Van Brederodestraat 25
2581TB Den Haag
0636199878

N. Solar Lago beoordeelde op 2017-12-22

Professioneel en goed geluid!

M. Bruijn beoordeelde op 2016-11-28

Echt super tevreden! We hadden een drive in small gehuurd. Heel professioneel apparatuur en alles zag er zo leuk uit. Rookmachine, lampen, DJ Booth etc. alles was aanwezig. Heel erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen en mochten we in de toekomst weer een feestje plannen dan zullen we zeker weer contact opnemen met First Priority Music.

Diantha Hermans beoordeelde op 2016-06-16

Fijn bedrijf, professionele opbouw. Het was een spetterend feest, mede dankzij FPM.
Prijs/kwaliteit absoluut in orde.
De directeur Maickel is zeer vriendelijk en goed bereikbaar.
Een aanrader.

Andre & Natasja beoordeelde op 2016-02-21

Bedankt jongens voor een fantastische avond! Mede dankzij jullie service en mooie spullen is ons trouwfeest echt om nooit meer te vergeten. Top!
Groetjes Andre en Natasja

Ananta beoordeelde op 2014-12-15

WAT EEN TOPPERS!

Pieter van Veen beoordeelde op 2014-12-05

Zeer prettige dienstverlening. Erg servicegericht. Nette jongens die kwamen opbouwen en ook het afbouwen kwamen ze doen.
Kwamen netjes op tijd.
Top apparatuur. Mooi vol geluid.
En natuurlijk de prijs die erg aangenaam is.

2014