Seedûker 12
9051VB Stiens

ClienZ beoordeelde op 2019-04-18

Super snel geleverd! Clien Z is top spul!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-04

Olie besteld voor de vloer. Snelle levering

Piet Westerhuis beoordeelde op 2018-02-22

Had onderhoudsolie besteld en had dit heel snel in huis! Top service.
En ook nog een gratis advies gekregen.

Simon Vennema beoordeelde op 2018-02-22

Super tevreden over de kennis van de producten, na contact het juiste middel ontvangen. Kortom vakmensen!

Nick Schreuder beoordeelde op 2018-02-21

Heel tevreden over het dit bedrijf! Ze leveren kwaliteitsproducten, klantenservice is top en levering was super snel!