Torenmolen 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Vuyk Vuijk beoordeelde op 2019-08-15

Levering duurde iets langer dan gepland, maar kwam uiteindelijk goed.

van Malssen beoordeelde op 2019-08-07

Gerot beoordeelde op 2019-07-05

Hanita Bol beoordeelde op 2019-06-21

Caren Van Splunter beoordeelde op 2019-06-15

Duncan van der Veen beoordeelde op 2019-06-08

Het was helaas het verkeerde product. Maar de afhandeling in deze is super netjes.

hofs-behet beoordeelde op 2019-05-29

mooi produkt en snelle levering. goed verpakt

Reactie van Feelingsonline:
Bedankt voor je leuke review! We wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag nog een keer terug.

Silvana Raap beoordeelde op 2019-05-26

Jamie Setz beoordeelde op 2019-05-22

Wat een onwijs leuke webshop, met super leuke artikelen! Snelle levering ook , erg blij met mijn spulletjes en cadeautjes

Reactie van Feelingsonline:
Bedankt voor je leuke beoordeling Jamie. Heel veel plezier me jouw cadeautjes en we zien je graag nog een keer terug.- Susanne

SHelmer beoordeelde op 2019-05-22

Heel tevreden. Duidelijke site, snelle levering en ook het bestelproces was duidelijk.

Reactie van Feelingsonline:
Bedankt voor je leuke beoordeling!! We wensen je veel plezier met jouw aankopen en zien je graag nog een keertje terug in onze webshop.-Susanne

Lianne Langenkamp beoordeelde op 2019-05-20

Wendy Kratzsch beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering! Goede communicatie via e-mail.

Joost Schapenk beoordeelde op 2019-05-13

Marian Hageman beoordeelde op 2019-05-12

Wat leuke kleine cadeautjes uitgezocht bij Susanne van Feelingsonline. Altijd leuk om op haar webshop even rond te neuzen. Weer keurig verpakt en verstuurd met een kleine attentie als bedankje. Inmiddels ben ik al lange tijd een trouwe klant. Voor elk wat wils!

brian suyker beoordeelde op 2019-05-09

Jansen beoordeelde op 2019-04-30

Debby Massaar beoordeelde op 2019-04-27

Sandy Hoed beoordeelde op 2019-04-19

Goed en snel geleverd.

Brigit Heuyerjans beoordeelde op 2019-03-30

Vanuit het buitenland cadeaus besteld, snel contact via whats app over mogelijkheden. Snelle levering. Super leuke items.

Charissa Grootveld beoordeelde op 2019-03-10