Nering Bögelweg 73
7418 HJ Deventer

8,9

KiyOh 2 8,5

H.J.Janssen beoordeelde op 2019-05-21

Bestelling geplaatst en naderhand gewijzigd; was geen enkel probleem Werd zeer klantvriendelijk behandeld; geleverde producten waren TOP ! GOEDE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING !

Ineke Forman beoordeelde op 2019-05-13

Kort na de bestelling erachter gekomen dat een gedeelte verkeerd was. Ik kon zonder problemen wisselen van producten. Top!

Daisy Melsen beoordeelde op 2019-05-09

Jolanda Almeida da Fonseca - Muskita beoordeelde op 2019-03-11

Ben zeer tevreden over de bestelling,helaas was 1 artikel niet aanwezig en werd daarover gebeld door Oscar. Oscar bood een alternatief en daar was ik het mee eens.

Anouck Farrell beoordeelde op 2019-03-04

A.M. Rijk-Martens beoordeelde op 2019-02-14

R. van Hardeveld beoordeelde op 2019-02-01

Reactie van Feestfestijn:
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Graag horen wij waarom u matig tevreden bent met uw bestelling. Zou u de beoordeling kunnen toelichten zodat wij weten waarom u matig tevreden bent om zo onze service te verbeteren?

Hans Schipper beoordeelde op 2019-01-22

Stephan Bos beoordeelde op 2019-01-17

esther van Muijlwijk beoordeelde op 2019-01-14

Malies Sultanis-Bours beoordeelde op 2019-01-12

Beloften nakomen, snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Janny op den Dries beoordeelde op 2019-01-07

Menno Bekkema beoordeelde op 2018-12-14

Gisela Allertz beoordeelde op 2018-12-09

Pakket was snel bezorgd! Mooie slingers en zeker ook zo leuk;het handgeschreven bedankje 👍🏻

Reactie van Feestfestijn:
Bedankt dat u even de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn te horen dat de producten aan uw verwachtingen voldoen en dat u onze werkwijze zo waardeert.

Nynke Zijlstra beoordeelde op 2018-11-30

Julia Duncan beoordeelde op 2018-11-23

Arnoud Stam beoordeelde op 2018-11-22

Prima materiaal, snelle levering!

Reactie van Feestfestijn:
Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn te horen dat de producten voldoen aan uw verwachting.

Saskia Verhoef beoordeelde op 2018-10-30

antje arts beoordeelde op 2018-10-27