Spuiweg 65
8243 PW LELYSTAD
0320769143

8,9

Jan Lindeman beoordeelde op 2019-07-11

Gewoon alles goed, materiaal, levering, transport, communicatie

Martin Maas beoordeelde op 2019-06-28

marijke de jong beoordeelde op 2019-06-23

Wij hadden 3 losse tegels. We kochten de startersset, keken naar het fimpje op YouTube en zijn gaan boren en spuiten met fixafloor. Tegels muurvast! Dus heel tevreden

Andrew Cörvers beoordeelde op 2019-06-23

Snel bezorgd.
En zet de tegels goed vast.

Sandra de Bondt beoordeelde op 2019-06-15

Werkt prima! Eigenlijk is onze voeg niet breed genoeg, maar met wat kunst en vliegwerk is het toch gelukt om de 3 losse tegels vast te krijgen. Ook fijn dat het restant in de tube een dag later nog steeds bruikbaar was. Eerdere pogingen om deze 3 tegels weer vast krijgen met een vergelijkbaar product mislukten, dus we zijn blij dat het met Fix-a-floor wel is gelukt.

Khalid Safsaf beoordeelde op 2019-06-11

John Eijgensteijn beoordeelde op 2019-06-08

Jaap Versteeg beoordeelde op 2019-04-28

Op 10-4-2019 heb ik spullen besteld en betaald om loszittende tegels te kunnen fixeren na een week kreeg ik de melding dat de levering afhankelijk is van de leverancier. Inmiddels brokkelen er aan de zijkant van de tegels stukjes af.

Waarom word ik niet op de hoogte gehouden wanneer de levering zal plaatsvinden?

Met vriendelijke groet Jaap Versteeg

Steven beoordeelde op 2019-04-23

Helemaal top!

Mijn douche tegelvloer (tegel over tegel) begon enorm te knarsen recentelijk. Met simpele klop-tests hoorde ik grote holle ruimtes onder de tegels van 60x30.

Had 3 bussen besteld, na ervaringen hieronder gelezen te hebben. Kon 4mm gaten boren, omdat onze voegen breed genoeg waren.
Eerste keer halve bus ingespoten, tijd laten drogen (enkele dagen). Maar knarsen bleef, al was het wel iets minder. Holle ruimtes bleven.

Meer gaten geboord op andere plekken. Meeste kreeg ik geen lijm in, maar enkele wel. En hoe! 1,5 bus ging er in voor hij vol was.

Nu is alles uitgehard, voegen hersteld. Vloer voelt en klinkt weer perfect! Nergens meer holle ruimte, nergens geen geknars. Super oplossing dit!

Tips:
- Boor genoeg gaten! Je weet niet welke toevallig de juiste is voor je holle ruimtes.
- Ook ik had lijm aan de achterkant van de spuitbus. Teveel druk gezet. Als de lijm niet soepel er in wil, is die opening niet de juiste! Gewoon doorgaan naar de volgende.

I Coppejans beoordeelde op 2019-04-16

Bachir Ayi beoordeelde op 2019-04-05

H Star beoordeelde op 2019-03-31

Uitstekend goed binnen gekomen

Will Matthijssen beoordeelde op 2019-03-24

M Ossebaar beoordeelde op 2019-03-14

Wim van der Perk beoordeelde op 2019-03-03

Fredtje beoordeelde op 2019-03-01

Goed product werkt snel en iedereen kan het, als je een boormachine vast kan houden
Boortje 3 millimeter, spuiten druk erop en na 24 uur vast (geweldig)

Lou beoordeelde op 2019-02-19

Hetzelfde probleem als wat ik hier terug lees. Kan geen druk zetten want het komt aan de achterkant tube er weer uit. Een knoeiboel. Voegsel is na 24 uur drogen ook nog niet compleet hard. Als ik met een nagel test kan ik zo een gleuf trekken. Dit hoef ik bij de rest van de voegen tussen de tegel niet te proberen. Tegel klinkt niet meer hol, dat dan weer wel.

danny vermeulen beoordeelde op 2019-02-10

Bestelling goed aangekomen.
Goed verpakt.

Stefan beoordeelde op 2019-02-09

Correcte en snelle afhandeling van de order. Product werkt, maar is in verhouding erg duur. Voor de holle ruimte onder een 60x60 tegel had ik 3 á 4 kokers nodig...
Daarnaast aandachtspunt: had ook het probleem dat wanneer er (te) veel druk wordt uitgebracht met de kitspuit, de inhoud aan de onderzijde langs de bodem van de koker loopt...

Erwin beoordeelde op 2019-02-05

Gewoon goed