Nering Bögelweg 73

Herman Nijholt beoordeelde op 2018-10-15

Anneke Berns beoordeelde op 2018-10-14

Carla Duits beoordeelde op 2018-10-13

Wilma Kraaijeveld beoordeelde op 2018-10-13

De bestelling is supersnel geleverd en alles zag er keurig uit!!

Reactie van Feestfestijn:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent.

Naomie Mwendanga beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden !!

Reactie van Feestfestijn:
Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen.

Mark Grooteman beoordeelde op 2018-10-04

Reactie van Feestfestijn:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Feedback is enorm belangrijk voor ons zeker als het een minder goede beoordeling betreft. Zou u met ons kunnen delen waarom u matig positief bent over uw bestelling? Alvast bedankt voor uw reactie.

Diona Van Der Koogh beoordeelde op 2018-09-28

Jacqueline Andeweg beoordeelde op 2018-08-30

Connie Prooi beoordeelde op 2018-08-27

Cindy Onstenk beoordeelde op 2018-08-25

Adrie Groeneveld beoordeelde op 2018-08-23

Per ongeluk kreeg ik van de drie bestelde slingers één verkeerde slinger toegestuurd. Nadat ik contact heb opgenomen is de nog niet ontvangen slinger kosteloos verzonden. Netjes opgelost.....een foutje is menselijk!

Reactie van Feestfestijn:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat wij de fout naar uw tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met zoveel bestellingen en artikelen in ons magazijn kan het inderdaad wel eens gebeuren dat er een foutje wordt gemaakt.

Chantal Stoop beoordeelde op 2018-08-19

Angela Adema beoordeelde op 2018-08-17

EJ Kerkhoven beoordeelde op 2018-08-14

Keurig per PostNL afgeleverd en prettige informatie via de mail.

Reactie van Feestfestijn:
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn te horen dat u zo tevreden bent.