Wildenborch 97
7006 HL Doetinchem

Halu beoordeelde op 2019-05-27

Met fivestar naar Valencia geweest heel leuk en net appartement, goede vebinding met de metro naar het appartement en weer terug. Hele mooie en stad goed openbaar vervoer. Fivestar ga zo door👌😎

M. Hess beoordeelde op 2019-05-06

Alles is prima geregeld. Snel antwoord op vragen. Ook antwoord gekregen op door mij positief kritische gestelde vragen.
Prima reis gehad met mijn 11 jarige dochter.

Dorenda beoordeelde op 2019-05-05

We hebben een topdagen gehad in Barcelona dankzij Five Star Verrassingsreizen! Goede vliegtijden en een hotel wat helemaal aansloot op onze wensen. Bij onze volgense stedentrip zoeken we jullie weer op!

Delano beoordeelde op 2018-12-17

Vanaf het eerste contactmoment tot aan de levering van de dienst zijn wij uitstekend geholpen. De reis is gemakkelijk te boeken via de overzichtelijke website en de benodigde informatie kwam duidelijk en tijdig binnen via de mail. Onze heenvlucht had helaas vertraging, maar hierover zijn wij tijdig geïnformeerd en onze terugvlucht is hier eveneens op aangepast. De uitgekozen bestemming en het hotel waren helemaal naar onze wensen. Belgrado bleek een fijne en toegankelijke stad te zijn. De ligging van het hotel hielp ook zeker mee, fijn dat dit een belangrijk criterium is bij Fivestarverassingsreizen. We hebben een geslaagde stedentrip gehad en zullen in de toekomst zeker nog een boeking plaatsen bij Fivestarverassingsreizen.

Dag Delano,

Goed om te horen dat u ondanks de vertraging toch een fijne reis heeft gehad en een latere terugvlucht om zo toch optimaal te kunnen genieten van de reis! We zien u graag terug om nog meer van onze mooie bestemmingen te gaan bezoeken!

Petra beoordeelde op 2018-12-02

Eerste reis geboekt. Meer dan tevreden. Goede vlucht, fijn hotel. Alles prima geregeld.

Beste Petra,

Bedankt voor de mooie review, we hopen u snel weer als klant te mogen verwelkomen!

Helga beoordeelde op 2018-12-01

Leuke tijd gehad in Kopenhagen mooi hotel en een lekker ontbijt!

Dag Helga,

We zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad!

Peggy Lee beoordeelde op 2018-11-30

Voor het eerst geboekt bij “Five Star” alles tot in de puntjes heel goed gegeregeld van begin tot einde vakantie.

Beste Peggy Lee,

Goed om te horen dat u het naar uw zin gehad heeft in Barcelona, we hopen u snel weer als klant te mogen verwelkomen!

Max beoordeelde op 2018-11-30

Mooi hotel, mooie stad en de reis was comfortabel.

Dag Max,

Bedankt voor uw beoordeling, goed om te horen dat u 4 dagen met tevredenheid heeft verbleven in Rome.

Erik Doorntjes beoordeelde op 2018-11-30

Geweldige tijd gehad in Berlijn.
4 dagen verbleven in een mooi hotel, nog geen 5 minuten vanaf de TV-toren en dichtbij de metro
We gaan zeker vaker boeken!

Dag Erik,

Bedankt voor de beoordeling, we zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad!