Wilhelminastraat 75N

Google Plus/Places - 8,6

Nol Diender beoordeelde op 2019-08-22

J.A Aguasvivas beoordeelde op 2019-08-21

Kees van der Velden beoordeelde op 2019-08-20

Het is een bedrijf dat doet wat het beloofd.Is niet het goedkoopste maar het geld waard.uitstekende fietsenmakers en vakmensen in het werken ao aan side by side fietsen.Doen niet moeilijk als je zelf een verkeerd onderdeel besteld.Wordt zonder probleem omgeruild.

Theo Venema beoordeelde op 2019-08-20

Vlotte levering en snelle reactie op vervolg vragen per mail.

Joost Verweij beoordeelde op 2019-08-20

Zeer snelle service.... Binnen een dag geleverd

Herko Mijnheer beoordeelde op 2019-08-20

Paul Vergossen beoordeelde op 2019-08-20

prima service en snelle levering, apparaat voldoet aan verwachtingen

M Sterrenberg beoordeelde op 2019-08-19

Laurens Vossebeld beoordeelde op 2019-08-19

wim van der heijden beoordeelde op 2019-08-19

Marie-Claire Berger beoordeelde op 2019-08-14

roy kalmthout beoordeelde op 2019-08-14

Nette schone webshop Duidelijk status updates van verzending.

Jack Voesenek beoordeelde op 2019-08-14

Na levering onderdeel dat niet functioneerde, trage reactie, gemis aan maatwerk oplossing. Onduidelijke product beschrijving met handleiding.

Hoi Jack,

Dat een speedbox opvoer chips soms niet werkt is goed mogelijk. Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen over het feit dat wij graag de chip retour zouden willen hebben. Helaas laat u wel via deze weg weten niet tevreden te zijn zonder dat wij het op voorhand kunnen onderzoeken.

Wij vragen u bij deze nogmaals de chip retour te zenden.

Support - Fietsunie.nl

Eugene Gottenbos beoordeelde op 2019-08-14

Nog niet binnen ook niets gehoord tot nu toe over hoe of wat.
Ik had wel wat gehoord dat het later werd dat is waar
Maar niet hoeveel later.
Als het goed is is het nu naar mij onderweg ­čĹŹ

Beste,

Zie onderstaande reactie welke wij u op de zelfde dag (07-08-2019 16:44:44) hebben verzonden

Beste Eugene, tot onze spijt moeten wij mededelen dat wij vanwege een voorraadverschil het bestelde display nog niet uit kunnen leveren. Volgende week ontvangen wij een nieuwe levering, zodat wij volgende week kunnen leveren. Excuus voor het ongemak en het eerder aangegeven ' verzonden'

Hopende voldoende te hebben geïnformeerd, graag zouden wij dit ook terug zien in de beoordeling.

Wim Bogaerts beoordeelde op 2019-08-14

Zeer snelle levering en reactie. Personeel is zeer behulpzaam en reageert snel en duidelijk op je vragen via mail !!!

SG beoordeelde op 2019-08-14

Pluspunt: Prima product.
Minpunt: Bestelling heeft zich meer dan 3 weken op zich laten wachten door voorraadproblemen. Werd helaas niet hierover geïnformeerd. Moest steeds hierover bellen.

Beste,

Helemaal gelijk u bent niet geïnformeerd. Bij deze excuus en wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.

Support - Fietsunie.nl

Maud Seppion beoordeelde op 2019-08-13

Mylenka Schneiders beoordeelde op 2019-08-13

Lader electrische fiets; goed advies en snel geleverd. Top!

Ad van Dongen beoordeelde op 2019-08-13

Er werd snel gereageerd op mijn vraag voor de bestelling, Het bestellen ging makkelijk en levering en kwaliteit waren uitstekend

Jan van Dijk beoordeelde op 2019-08-13