Hesselinklanden 137
7542KH Enschede

Lenny van der Hulst beoordeelde op 2019-04-07

Zeer snel in huis, voor een heel nette prijs

Kelvin Reiding beoordeelde op 2018-12-06

Goede en snelle levering

Jelmer Bakker beoordeelde op 2018-12-01

Handschoenen waren ondanks black-friday snel bezorgd. Over de handschoenen ben ik zeer te spreken. Echter vond ik de betaalwijze bij deze site wat vreemd. Eerst gaf ik aan dat ik met creditcard wilde betalen. Vervolgens moest ik dat weer doen. Omdat de site voor mij onbekend is en een hoge korting verleende ivm black-friday had dit argwaan kunnen opleveren. Tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen helaas. Tot slot wil ik melden dat ik het een service van de zaak vind om bandages extra te leveren. Echter zijn deze van matige kwaliteit (bevatten geen rek en worden erg nat). Een gegeven paard mag ik niet in de bek kijken maar toch een mogelijk punt van verbetering.

Dinesh beoordeelde op 2018-09-16

Top geleverd!

Raoul de Paauw beoordeelde op 2018-08-27

Net product, snel geleverd

Yvonne Linssen beoordeelde op 2018-07-04

Goede prijs, snelle levering en leuke geste om bandagesetje als cadeautje bij de handschoenen te geven.

dhr Jorian Schulze beoordeelde op 2018-06-27

Erg tevreden met de levering.

John Konings beoordeelde op 2018-05-19

Top fight gear, super service!

M.A.J.M Van Breugel beoordeelde op 2018-05-15

Zeer snelle levering en afwerking.
TOP SHOP.

Marshall ~MJ Coffie beoordeelde op 2018-03-01

mooi product. snelle levering

Tamer Őzhan beoordeelde op 2018-01-22

Goed!!!

Ben Boosten beoordeelde op 2018-01-07

Binen twee dagen in huis en een aardigheidje in de vorm van windsels.

Bernardo Romero beoordeelde op 2018-01-03

Netjes afgeleverd. Ondanks de drukke kerstperiode toch redelijk snel geleverd. Kennisgeving ontvangen met verontschuldiging voor de kleine vertraging. Een aanrader, ook prijstechnisch.

Michael Es beoordeelde op 2018-01-03

Heel tevreden, goede levering

S Ledda beoordeelde op 2017-10-21

Prima handschoenen van het merk Twins! Phantom flexfit cap is veeeel te groot. Leuk cadeautje erbij de bandage. Snelle levering en totaal geen gezeur.

Laurent Jacobs beoordeelde op 2017-09-26

Zeer goede service, snel geleverd. persoonlijk contact

Milad Naseri beoordeelde op 2017-09-18

The goods' quality are prefect, and I got mine in 2 days, unbelievably fast, total bad-ass brand. Pride Or Die was mine. I wore it yesterday on training, the rashgaurd, it's something else, super cool, kept the temperature good, while I had my comfort during training.
I appreciate the goods and service.

Dhr Jeroen De Zwaan beoordeelde op 2017-09-09

Keurig op tijd geleverd!

Siv SG Genuit beoordeelde op 2017-09-08

Producten goed kunnen omruilen!
Top service!

Rinie Brugman beoordeelde op 2017-09-08

goed product
levering via DHL nogal problematisch en geen nette service