Madeliefje 23

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

KiyOh 105 8,9

Wilco Wachman beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijke site, het was makkelijk te navigeren.
Had het gewenste product snel gevonden en het bestellen ervan was snel en makkelijk.
Het product was een dag later bezorgd.

Ben zeer tevreden.

Jac Vinclair beoordeelde op 2019-05-19

Zeer tevreden over mijn aankoop. Correcte en goede informatie tijdens het aankoop-, bestel- en bezorg proces. Bij de aflevering door FedEx werd een pakket vergeten af te leveren door de bezorger, dit werd na een telefoontje goed opgepakt doorFlightsimWebshop. Het ontbrekende pakket dezelfde dag als nog bezorgd, ook hierover werd ik correct geïnformeerd door FlightSimWebshop.

Simon van den Tweel beoordeelde op 2019-05-19

Beste levering ooit

Grett beoordeelde op 2019-05-13

Besteld op woensdag en zoals afgesproken donderdag ontvangen.

Luc Marsoul beoordeelde op 2019-05-11

Perfecte service van bij bestelling tot ingebruikname. Bovendien laagste prijs. Bedankt en tot volgende maal. Luc

Kevin Uittenhove beoordeelde op 2019-05-08

Woensdag besteld, vrijdag al geleverd.
Pakket voldeed aan de beschrijving.

Johan Homan beoordeelde op 2019-05-01

Helemaal goed, levering volgens afspraak, retour product zag er netjes uit. Geen klachten.

Lucas Chambille beoordeelde op 2019-04-17

goeie prijs, goed afgehandeld en sneller dan voorspeld in huis

Ben Wassink beoordeelde op 2019-04-15

Ontzettend blij ermee

Rien Kooiman beoordeelde op 2019-04-03

Zeer snelle levering goede service. Super

AJM van den Bogert beoordeelde op 2019-03-25

Duidelijke site en snelle levering.

Louis van den Essen beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering.

J van Braam beoordeelde op 2019-03-19

Geen klachten en op tijd afgeleverd

Frans Kriesels beoordeelde op 2019-03-18

Makkelijk te bestellen, goede omschrijving en de dag erna al binnen.

Marco Maas beoordeelde op 2019-03-13

Ik bestelde de Buttkicker Gamer 2 om 22.45 en de volgende dag werd hij al bezorgd. Ook op vragen van mijn kant over aansluitingsmogelijkheden werd vakkundig antwoord gegeven. Aanrader deze kundige webshop.

Michael beoordeelde op 2019-03-11

Tevreden. Snel en vlot afhehandeld

KA vd HOEK beoordeelde op 2019-03-09

De FlightsimWebshop hield mij goed up-to-date betreffende mijn bestelling en de communicatie ging naar mijn mening erg persoonlijk. De apparatuur is dik in orde en netjes, maar vooral veilig verpakt zodat onderdelen tijdens vervoer niet kapot konden gaan.
Tevens was mijn apparatuur erg snel binnen, de bestelling werd namelijk ASAP verzonden.
Ik ben dik tevreden en raad anderen zeker aan hier flightsim (hard)ware te kopen.

Bram Bakkers beoordeelde op 2019-03-09

Goede levering. Hoge prijs vergeleken met de Amerikaanse inkoopprijs.

Reactie van FlightsimWebshop:
Dank je voor je beoordeling.

Ik begrijp dat het prijsverschil tussen onze website en die van de fabrikant groot lijkt. De prijs op de website van de fabrikant is echter exclusief 21% btw (+ eventuele invoerrechten die je aan de douane moet afdragen), waar de prijs onze prijs inclusief btw is.
Daarnaast hoef je je bij ons geen zorgen te maken over verzendkosten of retourkosten wanneer je TrackIR defect gaat :)

Jos Van Berlo beoordeelde op 2019-03-08

Heb deze week mijn trackir pakket binnen gekregen in een plastic zakje... verpakking flink beschadigd. Inpak foutje. Nog geen minuut later al telcon vanuit flightsimweb shop met excuses en nog geen dag later had ik een spiksplinternieuwe nieuwe keurig verpakt. Kan gebeuren! Mijn complimenten voor de excellente service en opvolgactie van flightsimwebshop! Chapeau!!!!

Reactie van FlightsimWebshop:
Heel vervelend dat uw bestelling op deze manier afgeleverd is.
Zoals zojuist als telefonisch al aangegeven verzenden wij de trackir alleen in een kartonnen doosje, dus wat hier is mis gegaan durf ik niet te zeggen. Het lijkt mij niet meer dan logisch, ongeacht of de trackir wel of niet werkt, dat wij deze vervangen. Wij sturen u daarom vandaag nog een nieuwe toe.

André van der Leeuw beoordeelde op 2019-03-06

Ik had vanaf mijn kant een probleem met de betaling en kon dat per direct met goede klantenservice oplossen.