte kleur glimt iets voor net die extra touch

Manuela Van schajik beoordeelde op 2018-11-24

Laarsjes waren totaal anders als op de foto gemaild met het bedrijf pech voor mij kon de retour kosten a 6.95 zelf ophoesten

B Booij beoordeelde op 2018-11-17

R Bolier beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering en een mooi laarsje

Pauline beoordeelde op 2018-11-14

Erg goed! Snelle levering van enkellaarsjes met gespen zwart maat 41. Maat valt ook
goed. Zit erg confortabele en ze zien er tiptop uit. Heb ze gelijk de hele dag gedragen.

Loess beoordeelde op 2018-11-08

Prima! Netjes en snel geleverd, zoals altijd.

Sinnema beoordeelde op 2018-10-30

Snelle verzending en leuke aanbieding