Heereweg 215L

9,0

The Feedback Company 1102 9,0
2015

Rik beoordeelde op 2015-09-23

Klantenservice telefonisch niet bereikbaar tijdens werkuren. Ook nergens op de site te vinden wanneer de klantenservice dan wel bereikbaar is.

E.Horstman beoordeelde op 2014-11-19

Afgelopen weekend mijn eerste bestelling geplaatst.
En netjes zoals op de website stond vandaag ontvangen.
Er zullen zeker meer bestellingen volgen bij fallerstore.
Een goede site met goede service!

H.J. Bos beoordeelde op 2014-10-07

Snelle levering tegen een redelijke prijs.

Bernhard Meeusen beoordeelde op 2014-09-20

ben op zoek naar verlichting voor perron, nr 120183

Bert beoordeelde op 2014-09-05

Snelle en correcte levering,wel grappig is dat ik op N schaal bestel en ze er een setje gratis figuurtjes bijdoen.......alleen doen ze die in HO.

m.burggraeve beoordeelde op 2014-08-23

ik heb bij de klantenservice een vraag ingediend over een faller bouwdoos , daar heb ik tot op heden geen antwoord op gekregen , mijn bestelling van het stroomdraad had ik snel in huis , met als geste wat poppetjes voor op mijn station , wat ik zeer op prijs stel.

B. Arnoldussen beoordeelde op 2014-08-15

Ik heb nu al 3x wat besteld bij dit bedrijf en ben uiterst tevreden, de levertijd van de eerste 2 pakketjes vond ik eerlijk gezegd wat lang duren maar na een goeie uitleg van de klantenservice hoe dit kwam snapte ik het. Het derde pakketje was binnen 2 dagen binnen, perfect!! Ik zal zeker nog meer kopen bij de Fallerstore.

Henk Elbrink beoordeelde op 2014-08-02

Snelle levering correct ingepakt goed verzorgt

Fred beoordeelde op 2014-05-16

Zeer goed geregeld deden echt de moeite voor je om het zo snel mogelijk in huis te krijgen

hennie beoordeelde op 2014-05-15

prima afhandeling

leuk presentje erbij in de vorm van figuurtjes

Jelle Mulder beoordeelde op 2014-05-15

goede winkel

Sytse beoordeelde op 2014-04-20

Vlotte levering en als leuke verrassing het zakje met poppetjes erbij. Valt mij wel op dat vaak de zelfde aanbiedingen voorbijkomen. Ik had de 40 zakken besteld die in de mailing stond een paas weken geleden. en nu bij deze mailing met de uitnodiging ( en enkele andere nieuwsbrieven) voor de beoordeling, staan nog steeds dezelfde aanbiedingen met nog steeds maar 2 op voorraad. ik had er toen 3 van besteld.

Jelle Mulder beoordeelde op 2014-04-20

prima webwinkel
netjes geleverd

JW de Ruijter beoordeelde op 2014-04-16

We hebben goede ervaringen met uw bedrijf, we hadden een bestelling gedaan en er was iets niet op voorraad en is alsnog goed na geleverd, we hadden een mail gestuurd
binnen het uur hadden we al een antwoord, dus we zijn zeer tevreden,en zullen in de toekomst meer bestellen

Erie beoordeelde op 2014-03-18

goede ervaring snelle levering

Henk van Deijzen beoordeelde op 2014-03-18

Uw ervaring

gerrit vogel beoordeelde op 2014-03-17

Zeer tevreden en zal zeker vaker gebruik hiervan maken

jaap de vries beoordeelde op 2014-03-16

ben erg tevreden, snelle levering...., en kreeg ook nog gratis een paar poppetjes voor op de treinbaan.....

Henk Modderman beoordeelde op 2014-03-09

En weer netjes op tijd bezorgd met een zakje figuurtjes er bij ...

leo beoordeelde op 2014-03-09

De goederen werden op tijd en goed verpakt aangeleverd ik zal zeker meer gaan bestellen via deze web-winkel zeer tevreden