Staalweg 1
2612 KK Delft
015 200 1025

Laura Uffing beoordeelde op 2018-05-24

Makkelijk besteld via een cadeau bon en alles snel en goed verpakt thuis geleverd gekregen.

J Pieters beoordeelde op 2018-05-24

Snelle levering, alles netjes in orde

Sjanie Collée beoordeelde op 2018-05-20

L.s.
Op 3 mei bestelde ik de poster Klein Meisje van Fiep Westendorp. Op 5 mei werd de poster bezorgd, heel snel! Omdat het een kraamkadootje was had ik hem niet uitgepakt, dat is gisteren (19 mei) gebeurd. Toen bleek er een deukje in de koker te zitten, en ook de poster was daardoor op 3 plaatsen (want opgerold) licht gekreukeld. Geen mooi gezicht... Dus daar was ik minder blij mee en mijn vraag is of u hier nog iets mee kunt.
Sjanie Collée

Anjo Trompetter beoordeelde op 2018-05-11

Duidelijke website, en vlotte levering

Judith Den Boer beoordeelde op 2018-05-05

Ik heb een popster bestelt die opgerold en verkreukeld is verzonden. Erg jammer!!! Bij het uitrollen is het echt heel lelijk!!

Francis Westerhof beoordeelde op 2018-05-05

Snel geleverd en netjes verpakt

Marie Van Haeren beoordeelde op 2018-05-03

Netjes op tijd geleverd, zonder problemen

Piglet beoordeelde op 2018-04-30

Snelle levering, geen op- of aanmerkingen.

Jolanda beoordeelde op 2018-04-22

Boeken waren niet meer leverbaar in de boekwinkel, gelukkig nog wel bij de Fiep Westendorp webwinkel.
Snelle levering.

Ingrid Mostert beoordeelde op 2018-04-15

Het was helder wanneer het pakketje zou worden bezorgd. Ik heb een klein minpuntje wat het inpakken betreft. De toilettasjes voor kinderen zijn op een vrij volwassen manier ingepakt. Pakpapier in stijl zou nog leuker zijn geweest

Margreet van den Brink-Hamerling beoordeelde op 2018-04-10

Snel bezorgd, zonder problemen

Stephan Groothuis beoordeelde op 2018-04-09

Heldere site, goede communicatie en supersnelle levering! Over de levering werd ook telkens goed gecommuniceerd. Ze maken waar wat ze beloven: volgende dag al geleverd. Gewoon top!

Willy Miltenburg beoordeelde op 2018-04-08

Goed en keurig verpakt en vlot verzonden

Cheryl Klein Nagelvoort beoordeelde op 2018-03-31

Goede service en snelle verzending!

J Braam-Terpstra beoordeelde op 2018-03-30

Overzichtelijke website. Bestelling binnen 2 dagen in huis. O.a prachtige kinderbekers èn heel goed verpakt.

Judith Jaspers Faijer beoordeelde op 2018-03-29

Tevreden.

M beoordeelde op 2018-03-26

Zeer snelle bezorging van de leuke cadeautjes. Heel goed verpakt ook!

Marlijn Appelman beoordeelde op 2018-03-23

Alles prima . Ik woon in het buitenland en had om logistieke redenen al kerstkaarten willen bestellen. . Maar deze zaten niet bij het assortiment. Jammer!

Christian Unger beoordeelde op 2018-03-22

superb

M.D. van Vuuren beoordeelde op 2018-03-19

Binnen een dag werd alles bezorgd. Helaas een defect product meegeleverd, maar dat is keurig en vlot opgelost.