Spuiweg 65

8,9

Johannes van Raaijen beoordeelde op 2019-09-08

Bart Van Dijk beoordeelde op 2019-09-03

Maan beoordeelde op 2019-08-25

Doordat het bedrijf de tegels van mijn buitenterras niet goed te leggen, lagen mijn tegels niet overal even vast. Doordat de tegels hetzelfde zijn als binnen was een aparte manier van leggen nodig die blijkbaar niet goed beheerst werd. Door de plaatsen waar de tegels vast moesten te injecteren met fix a floor zit het nu allemaal prima vast. Ik heb de gaten gevuld door de voegen op 2 plaatsen dicht te maken met een stuk karton, er dan een stuk tape tussen te plakken en een klein gaatje in het tape te maken. Door de spuit door het tape te drukken kon ik zo de kit onder de tegels krijgen.

Hans Bree beoordeelde op 2019-08-09

K.K. Bool beoordeelde op 2019-08-01

Helaas is het restaureren van hol klinkende tegels totaal niet gelukt. Ondanks het boren van talloze gaatjes ging de lijm niet onder de tegels door. Bovendien liep de lijm bijna direct uit de koker, waardoor de tegel wel van boven gelijmd was maar niet vanonder. Tenslotte liep de lijm ook nog eens van onder uit de koker, wat het nog lastiger maakte om de lijm onder de tegels te krijgen. Al bij al een totale mislukking. Kan mij ook niet echt voorstellen dat dit ooit werkt, daar de ruimtes onder de tegels verbonden moeten zijn en het is maar de vraag of dit ooit gebeurd.

Levering was wel prima op tijd.

Anouk Princée beoordeelde op 2019-07-23

An sich tevreden, maar het is moeilijk om vantevoren hoeveel lijm je nodig gaat hebben. en nadat we alles hebben voorbereid blijkt dat we dus veel te weinig hebben.

Ton in 't Veld beoordeelde op 2019-07-16

Jan Lindeman beoordeelde op 2019-07-11

Gewoon alles goed, materiaal, levering, transport, communicatie

Martin Maas beoordeelde op 2019-06-28

marijke de jong beoordeelde op 2019-06-23

Wij hadden 3 losse tegels. We kochten de startersset, keken naar het fimpje op YouTube en zijn gaan boren en spuiten met fixafloor. Tegels muurvast! Dus heel tevreden

Andrew Cörvers beoordeelde op 2019-06-23

Snel bezorgd.
En zet de tegels goed vast.

Sandra de Bondt beoordeelde op 2019-06-15

Werkt prima! Eigenlijk is onze voeg niet breed genoeg, maar met wat kunst en vliegwerk is het toch gelukt om de 3 losse tegels vast te krijgen. Ook fijn dat het restant in de tube een dag later nog steeds bruikbaar was. Eerdere pogingen om deze 3 tegels weer vast krijgen met een vergelijkbaar product mislukten, dus we zijn blij dat het met Fix-a-floor wel is gelukt.

Khalid Safsaf beoordeelde op 2019-06-11

John Eijgensteijn beoordeelde op 2019-06-08

Jaap Versteeg beoordeelde op 2019-04-28

Op 10-4-2019 heb ik spullen besteld en betaald om loszittende tegels te kunnen fixeren na een week kreeg ik de melding dat de levering afhankelijk is van de leverancier. Inmiddels brokkelen er aan de zijkant van de tegels stukjes af.

Waarom word ik niet op de hoogte gehouden wanneer de levering zal plaatsvinden?

Met vriendelijke groet Jaap Versteeg

Steven beoordeelde op 2019-04-23

Helemaal top!

Mijn douche tegelvloer (tegel over tegel) begon enorm te knarsen recentelijk. Met simpele klop-tests hoorde ik grote holle ruimtes onder de tegels van 60x30.

Had 3 bussen besteld, na ervaringen hieronder gelezen te hebben. Kon 4mm gaten boren, omdat onze voegen breed genoeg waren.
Eerste keer halve bus ingespoten, tijd laten drogen (enkele dagen). Maar knarsen bleef, al was het wel iets minder. Holle ruimtes bleven.

Meer gaten geboord op andere plekken. Meeste kreeg ik geen lijm in, maar enkele wel. En hoe! 1,5 bus ging er in voor hij vol was.

Nu is alles uitgehard, voegen hersteld. Vloer voelt en klinkt weer perfect! Nergens meer holle ruimte, nergens geen geknars. Super oplossing dit!

Tips:
- Boor genoeg gaten! Je weet niet welke toevallig de juiste is voor je holle ruimtes.
- Ook ik had lijm aan de achterkant van de spuitbus. Teveel druk gezet. Als de lijm niet soepel er in wil, is die opening niet de juiste! Gewoon doorgaan naar de volgende.

I Coppejans beoordeelde op 2019-04-16

Bachir Ayi beoordeelde op 2019-04-05