Madeliefje 23
+31317702700
KvK 71941703

KiyOh 105 9,2

tim vijfschaft beoordeelde op 2019-07-20

Ging wat fout bij het verzenden doordat zij zelf nog niet het item ontvangen hadden. Kan natuurlijk gewoon gebeuren geen probleem. De enige reden dat het niet uitstekend is, is omdat het de volgende keer liever eerder gemaild wanneer een product vertraging heeft. Verder super vriendelijke service!

Jean-Paul Anceaux beoordeelde op 2019-07-17

Snell.
De enge probleem dat ik had met de bestelling is de een fout in de postcode/straatnaam database dat me postcode aan de verkeerde straat was gekoppeld.
Maar dat was simpel opgelost met het invoeren van de correcte straatnaam.

Werner Quintelier beoordeelde op 2019-07-17

Perfekte en correcte afhandeling van mijn bestelling en zeer snelle levering van mijn bestelde producten. Uitstekende service. Een echte aanrader.

Eltjo Mulder beoordeelde op 2019-07-15

Goed email contact en levering naar Belgie correct en vlot.

Jan Maarten beoordeelde op 2019-07-11

Snel

Joop van den Bergh beoordeelde op 2019-07-07

toppertjes daar en niet te beroerd om je even te helpen na sluitingstijd van de zaak

Marcel Rennes beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering. Prima webshop!!

Alfred Rohder beoordeelde op 2019-06-30

Werd na een dag geleverd, en het product, TrackIR5 werkt erg goed, had ik veel eerder moeten kopen.

jurgen braekevelt beoordeelde op 2019-06-29

Zeer goede ervaring. Ben tevreden met de prijs, verpakking, levering en service van flightsimwebshop.
Zeer goed op de hoogte gehouden van de verloop van de aankoop. Goede opvolging van de contactname met vragen en to the point antwoord gekregen.

Stefan Joris beoordeelde op 2019-06-29

Snelle correcte bestelling

Frans Mans beoordeelde op 2019-06-28

Omdat mij niet helemaal duidelijk was of specifieke software noodzakelijk was, eerst daarnaar geïnformeerd. Jeremy heeft een deskundige toelichting gegeven en daarna heb ik alles besteld. Goede prijs en nog veel belangrijker, een goede service! Ik kan de FlightsimWebshop iedereen aanbevelen!

Ad van den Broek beoordeelde op 2019-06-28

Correcte en snelle levering.

Rik van de Wijngaard beoordeelde op 2019-06-18

Het product is snel geleverd. Was makkelijk om aan te sluiten en werkt echt perfect!
Zeer blij met deze bestelling.

Arjan van der Hoek beoordeelde op 2019-06-08

Uitstekende service, snelle levering en keurig verpakt. Van harte aanbevolen wat mij betreft.

Martin Burms beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden snelle levering Dank jullie

Dirk Pronk beoordeelde op 2019-06-03

Vliegensvlug geleverd, plus een goed advies.
Dus niets uit de lucht gegrepen.
Vandaar deze niet door thermiek beïnvloede hoge waardering!
Dank je wel Jeremy.

Marco Dierkx beoordeelde op 2019-06-02

's avonds besteld, volgende middag in huis.
Netjes ingepakt, niks op aan te merken.

Cees Langeveld beoordeelde op 2019-06-01

er ontbreekt een handleiding en installatiesoftware. elke handeling moet nog worden geprogrammeerd. lastig zonder software en zonder handleiding

Reactie van FlightsimWebshop:
Het door jou bestelde product is inderdaad helaas geen plug&play controller, waarbij instellingen direct goed staan wanneer je deze op de computer aan sluit. Ik heb vrijwel direct - n.a.v. deze review - al even contact met je gezocht (helaas zonder succes), want ik help je uiteraard graag bij het instellen!

Tonko Bossen beoordeelde op 2019-05-25

In goede orde en snel ontvangen. Product was in goede staat en werkt perfect!

Maarten Vis beoordeelde op 2019-05-24

Prima service en snelle verzending. In eerste instantie het verkeerde artikel gekregen, maar na 1 telefoontje kreeg ik de volgende dag al het juiste product bezorgd. Daarnaast kreeg ik ook een gratis retourlabel, dus dit hebben ze prima opgelost. Top bedrijf!