Buziaulaan 28

Wim Doise beoordeelde op 2019-08-10

Super snel geleverd
Goede prijs

Gino Baldoni beoordeelde op 2019-08-04

Duidelijke info en gemakkelijke aanwijzingen stap voor stap. Opvolging gemakkelijk na te gaan en mooi binnen de afgesproken tijd geleverd. Dank U wel en tot een volgende bestellig

Karl Jamaels beoordeelde op 2019-08-03

De exacte afmetingen van het (beugel)slot hadden bij de specificaties mogen staan in plaats van in de beschrijvende tekst. Ik snap nog altijd niet op wat de afmeting sloeg in de artikelnaam, want de beugel was duidelijk kleiner dan daar vermeld.
Verder is het niet OK dat je bij een webwinkel die zich presenteert als Belgisch (.be domeinnaam), je je retour zending naar Nederland moet sturen: Heeft me €16,70 gekost op een bestelwaarde van slechts €25.
Verzending was wel zeer snel (maar dat was voor mij van minder belang) en de de terugbetaling van de retour werd correct afgehandeld.

Maarten truyens beoordeelde op 2019-07-29

Snelle, vlotte levering

Frank Braakhuis beoordeelde op 2019-07-27

Snel, goed verpakt en voor een goede prijs

filiep claus beoordeelde op 2019-07-24

Rap geleverd

Paul De Donder beoordeelde op 2019-07-15

Alles perfect verlopen. Volgende dag netjes geleverd in België

Filip Clompen beoordeelde op 2019-07-09

Supersnel en goeie service (antwoordt snel).

ingmar clarysse beoordeelde op 2019-07-05

Prima

Andy Heynderickx beoordeelde op 2019-06-19

Top, moet niet meer zijn.

Benny Coucke beoordeelde op 2019-06-18

Het leveren van mijn pakje verliep goed. Wel had ik het gevoel dat de 2 ringsloten van AXA er niet echt nieuw uitzagen. ze staan vol krassen. Ze waren niet ingepakt met karton of papier of zo. Ze lagen los in de doos bij de andere sloten. Die waren wel ingepakt.

David beoordeelde op 2019-06-14

Danny Pylyser beoordeelde op 2019-06-03

Gewoon , super . Netjes behandeld en afgeleverd . En heeél vlug ๐Ÿ‘

Raf Jacobs beoordeelde op 2019-05-27

Alles is perfect gelopen. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ronald Bruyninckx beoordeelde op 2019-05-27

Duidelijke info en snelle levering!!

Monique Van den Avont beoordeelde op 2019-05-27

Bestelling heel snel gekregen ๐Ÿ‘Œ

Dimitri Clynmans beoordeelde op 2019-05-25

Goede en correcte afhandeling

JOS JANSSIS beoordeelde op 2019-05-17

correct en snel! thx.

Jurgen Muys beoordeelde op 2019-05-10

snelle levering, produkt is wat je verwacht

Francis Roth beoordeelde op 2019-04-27

Les prix,la livraison gratuite et hyper rapide vers la Belgique (moins de 24h!) Parfait merci