Ambachtsdreef 9
3421VM Oudewater

9,9

Judith Groeneweg beoordeelde op 2017-06-21

Snelle levering en duidelijke communicatie over de bestelling en betalen per mail!

Leonie Van der Vlies beoordeelde op 2017-06-18

Snelle service, meteen persoonlijk contact na een vraag en positief antwoord!

Sefanja Bakelaar beoordeelde op 2017-05-23

leuke site snel geleverd en hele leuke producten!!!

Joeri Groenewegen beoordeelde op 2017-05-18

Ik kreeg wat ik kocht. Keurig verpakt en met met een persoonlijk bedankt briefje, heel attent en zorgvuldig. Mijn dochtertje kijkt al rijkhalzend uit naar haar eerste stranddag! Dikke duim omhoog en vriendelijk bedankt.

Reactie van Felicia's Choice:
Dank je wel voor je positieve reactie! We weten zeker dat je dochter er veel plezier van zal hebben en hopen je weer terug te zien in onze webshop!

Winny Beijer beoordeelde op 2017-05-10

Snelle levering, netjes verpakt.

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor positieve reactie en we zijn blij dat je onze leverings snelheid waardeert! We zien je graag weer terug in onze webshop!

Jolanda Berg beoordeelde op 2017-05-03

Heel tevreden, mooie spullen en een snelle levering.

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je positieve reactie en we hopen je snel weer te zien in onze web shop!

Vivian Stee beoordeelde op 2017-04-27

Sneller geleverd dan verwacht (binnen 2 dagen na pas in de avond besteld te hebben). Leuk dat er ook nog een persoonlijk briefje bij zat.

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je positieve reactie! We hopen je snel weer terug te zien in onze web shop!

Eveline van de lisdonk beoordeelde op 2017-03-29

Snel en nette service! Zo de wobbel optijd voor het feest in huis!

Reactie van Felicia's Choice:
Graag gedaan, hopelijk heeft de jarige een leuke verjaardag gehad!

Doeke Oostra beoordeelde op 2017-03-13

Ik vond het leuk het zo persoonlijk was. Een handgeschreven briefje van Patricia waarin mij veel wobbelplezier werd toegewenst.

Reactie van Felicia's Choice:
Dank je wel voor de leuke reactie en positieve beoordeling! We hopen je weer terug te zien in onze webshop.

Shanna Van der wal beoordeelde op 2017-02-19

Hele goede communicatie en snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Reactie van Felicia's Choice:
Dank je wel voor je positieve beoordeling! We hopen je weer terug te zien in onze web shop.

Laurien Bleeker beoordeelde op 2017-02-16

Superservice! De Wobbel die nergens meer op voorraad was, had ik via Felicia's Choice de volgende dag in huis. Inclusief persoonlijk geschreven kaartje voor de jarige job!

Reactie van Felicia's Choice:
Dank je wel voor je leuke en positieve reactie! We zien je graag weer terug in onze webshop.

M.A. Zutven beoordeelde op 2017-02-14

Super service! Nadat ik mijn bestelling geplaatst had wilde ik nog van kleur wisselen en dat was geen probleem. Het cadeautje is super leuk ingepakt en er zat ook nog een kaartje bij voor mijn jarige zoontje! Ook was het super snel in huis. Ik ga hier vaker dingen bestellen!

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je beoordeling en graag gedaan! Tot ziens in de webshop!

Bianca beoordeelde op 2017-02-10

Fijne producten en goede service. Ik woon om de hoek en kon mijn bestellling ophalen op afspraak. Perfect!

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je positieve beoordeling en we zien je graag terug in onze webshop!

Steffie Heijnen beoordeelde op 2017-02-06

Mooie producten die snel geleverd worden. En je krijgt het in een mooi doosje. Ziet er super uit!

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je positieve beoordeling. We zien je graag weer terug in onze webshop!

Claudia van den Brink beoordeelde op 2017-01-21

Heel erg tevreden over de fijne en snelle service. Ik heb de babyolie en slab met kattenkopjes gekocht en als kraamcadeau cadeau gedaan. Heel erg leuk!

Reactie van Felicia's Choice:
Bedank voor je review! We zien je graag terug in onze webshop.

Debby Ven beoordeelde op 2017-01-17

Reactie van Felicia's Choice:
Excuses, wij bedoelen natuurlijk snel leveren in Nederland, dat neemt niet weg dat wij ook blij zijn met het snelle leveren in Belgiƫ zoals wij al eerder aangaven. Veel plezier met je bestelling!

Joyce beoordeelde op 2017-01-12

Snelle levering. Mooie producten

Reactie van Felicia's Choice:
Dank je wel voor je goede beoordeling! Graag tot ziens in onze webshop!

Marije Gunneman beoordeelde op 2016-12-04

Tot nu toe 2x besteld. Alles supersnel in huis en prima speelgoed! Ik vind het een hele leuke webshop, breed assortiment, veel keuze en fijne service.
Ik kom zeker weer terug! :)

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor je beoordeling, Fijn om te horen dat je zo positief bent en we zien je graag weer terug in onze webshop!
2016