FlexaGym

FlexaGym... hèt slimme bewegingsapparaat voor thuis!
De FlexaGym is een volledig geautomatiseerd bewegingsapparaat.
Wanneer wandelen of fietsen niet langer een optie is of zelfs maar mogelijk, geeft de FlexaGym het antwoord! Zelfs in de meeste gevallen van beperkte mobiliteit. In beweging blijven is van het grootste belang voor een gezonde levensstijl. De FlexaGym bereikt dit automatisch door met één druk op de knop een synchrone beweging van de armen en benen in beweging te stellen.Dagelijks gebruik van de FlexaGym zorgt voor merkbare verbetering van uw fysieke conditie met een minimale inspanning.
Werken aan je conditie is nog nooit zo eenvoudig en leuk geweest, moeizame bewegingen behoren nu tot het verleden dankzij de FlexaGym.
Zonder inspanning!
Slechts 15 minuten op de FlexaGym geeft je energie voor de hele dag.

De zekerheden van https://www.medigym.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019