Wilhelminastraat 75N

Snel en goed geleverd

VADIM LINZIN beoordeelde op 2018-12-17

Prima service!

Jean-Pierre vermeiren beoordeelde op 2018-12-12

Zeer goede service na verkoop.
Snelle levering.
Vriendelijk personeel.

Eric Toering beoordeelde op 2018-12-10

Wil je je email-box vol met verzoekjes voor reviews van hun webshop, koop dan iets bij fietsunie. Verder helemaal tevreden.

Jan Vandroemme beoordeelde op 2018-12-10

Rudolf de Geus beoordeelde op 2018-12-07

Martine Devos beoordeelde op 2018-12-03

Wicher Heerma beoordeelde op 2018-12-01

Snelle service!

hans Agricola beoordeelde op 2018-12-01

Rob van Leeuwen beoordeelde op 2018-11-30

Producten zijn prima.
Voor 16:00 besteld volgende dag geleverd is met Post nl versturen een belofte die nergens op slaat.

Mateusz Stanik beoordeelde op 2018-11-29

C Weber beoordeelde op 2018-11-28

Snel geholpen, en ook mijn vraag werd op dezelfde dag nog beantwoord. Hoe duurzaam het product is, kan ik nog niet zeggen.

Yvan Reyserhove beoordeelde op 2018-11-27

Snelle afhandeling en dito levering!

BJM Roozeboom beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering en goede omschrijving op de site en de op de site geleverde download bestanden werken goed

Luuk Ebeltjes beoordeelde op 2018-11-24

de ombouwset op vrijdag besteld en zaterdags al binnengekregen. Helaas zat niet een goede velg erbij, moest een hebben voor een trommelrem maar kreeg een voor een schijfrem. hier achteraan gebeld en woensdags de goed binnen gekregen. Daarna alles op de fiets (een tandem van sparta) gezet. helaas paste niet alles aangezien het een oude type is. Dus met name de trapsensor moeten aanpassen voor het bevestiging. Nadat alles gemonteerd is werkt de fiets wel perfect en ik heb veel bij geleerd. Ondanks een paar dingen toch een duim. ben er blij mee

Thomas Hallowes beoordeelde op 2018-11-23

HGJ Jogems beoordeelde op 2018-11-23

Bestelling snel en keurig afgeleverd

Guus Schoutese beoordeelde op 2018-11-22

thieu coolen beoordeelde op 2018-11-19