Geemstraat 40
9220 Hamme
KvK BE0650531092

Bol.com 3 8,7

Teus Benschop beoordeelde op 2018-05-07

Tevreden met de snelle afhandeling van de order.

Joeri Rabaut beoordeelde op 2018-05-06

Bestelling geplaatst en via PayPal betaling uitgevoerd. 2 dagen later zat mijn iPhone in de brievenbus. Met bovendien een glazen screenprotector erbij. Mij hoor je niet klagen dus. Dank voor de snelle service +++

sarah sarens beoordeelde op 2018-05-04

Snelle correcte service. Bij de bestelling van de iPhone er nog een gratis screenprotector en een gratis (tweedehands) hoesje bovenop gekregen. iPhone 7 ziet er als nieuw uit en werkt perfect.

Wilma beoordeelde op 2018-05-03

Ik ben super blij met de iPhone 6s die ik via Fastphones heb besteld. Voordat ik heb besteld, heb ik gebeld. Er werd meteen opgenomen en al mijn vragen beantwoord. Ik heb het toestel opgehaald. Mocht het eerst helemaal bekijken en proberen, voordat ik het hoefde te betalen. Geweldige service! Had ik niet eens verwacht voor deze prijs, want de telefoon was echt scherp geprijsd. Het toestel voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Absoluut top!!

Harold Steenbeke beoordeelde op 2018-04-05

Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Jeroen beoordeelde op 2018-03-05

Goede communicatie, komt afspraken goed na en interessante prijzen.

van helshoecht w beoordeelde op 2018-03-01

voor mij 5++++ waard ik heb mijn tablet al in mijn bezit en werkt perfect snelle levering aanrader

Chaima Ennaquib beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering,mooi telefoon

Natalie beoordeelde op 2018-02-27

Snelle reactie op mijn mail. De dag van bestelling kreeg ik bericht dat het verzonden was. De volgende dag al ontvangen. Het was heel goed beschermd ingepakt! Top service!

L Pot beoordeelde op 2018-02-27

Prettig contact gehad, snel geleverd en product bevalt uitstekend.

Ibrahim beoordeelde op 2017-11-18

ik heb tweedehands toestel gekocht oneplus one voor zijn ouderdom werkt die heel perfect en snelle levering aan te raden tot volgende aankoopn

johan sevenhant beoordeelde op 2017-05-19

De telefoons zijn conform de beschrijving en super. Eentje gekocht voor mijn vriendin, vond de foto-kwaliteit maar zo zo, en heb meteen kunnen inruilen voor een beter toestel. TOP...echt een aanrader

M vd A beoordeelde op 2017-01-14

Telefoon precies conform omschrijving (staat: heel goed) en enorm scherp geprijsd. Zo wordt hergebruik van telefoons pas echt de moeite waard (en is daarmee ook enorm goed voor milieu/impact op de wereld). Enorm positief verrast. Wel nog afwachten hoe het op de lange termijn uitpakt uiteraard, maar vooralsnog echt enorm positief!

Bedankt voor de positieve beoordeling. Groeten, Klaas

Martijn beoordeelde op 2017-01-13

Heel tevreden, toestel snel in huis.

Reactie van FastPhones:
Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren.

S.E. Lafeber beoordeelde op 2017-01-12

Snel en product is zoals omschreven op de site en voor de juiste prijs.

Hallo,
Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Groeten,

Klaas Oostendorp

Daan Verfaillie beoordeelde op 2017-01-03

Ik ben heel tevreden over FastPhones! De GSM was in perfecte staat aangekomen. Ook de prijs was zeer voordelig. Ik heb werkelijk niets negatief te zeggen! Tot de volgende aankoop :) !

Reactie van FastPhones:
Harstikke bedankt voor de beoordeling Daan, veel plezier met het toestel!

Peter beoordeelde op 2016-12-11

Op aanraden van kennissen bij FastPhones terecht gekomen.
Zeer vriendelijk geholpen en goed uitleg gekregen; mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Super kwaliteit voor een scherpe prijs, Echt een aanrader!

Reactie van FastPhones:
Hartelijk dank Peter! Goede dagen alvast en een goed nieuwjaar.

Brian Gerrits beoordeelde op 2016-12-09

Mijn eerste ervaring met Fastphones is erg goed. Ik zag een advertentie op Marktplaats, had er een vraag en over en kreeg binnen een paar uur antwoord. Op zondag nog wel. Diezelfde dag nog besteld, maandag verzonden, dinsdag ontvangen. Omdat het om tweedehands producten gaat, is het nog even afwachten voor ik iets kan zeggen over de kwaliteit van het product. Maar daar ga ik wel vanuit (zit 6 nog maanden garantie op) en vooralsnog werkt alles naar behoren. Om toch nog een tip te geven: veeg het scherm even schoon als het product in de doos ligt. Mijn bestelde iPad zat vol vingervlekken. Niet erg, maar het is een kleine moeite om de service toch nog iets te verbeteren. Al met al vind ik Fastphones een aanrader voor goed geprijsde smartphones en tablets met de voordelen van een webwinkel.

Reactie van FastPhones:
Hartelijk dank voor uw bericht en de tip. In principe gebeurt dit ook altijd: helaas is dit bij uw toestel niet gebeurd. Veel plezier met uw toestel!

Anoniem beoordeelde op 2016-12-07

Klantvriendelijk en behulpzaam, zeker een adres om te bewaren en nog eens terug te komen.

Hartelijk dank!

allan groen beoordeelde op 2016-11-29