Staalweg 1
2612 KK Delft
015 200 1025

9,0

Willy Colijn beoordeelde op 2018-11-12

Heel snel in huis. De volgende dag al. Zag er prima uit. Zeer tevreden dus.

Sharon Oskam beoordeelde op 2018-11-12

Ik ben ten eerste heel erg blij met de spulletjes, ik was al heel lang opzoek naar spulletjes van Fiep Westendorp.
Er was bij mijn levering iets fout gegaan en ik ben onwijs blij met de manier hoe dit is opgelost en dat ik binnen twee dagen al het juiste product binnen had en zonder extra kosten. Ik ben hier onwijs blij mee en tevreden over. Vandaar UITSTEKEND!

Dorien De Boer beoordeelde op 2018-11-11

Goede en snelle service- let op, verzending is niet gratis

Nienke Vijver beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering, goed verpakt, niks op aan te merken!

AE Arnout beoordeelde op 2018-11-05

Snel verstuurd met up to date tracking.

Ilse Hagedoorn-Koopman beoordeelde op 2018-11-05

Super snelle en keurige levering! Volgende dag in huis en super blij met het resultaat.

Marieke Anema beoordeelde op 2018-11-01

Mooi verpakt, snel in huis, poster kun je meteen ophangen

Elisabeth Waagmeester beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering. Mooie theedoeken. Superblij mee.

Lies Bolt beoordeelde op 2018-10-28

Uitermate tevreden. Om te verifieren om het product leverbaar was te woord gestaan door deskundige medewerker.
Verzending en ontvangst volgens afspraak.

Lobke van Steenbergen beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden!

Magdalena Garstka beoordeelde op 2018-10-25

Prachtig product. Goed verpakt.
Snelle levering.
Shipped and received in a very short time.
I'm really very satisfied.
Dank u wel.

Ineke Blom beoordeelde op 2018-10-25

Vlotte bezorging ! T producer was uitverkocht en kreeg spontaan n mailtje dat t er weer was!👍

s.m. Hooft beoordeelde op 2018-10-18

Prachtig product. Goed verpakt. Snel bezorgd

Barbara Cantini beoordeelde op 2018-10-17

Perfect Gorgeous products! Shipped and received in a very short time.
I love Fiep Westendorp and I will definitely buy it again on his shop. I'm really very satisfied.

Happy mom beoordeelde op 2018-10-15

Ik heb voor mijn 4-jarig zoontje luistercd's Pluk van de Petteflet en Otje gekocht. Snelle levering, en prima kwaliteit. Vanaf binnenkomst word het iedere dag geluisterd, kortom..top-cadeau !

M Noordam beoordeelde op 2018-10-15

In eerste instantie levering retour gekomen om onbekende reden. Echter zeer snel recht gezet, binnen een week alsnog ontvangen.

Mh Ritsma - v Dijk beoordeelde op 2018-10-14

Besteld en volgende dag al in huis.

Alma Willems beoordeelde op 2018-10-13

De bestelde artikelen zijn op tijd geleverd, daar krijgen jullie van mij een uitstekende beoordeling voor.
Wel ben ik ontevreden over de artikelen zelf : twee luisterboeken sets van Pluk waren in orde en in de juiste formaat. Het luisterboek Otje kwam ongesealed aan. Verder was het geen cd luisterboek maar een mp3-luisterboek. Toen ik de bestelling op de website plaatste, heb ik wel ernaar gekeken dat alle luisterboeken in cd-formaat zijn en niet in mp3 formaat. In de bevestigingsemail van de webshop staat ook vermeld dat het een cd luisterboek had moeten zijn met 4 cds. Maar nu zit ik met een mp3 luisterboek thuis waar ik niets mee kan doen. Ik wou dat als cadeau aan de school geven, ik zal maandag de webshop opbellen. Ik kan echt niets met dit luisterboek nu omdat het boek ook nog ongesealed aankwam. Hoe zal ik het verder verkopen en hoe zal ik anders moeten bewijzen dat het boek niet beschadigd is... Jammer dat er dingen bij een webwinkel aankoop misgaan. Dat neemt vertrouwen in online winkelen alleen maar weg.

Hilde De Wilde beoordeelde op 2018-10-12

Vlugge en vlotte levering. Schitterend materiaal.👌

Hilde beoordeelde op 2018-10-11

Heldere webshop en snelle verwerking van de bestelling.