Fitnessyogashop

Fitnessyogashop

De Fitnessyogashop biedt via haar site een ruim assortiment hoogwaardige professionele fitness en Yoga/Pilates merk producten aan van een groot aantal leveranciers, producenten. Hierdoor heeft u niet alleen een ruime keus, maar ook een directe mogelijkheid tot vergelijk in product en prijs om tot de juiste aankoop te komen. Deze producten zijn bestemd voor gebruik door zowel fitnesscentra, personal trainers, fysiotherapeuten als particulieren. Naast de traditionele fitness- en Yoga-Pilatesproducten, worden ook de nieuwste producten aangeboden die behoren bij de laatste trends en ontwikkelingen zoals Crossfit, functioneel trainen, bootcamp etc.
Door de professionele achtergrond als actief personal trainer blijft het team van de Fitnessyogashop voortdurend op de hoogte van de toepassingsmogelijkheden en de verbetering en ontwikkeling van de aangeboden producten.

Wij streven ernaar om de door u bestelde producten z.s.m. bij u af te leveren.

De zekerheden van https://www.fitnessyogashop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017