Torenmolen 10

waarom

Sandy Hoed beoordeelde op 2019-04-19

Goed en snel geleverd.

Brigit Heuyerjans beoordeelde op 2019-03-30

Vanuit het buitenland cadeaus besteld, snel contact via whats app over mogelijkheden. Snelle levering. Super leuke items.

Charissa Grootveld beoordeelde op 2019-03-10

Helbers beoordeelde op 2019-03-04

Scheijven beoordeelde op 2019-03-02

snelle levering, goede kwaliteit, nette prijs

Marian Hageman beoordeelde op 2019-03-02

Ik winkel vaker bij Susanne. Het wordt altijd keurig verpakt, voorzien van een klein bedankje en een persoonlijke noot en het wordt snel geleverd. Ook als je het op een andere datum wilt hebben doet ze haar best om het ook op die datum bij jou te laten bezorgen. Ik kom altijd graag weer terug! Bedankt maar weer Susanne!

van Aarssen beoordeelde op 2019-02-25

Willeke De groot-slom beoordeelde op 2019-02-18

Madern beoordeelde op 2019-02-11

Reactie van Feelingsonline:
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het verloop en communicatie van jouw bestelling. Onze excuses hiervoor.
In een priv├ębericht hebben wij inmiddels contact met je opgenomen en hopen uiteraard dat wij je een passende oplossing hebben geboden.
Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Dick Petri beoordeelde op 2019-01-29

Lisette van der Stelt beoordeelde op 2019-01-16

Prima geregeld

natasja van de westerlo beoordeelde op 2019-01-02

Prima verzorgd en snel geleverd ondanks de kerstdagen !!!

Dean Lahay beoordeelde op 2019-01-01

Kim van Dongen beoordeelde op 2018-12-27

het is helaas nog niet binnen....

Jeroen Fresen beoordeelde op 2018-12-27

Snel bezorgd, leuk ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij!

Heidi Bosch beoordeelde op 2018-12-22

Rita Blanbergh beoordeelde op 2018-12-22

van Spronsen beoordeelde op 2018-12-21

Sheila De Vries beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering, mooie producten. Persoonlijk berichtje erbij. Zeer tevreden.

Van de Laar beoordeelde op 2018-12-01