Burgemeester Verduynstraat 42

Mystery shopper

Lees
waarom

Wilma Vreman beoordeelde op 2018-08-16

leuke armbandjes komt goed overeen hoe het op de site staat netjes!!!! houden zo en snelle levering ook vasthouden TOP grt wilma

Anke Van dijck beoordeelde op 2018-08-16

Henny Ligthart beoordeelde op 2018-08-13

Ik had al een bestelling gedaan en daarna nog meer leuke dingen op de site gezien. Gevraagd of dat nog met de eerste zending mee kon komen en dat is prima geregeld. Ook snel antwoord op mijn vragen. Geweldig!!

Mieke de gier beoordeelde op 2018-08-13

Snelle verzending _ prima mailcontact ! , goed verzorgde artikelen in pakket en waard wat je betaalt voor de artikelen .

José van Aart beoordeelde op 2018-08-09

Anne Marie van Woensel beoordeelde op 2018-07-23

Klanrvriendelijk. Goed advies. Snelle levering. Product was goed verpakt.

Ellie beoordeelde op 2018-07-04

Had heel snel iets nodig en dat werd nog dezelfde dag geregeld. Wat een super service!

Heidi Bosch beoordeelde op 2018-07-02

Ray Windsant beoordeelde op 2018-06-27

Ondanks betaal storing goed geholpen

Josefien van Wijk beoordeelde op 2018-06-26

Jenny Mens beoordeelde op 2018-06-25

Klantvriendelijk snelle levering ziet er echt zo mooi uit helemaal happy mee

Sandra beoordeelde op 2018-06-24

Snelle levering, netjes verpakt en leuke windgong.

Anita Dankers beoordeelde op 2018-06-22

Geelen beoordeelde op 2018-06-10

M beoordeelde op 2018-05-29

Goede service verlening. Retour zenden geen probleem en kosten werden vergoed.

Maritzka Verhagen beoordeelde op 2018-05-26

Christel Rooymans beoordeelde op 2018-05-20

Linda Lamers beoordeelde op 2018-05-14

Karin Schoenaker beoordeelde op 2018-04-29

Annet Venhorst beoordeelde op 2018-04-27

Heel tevreden! Keurig ingepakt dat alles heel gebleven is en snel in huis. Kortom; top!