Helena Rietbergstraat 17
3421CK Oudewater

Britt Wege beoordeelde op 2019-07-18

Suzanme Veen beoordeelde op 2019-07-04

Ik raad iedereen felicia's choice aan! Super service en snel verzenden!

Helga Kloppenburg beoordeelde op 2019-07-04

S Jong beoordeelde op 2019-06-06

Helma Westerbos beoordeelde op 2019-05-30

Melanie Bouwman beoordeelde op 2019-05-24

Danica Belic beoordeelde op 2019-05-19

Willemijn Bode beoordeelde op 2019-05-03

Jolanda Berg beoordeelde op 2019-04-11

Altijd top goede bezorging en een lief kaartje.

Ko Vermeeren beoordeelde op 2019-04-05

Henk Rolvink beoordeelde op 2019-03-29

Prima, snel geleverd, leuk kaartje erbij!

Robin Koudenburg beoordeelde op 2019-03-20

Kelly wouterse Wouterse beoordeelde op 2019-03-20

Een ervaren verkoopster die weet wat ze verkoopt
Een passend advies voor mijn zoontje
Wat past bij zijn ontwikkeling en behoeftes

Patricia heeft mijn geholpen met een juiste keuze te maken
Mijn zoontje speelt met veel plezier met de green toys auto transsporter !

Fadoua beoordeelde op 2019-03-19

Ben zo blij met mijn voedselcontainer topkwaliteit en top service.

Martie beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering en ook conform afspraak.
Leuke persoonlijke kaart erbij.

Diana Verkleij beoordeelde op 2019-02-09

Reactie van Felicia's Choice:
Bedank voor de goede beoordeling en tot ziens in onze webshop!

Yvonne Horst beoordeelde op 2019-01-24

Bram Sebregts beoordeelde op 2018-12-07

Mooie prijs. Bezorging conform afspraak. Een leuke persoonlijke boodschap in het pakje!!

Jill Muijres beoordeelde op 2018-12-02

We kregen geen nieuwe doos. Verpakking was al eens geopend geweest (zegel was doorgesneden). Moeilijk te bepalen of de inhoud ongebruikt was, maar zag er wel nog nieuw uit. Desondanks niet netjes voor zo'n prijzig product.

Beste Jill,

Wat ontzettend jammer dat je twijfelt of het product Waytoplay nieuw is. Ik kan je garanderen dat deze echt nieuw is. Af en toe controleren wij producten op hun inhoud. Dit om te zorgen dat wij weten wat wij verkopen en dat onze teksten op de website hiermee overeen komen. Onlangs hebben ze bij Waytoplay nieuwe verpakkingen gekregen met een net iets andere inhoud. In jouw geval zal dit de doos zijn geweest die wij gecontroleerd hebben.

Mochten er nog vragen zijn of je wilt verder met ons hierover contact, stuur dan een mail naar info@feliciaschoice.nl

Patricia Rietveld

Marije Gunneman beoordeelde op 2018-11-29

Altijd weer fijn! Snel binnen, mooie producten en een persoonlijk berichtje erbij. Deze Sinterklaas is helemaal blij, het kindje waarschijnlijk ook.
Enige nadeel: zooooveel leuke dingen, moeilijk kiezen ;)

Reactie van Felicia's Choice:
Bedankt voor deze mooie beoordeling, veel plezier met het vieren van Sinterklaas!