Havensingel 21
5211TX S-HERTOGENBOSCH
KvK 624461420000

The Feedback Company 523 9,4

Carol beoordeelde op 2018-06-05

Wow wat een heerlijke website! Niks hapert, alles loopt soepel en snel. Heel fijn bestellen zo.

Floor Wikkerink beoordeelde op 2017-03-09

Erg goede service! Mijn DKNY (NY8060) horloge bij fashionthings gekocht en helaas met een klacht moeten terugsturen. Fashionthings was meteen erg behulpzaam, reageerde snel op mijn e-mails en kwam meteen met een oplossing. Zo wil je als consument behandeld worden!

Marcel beoordeelde op 2015-11-15

correcte afhandeling en snelle levering

Jasper beoordeelde op 2015-11-09

Ik heb een Michael Kors horloge besteld. Het horloge was binnen 24 uur geleverd en erg leuk ingepakt, zo had ik het zelf nooit kunnen doen. Mijn vriendin was er super blij mee!

2015