Burgemeester Verduynstraat 42

Lees
waarom

Van de Laar beoordeelde op 2018-12-01

Marian Hageman beoordeelde op 2018-11-28

Feelingsonline is een leuke webshop, waar je makkelijk kunt slagen voor een cadeautje of interieurdecoratie. Ik ben er al een tijdje klant en hoop dit nog lang te mogen blijven. Als je iets besteld, zit er altijd een dankjewel-aardigheidje bij voor jouw bestelling. De bestelling wordt supersnel geleverd en mocht er een keertje iets niet kloppen, dan wordt dat direct geregeld door Susanne. Top!

José Hakfoort beoordeelde op 2018-11-26

Stalman beoordeelde op 2018-11-22

Els Pimenau beoordeelde op 2018-11-22

Adriana Mendoza beoordeelde op 2018-11-19

Bedankt, heel fijn allemaal.

Marieke Van Donzel beoordeelde op 2018-11-18

Aura van den Boorn beoordeelde op 2018-11-05

Zeer snel geleverd en mooi en zorgvuldig verpakt.

Betty van Herpt - Treffers beoordeelde op 2018-11-01

Nanda van Dijken beoordeelde op 2018-10-22

Product zoals omschreven en getoond op de website. Levering sneller dan aangegeven, zou pas een week later zijn. In mijn geval was dat prima, als het als kadootje bij iemand bezorgd zou worden natuurlijk niet fijn.

Davelaar beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering en product precies zoals afbeelding op website. Goed verpakt. Feelingsonline aanbeveling!

Hanssen beoordeelde op 2018-10-19

Sietske van Dijk beoordeelde op 2018-10-05

Goede levering. Ik hoopte dat ik de bedels aan mijn armband kon doen. Ging niet.

Antonio de Ruiter beoordeelde op 2018-10-01

BRENDA Oldewarris beoordeelde op 2018-09-22

Riette van Venrooij beoordeelde op 2018-09-22

Klein minpuntje vond ik de bedrukking op de plankjes. Snelle levering en netjes verpakt, goed contact via mail

Van Mil beoordeelde op 2018-09-17

Prettig e-mail contact. Zonder probleem werd bestelling als kado op ander adres bezorgd zonder factuur.

Scholten beoordeelde op 2018-09-15

Cindy Fonteyn beoordeelde op 2018-09-09