Wilhelminastraat 75N
7811JH Emmen

8,9

Google Plus/Places - 8,0

Sophie Martin beoordeelde op 2019-06-19

Alvast bedankt voor uw vriendelijkheid, voor uw profesionaliteit en voor de snel verstuurd..alvast bedankt

Eric Bierenbroodspot beoordeelde op 2019-06-19

Goed product
Duidelijke Website

Ron Uiterwijk Winkel beoordeelde op 2019-06-18

Gabriël Yde beoordeelde op 2019-06-18

Ad van den Bosch beoordeelde op 2019-06-18

JOHN DE CLERCK beoordeelde op 2019-06-18

Zeer snelle levering en prima onderdelen voor een uitstekende prijs

T de Goede beoordeelde op 2019-06-16

bram beoordeelde op 2019-06-15

Vandaag mijn Accu terug gekregen. Deze had ik zonder al te veel hoop op vervanging opgestuurd. Netjes gebeld door de fietsunie en hij is onder de garantie vervangen. Snelle service! Een erg tevreden klant hier!

Gustaaf peeters beoordeelde op 2019-06-14

Jos van Gulik beoordeelde op 2019-06-13

A Schuit beoordeelde op 2019-06-13

alles naar verwachting

H F Taffijn beoordeelde op 2019-06-13

Snelle complete levering. Duidelijke en goede beschrijving van de uit te voeren werkzaamheden.

Antoon George beoordeelde op 2019-06-13

Margreet Rensink beoordeelde op 2019-06-13

Prima service

Catran Galema beoordeelde op 2019-06-12

Produkt wekrt goed, overzichtelijkheid van de website kan nog meer verbeteren waardoor de info die erop staat overzichtelijker wordt.

Ik had de verkeerde velg aangegeven tijdens het bestellen. Meteen erna een email gestuurd. Ze gaven aan dat de bestelde velg ook zou werken en wilden niet de bestelling aanpassen.

Daardoor heb ik nu een visueel iets minder fraaie oplossing, graag had ik gezien dat ze de bestelling aan hadden gepast vandaar mijn lagere beoordeling.

Marga van Dijken beoordeelde op 2019-06-11

Heel tevreden

Gert Pettinga beoordeelde op 2019-06-11

Leopold Croes beoordeelde op 2019-06-11

Ghj Mijnen beoordeelde op 2019-06-10

Andre Winkelman beoordeelde op 2019-06-10

Werkt goed geen spijt van dat ik het heb gekocht