Havensingel 21
5211TX S-HERTOGENBOSCH
KvK 624461420000

The Feedback Company 525 9,4

Anoniem beoordeelde op 2019-01-05

Snelle service en mooi Ingepakt!

Inge beoordeelde op 2018-12-28

Super Service!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-20

Het product werd in eerste instantie niet geleverd door PostNL. Daarna contact gehad met Styledeals en werd er alvast een nieuw product opgestuurd totdat er onderzoek werd gedaan naar de vermiste bestelling. Dus toch een positieve ervaring!

Bonnie Parren beoordeelde op 2018-12-04

Geweldig. Zeer persoonlijk en behulpzaam.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-28

Fijne kortingen, en een hele snelle levering.Ook een groot assortiment met veel leuke dingen.

Simone Lieffering beoordeelde op 2018-11-27

Vriendelijk contact en zeer snelle service. Bestelling was ook mooi ingepakt. Leuke verrassing.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-19

Makkelijke siteSnel bezorgd

Anoniem beoordeelde op 2018-10-16

Prima! Bestelling binnen 24 uur ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2018-10-09

Goed. Ik miste echter de optie voor kado verpakking of een kaartje met een boodschap. Meer variatie nodig. Back ground vd website is te licht, maakt het moeilijk om bepaalde artikelen goed te zien. Meer variatie in artikelen in lagere prijsklasse �20-�40 nodig.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-02

Levering volgende dag klopte niet.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-25

Snelle en goede service !

Anita van Cortenberghe beoordeelde op 2018-09-24

1e keer dat ik iets heb besteld bij Viv van Fashionthings. Heb een prachtig Michael Kors horloge gekocht voor mijn dochters 18e verjaardag. De prijs was ruim onder de adviesprijs en echt de beste prijs aangeboden door Fashionthings.nl. Daarnaast had ik per abuis de verkeerde verzendkosten geselecteerd, deze kreeg ik na mijn melding de volgende dag teruggestort, wat een service vond ik dat. Het horloge werd de volgende dag prachtig verpakt geleverd. Een grote pluim voor alles en ga zo door!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-14

Goed

Anoniem beoordeelde op 2018-09-07

Duidelijke website, snelle levering

Anjo beoordeelde op 2018-09-04

Super snelle service en hele leuke hoesjes!

Figaro beoordeelde op 2018-07-29

Leuk assortiment en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-07-27

Snelle levering, leuke persoonlijke note bij de aflevering van de producten.

ShaB beoordeelde op 2018-07-11

Goede ervaring... Enorm snelle levering en een presentje daarbij voor een eventuele volgende bestelling!

Wolf beoordeelde op 2018-07-09

Erg leuke site en nette en snelle afhandeling van de aankoop

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Recentelijk heb ik een paspoorthoesje gekocht op Fashionthings.nl. De levering was snel en het product voldoet volledig aan de verwachtingen.