Winschoterdiep 50
9723 AB Groningen
KvK 62003801

8,7

Marina beoordeelde op 2018-01-12

Ze doen wat ze beloven. Ik kreeg een heel leuk ansichtkaartje met de vraag of ik een review wou plaatsen. Als zij zoveel moeite doen voor mij; doe ik dat ook bij hen!

Bekink beoordeelde op 2016-10-22

Zeer snelle levering en goede after-sales. Tevreden met fietsgoeroe, vond het erg prettig dat ik een persoonlijk contactpersoon kreeg.

janna beoordeelde op 2016-07-25

Onduidelijke communicatie over hand/ terugtraprem. Pas na een week bezorgd.
Geen retourlmogelijkheid wegens zg maataanpassing. (1 handrem!)
Fiets intussen op marktplaats gezet...:(

Beste Janna,

Vervelend om te horen dat jouw ervaring met ons niet heel goed is. Uit ons opzicht hebben wij er alles aan gedaan om je als nog tevreden te stellen, helaas is dit niet helemaal gelukt.

Wij benadrukken graag dat u een fiets had besteld zonder handrem, deze hebben wij er vervolgens gratis op geïnstalleerd. De fiets is na de aanpassing meegegeven aan de koerier en die heeft 4 bezorgpogingen gedaan bij je thuis. Retourneren is mogelijk gedurende 14 dagen na de bestelling, deze was in jouw geval helaas verlopen.

Ik hoop dat we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen.

Guy

A van der Linden beoordeelde op 2016-05-19

Geweldig.

Reactie van FietsGoeroe:
Bedankt. Fijne dag gewenst!

Wytske beoordeelde op 2016-05-17

Fiets goeroe heeft mijn fiets snel bezorgd en ik vind het ook wel fijn dat je een persoonlijke goeroe toegewezen krijgt. Ik heb nog niet te maken gehad met garantie dus daarom geen cijfer daar voor.

Reactie van FietsGoeroe:
Dankjewel Wytske, we hopen dat je ook nooit te maken krijgt met garantie :).

Annabel beoordeelde op 2016-05-17

Ik ben ontzettend blij met mijn fiets die ik van jullie heb gekregen. Hij is mooi, goedkoop, de volgende dag al geleverd en hij werkt perfect. Heb nog nooit met zo veel plezier naar school gefietst ;) Wat ik ook heel erg goed vind is dat je er een fietsbel, bagagedrager, jasbeschermers en lichten bij krijgt! Ik ben er super blij mee en zal het zeker aanraden aan anderen!

Reactie van FietsGoeroe:
Goed om te horen dat de fiets zo fijn is. We hopen dat je nog heel veel plezier van de fiets gaat hebben!

Gerard beoordeelde op 2016-05-15

Goede afhandeling van de order, snelle gratis levering. Zeer tevreden met fietsgoeroe!

Dankjewel Gerard!

Nataniel beoordeelde op 2016-05-12

binnen 2 dagen netjes geleverd, gewoon goed.

Reactie van FietsGoeroe:
Wij komen onze beloftes altijd na :). Bedankt voor jouw review Nataniel!

Jolanda beoordeelde op 2016-05-09

Erg fijne ervaring met fietsgoeroe, had mijn elegance fiets na 1 dag al in huis. niks op aan te merken!!

Reactie van FietsGoeroe:
Bedankt voor uw review, we hadden ook niets anders verwacht :).

Nick beoordeelde op 2016-05-09

Mooie prijzen, mooie website en snelle levering. In een woord: top!

Reactie van FietsGoeroe:
De FietsGoeroe vindt jou ook top. We hopen je snel terug te zien als klant!

Matthijs beoordeelde op 2016-05-09

Aardige mensen en goede kwaliteit

Reactie van FietsGoeroe:
Bedankt Matthijs. Hoop je snel weer te zien bij FietsGoeroe.
2016