Buziaulaan 28
1948AK Beverwijk

Thierry Ernots zei op 2017-03-04

Heel goed verlopen en snelle levering

Audrey Collée zei op 2017-02-05

Ik heb op maandag besteld en ik heb de slot op dinsdag gekregen :-)

Jean-Claude AAMG Van Damme zei op 2016-10-09

Correcte en snelle levering.

John Oldenhuizing zei op 2016-05-19

Fietsslot.BE pretendeert: voor 17.00 besteld, zelfde dag verzonden. Als je vervolgens in de kleine letters kijkt blijkt dat verzending naar België langer duurt, da's toch gek voor een site die .BE heet. Wel keurig dezelfde dag verzonden en voor zover ik kon vinden ook de laagste prijs. DHL bezorgt niet op zaterdag in België, dus "vóór 17.00 besteld, zelfde dag verzonden" betekent in ieder geval niet "zaterdag in huis". Het slot kwam zonder productverpakking of handleiding, in een doosje waar het net niet in paste, dus een stukje van het slot kwam al door het karton heen. Met het slot zelf was niets mis overigens. DHL deed de bezorging en heeft het in de brievenbus van de buren gedaan, zonder een briefje in mijn bus te leggen... (maar dat is natuurlijk niet te wijten aan fietsslot.be).

Reactie van Fietsslot.be:
U geeft aan dat de verzending niet is gegaan zoals op de site stond aangegeven.
Wij hebben, voor zover ik weet, nergens staan dat wanneer iets voor 17:00 is besteld dat het dan de volgende dag in huis zal zijn. We hebben wel staan dat wij het, indien besteld voor 17:00, dezelfde dag nog versturen.
Op de pagina met verzenddetails wordt dan vervolgens uitgelegd hoe we verzenden (en dat dit voor verzending naar België iets langer zou kunnen duren).

Verder geeft u aan dat het slot niet in de verpakking zat.
Bij ringsloten die via internet worden verkocht wordt nooit een blister geleverd. Een blister is bedoeld om het slot in een winkel op te kunnen hangen aan een ijzeren stangetje in een display.

Wij betreuren de afhandeling van DHL zeer.
Wij zullen mede vanwege dit soort situaties binnenkort overstappen naar verzending via PostNL. Het omzetten naar verzending naar PostNL zal enkele weken in beslag nemen.

Alles bij elkaar vinden wij dat u zeker een punt heeft wat betreft de aflevering van het pakket door DHL. Daar zullen we zeker aan werken door een andere verzender te kiezen in de toekomst. De andere punten lijken ons een beetje te negatief gesteld, zeker omdat deze zaken ook genoemd worden op de site.

Marc Monten zei op 2016-04-29

Overzichtelijke website, goede prijs, snelle en correcte levering. Dank u.

Sonja zei op 2016-02-24

Zeer positief, snel geleverd en goede service

2016