Neptunusbaan 20
8802BG Franeker

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Louwrien Kloosterman beoordeelde op 2019-06-18

Het was echt zo,n leuke verrassing, toen ik mijn oorbellen in pakje kreeg.
Heel persoonlijk met leuke kaart ingepakt

Jolanda Dijkema beoordeelde op 2019-04-23

Top bedrijf!!

Bestelproces

Helen Dijkema - van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-18

Goede service , betaalbaar en zorgvuldig en met liefde ingepakt

Hedwig beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden! Super snelle service en kreeg het heel leuk verpakt binnen.

Anna Kuhlmann - Muijskens beoordeelde op 2019-04-16

Snelle service en goede informatie ontvangen over kleur en kwaliteit. Pakketje was mooi verpakt met kleine attentie erbij.

Bestelproces