Julianaplantsoen 32
1111 XR Diemen
0202101233

Gert Bax beoordeelde op 2019-04-22

zeer mooie en zeer ruime rugzak. ziet er degelijk uit.
Iets te prijzig, maar dat nemen we er graag bij.

Tip: misschien naast het naamplaatje 'brandweer' ook een gepersonaliseerd naamplaatje voorzien.

Mark Twisk beoordeelde op 2019-04-04

storm groenendijk beoordeelde op 2019-03-30

goede service en levering. zeer mooi en hoog waardig product

Noël Delen beoordeelde op 2019-03-29

Marga De Heer beoordeelde op 2019-03-22

De bestelling was snel binnen.... ik vond het wel jammer dat de rugzak zo prijzig was, maar de kwaliteit is er wel naar

Yannick Quina beoordeelde op 2019-03-12

Heel anders dan in de foto's. Veel ruimer dan gedacht. Comfortabeler dan in gedachten. Beste rugzak tot nu toe

sebastiaan schanzleh beoordeelde op 2019-03-05

Levering zeer snel met een persoonlijk kaartje super attent

ossama eledrissi beoordeelde op 2019-03-04

M.G. Vink beoordeelde op 2019-03-02

Stefan Obbens beoordeelde op 2019-03-01

Fantastische tas, toen ik hem in mij handen had dacht ik, dit is een kleine tas en gaat alles wel passen? Maar eenmaal al mijn spullen erin, had ik zelfs ruimte over! Dit formaat is perfect voor een brandweerman die ze dienst in gaat!

Nu nog een toilettas, en dan is alles perfect!! volgens mij wordt daar stiekem aangewerkt. ;p

Jurgen Vuylsteker beoordeelde op 2019-02-26

Heel tevreden van de vlotte behandeling en levering.
Wat klein uitgevallen volgens de prijs hiervan, maar dit is bijzaak.

Rieneke Kamphuis beoordeelde op 2019-02-24

J.C. van den Berg beoordeelde op 2019-02-23

Had ikzelf een foutje in m'n adres ingevoerd, werd ik netjes gebeld. Direct opgelost, snel geleverd, helemaal top! En de tassen: goed spul!

Hugo de Jager beoordeelde op 2019-02-23

Nette persoonlijke service