Burgemeester De vlugtlaan 67
1063BH Amsterdam
KvK 34219586

8,2

Vincent beoordeelde op 2018-11-19

Besteld en geen reactie geen bericht gewoon niks onbetrouwbaar telefoon doet het niet etc

Mischa beoordeelde op 2018-05-07

Op 3 mei 7:45 uur een jas besteld voor mijn dochter. Was op voorraad, nu 7 mei krijg ik vanavond ineens een mail met de status terugbetaald.
Geen uitleg of iets....
Op de site gekeken en ik kon de jas nog gewoon bestellen. Vreemd.
Nee ik bestel hier niets meer, zeer teleurgestelde dochter in huis.

treeske beoordeelde op 2017-02-06

mooie website en zaterdag iets besteld en op maandag wordt het al geleverd super snelle service.of de maat goed is moet in nog ff afwachten.tot nog toe heel erg tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2016-12-23

Super tevreden! Schoenen besteld in maar 39, helaas zaten de volgende dag toen ik mijn bestelling al binnen had maat 38 in de doos. Verkoper een bericht gestuurd, en heeft de volgende dag direct de goede schoenen opgestuurd! Opgelost zonder veel moeilijkheden. Heel fijn!

Kist beoordeelde op 2016-10-26

Een monte cervino besteld maar kreeg een merkloze honey winter dus niet de bestelde monte cervino

Danny beoordeelde op 2016-05-27

Echt een super bedrijf ik ga zeker vaker bestellen!!
Echt binnen 20 minuten krijg je een bericht dat je bestelling al verzonden is echt een super bedrijf!! Ik zal zeker aan iedereen die ik ken dit bedrijf aanraden

Larissa beoordeelde op 2015-12-22

Zondag avond een jas besteld, dinsdag al in huis! Super snelle service! (Zelfs met de kerst die er aan komt!) Mooie kwaliteit! Zal hier zeker nog eens bestellen.

Helaas mijn zending retour moeten doen omdat ik mij vergist had in de pasvorm, maar dit kan natuurlijk altijd gebeuren.
Hoop dat de retourzending net zo snel afgehandeld word als dat met de bestelling is gebeurd!

Mo Faouz beoordeelde op 2015-10-30

Voor 4e keer wat bestelt
Top service
Klantvriendelijkheid
Zeker een aanrader!

hoofman ozdemir beoordeelde op 2014-12-12

Ik vind dat jullie mooi goed eten hebben. Ik kom zeker ook naar jullie winkel. .

ykp Krabben beoordeelde op 2014-12-12

De kleding die ik bestelde was precies wat ik ervan verwacht. Top, Ook dat maat klopte erg goed.

2014