Staalweg 1

Eline beoordeelde op 2019-01-20

Saskia beoordeelde op 2019-01-20

quick delivery

Ilona Geurtsen beoordeelde op 2019-01-19

Super leuk en mooi shirts top en super snel geleverd zullen zeker vaker bestellingen doen onze dochter van 3 is een echte fan van de producten thanks😊😊😊

jeanette de peinder beoordeelde op 2019-01-19

vlotte bezorging, leuke kaarten.
een minpuntje : de kaarten zijn op 1 hoek iets omgekruld.

Fennie Fuller beoordeelde op 2019-01-17

Snelle service

Casper Heij beoordeelde op 2019-01-16

Was snel geleverd, zelfs vol in de kerstdrukte. Top!

Manon Maris beoordeelde op 2019-01-10

Leuk, lief en heel mooi voor de allerkleinsten.

Meike Kompaan beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering, goede service en mooi product.

alida boonstra beoordeelde op 2019-01-03

Prachtige artikelen, super!

Jaap Van Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-12-30

Ik beoordeel de post.nl slecht, had nl als adres nr 222 opgegeven en moest 212 zijn. Huisnummers lopen tm 214, de post heeft het pakket echter op nr 10 afgegeven . Andere einde vannde straat , volgens track en tracé. Op dit adres ben ik al een aantal keren geweest , maar geen gehoor. Waarom gaat zo’n pakket niet terug. naar de afzender, ik heb dus niks ontvangen

Hellen Van baak beoordeelde op 2018-12-28

Makkelijke leuke site, goede snelle levering

Nico Rikken beoordeelde op 2018-12-28

Leuk assortiment, en goed verzonden. ook duidelijk en uitgebreide terugkoppeling in de e-mails.

Duisters beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering, erg nette kwaliteit.

Lia Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-12-24

Snel en netjes verstuurd!~bedankt

Laurette beoordeelde op 2018-12-24

Dit ging erg snel en ik vond het product slim en dus niet met overbodig materiaal verpakt - dik pluspunt

Corinne Rolfes beoordeelde op 2018-12-23

super service, had doorgegeven dat mijn boek beschadigd was en kreeg gelijk een andere toegestuurd.
Hartelijke dank hiervoor.

Mariette van der Burg beoordeelde op 2018-12-21

prachtige spullen, goed verpakt geleverd.

Hup beoordeelde op 2018-12-20

Erg tevreden. Mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord door de klantenservice. Bestelling zorgvuldig verpakt en netjes op tijd ontvangen. Dus geen minpunten.

Arlette De landtsheere beoordeelde op 2018-12-20

Vlugge respons

Christoffel Hendrickx beoordeelde op 2018-12-20

Mooi product, goeie service.