Vosstraat 16
6964BA Hall

Caro beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, goed verpakt en duidelijke communicatie.
Erg blij met de produkten!
🎶🎶🎶🍀

Jan L. beoordeelde op 2017-10-19

Netjes en snel geleverd.

Madhwi Debi beoordeelde op 2017-07-05

Perfecte snelle levering, de producten zijn echt. In de tokos zag ik de andere variant op basis van cologne deze florida water is op basis van alcohol. Ik heb het gebruikt om er mee te douchen, om me zelf van negatieve energie af te doen. Het werkt meteen. Je kan je lichaam ermee ook insmeren. Heerlijk!!!

Dominique D. beoordeelde op 2016-10-14

Heel tevreden. Goede communicatie, snelle levering. Heel klantgerichte organisatie.

Dominique D. beoordeelde op 2016-04-29

Heel tevreden. Goede communicatie, ook op vragen werd vlot geantwoord.
Verzending zelf ook heel snel en vlot verlopen. Goederen ook degelijk verpakt voor verzending.

2016