Pastoor van Arsplein 24
5622 CJ Eindhoven
085 – 06 09 203

8,1

Kai van Dooren beoordeelde op 2018-12-17

Snelle verzending, het was bijna uitstekend, ware het niet dat ik om een verpakking zonder logo had gevraagd omdat het een verrassing moest zijn, maar toch een doosje met logo kreeg, dus de verrassing helaas verklapt.. anders zeker een uitstekend! Support heeft het nog opgelost door een kleine tegemoetkoming terug te storten, heel attent.

Joylin van Gastel beoordeelde op 2018-12-16

Ik had iets gekocht hier maar het pakketje was terug gestuurd door DHL vanwege beschadiging. Fluf Shop heeft deze toen vervangen en weer naar mij opgestuurd en heeft er nog iets bij gedaan wat ik graag wilde, gratis! Als kerstcadeau zei ze :) Super winkel! Hele goede spullen voor de slijm!

Carla Krijnen beoordeelde op 2018-12-16

Tess Aarendonk beoordeelde op 2018-12-16

heel tevereden, top slime :d heb er veel plexier mee, ik zal zeker nog meer bestellen

Melissa Roosen beoordeelde op 2018-12-16

Diana Van den hoek beoordeelde op 2018-12-14

Ywres van Houten beoordeelde op 2018-12-13

Monique Poelstra beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering, maar op de website lijkt het of je je setje in een leuk doosje krijgt. Helaas zat alles in een grote omdoos. Niet leuk om een omdoos cadeau te geven. Biedt desnoods voor 1 euro extra een geschenkverpakking aan.

Franisien Gesu beoordeelde op 2018-12-11

mooi op tijd geleverd voor St. Klaasavond

Saskia beoordeelde op 2018-12-11

Het Fluffy pakket viel super in de smaak bij mijn dochter. Ik had er een extra flesje lijm bij gekocht en daardoor kon ze 2x slijm maken.

Wietse de Vries beoordeelde op 2018-12-10

Sarah Witjes beoordeelde op 2018-12-10

Meente Doggenaar beoordeelde op 2018-12-09

Het slijm was een beetje ruw maar voor de rest was het best wel goed!

Julia Konijnenberg beoordeelde op 2018-12-08

Oliver Halász beoordeelde op 2018-12-06

I ordered pink dye but I got blue die. Otherwise it's good.

Suus beoordeelde op 2018-12-06

Leuk slijm, duidelijke beschrijving! Jammer dat het niet in zo een leuk doosje zit als wel op de site staat....maar dat mocht de pret van mn dochter niet drukken!!

Sandra Van Alphen van Rhee beoordeelde op 2018-12-06

Jop van 11 zegt beste slime van het jaar. En mama is tevreden over het op de hoogte houden van de status en het snelle leveren

IB beoordeelde op 2018-12-05

De bestelling ging heel goed, snel verzonden. Ik vind het alleen echt heel duur. Toen ik het doosje uitpakte zat er van de (bij)bestelde producten zo weinig in (flow in the dark poeder, balletjes, snow). Ook de glitters zag ik laatst bij een boekhandel liggen voor 50 cent ipv 1,75.
Mijn dochter zal er ongetwijfeld blij mee zijn, maar ik kom niet meer terug

Nelly Hanssen-Bruns beoordeelde op 2018-12-04

Mike Berghegen beoordeelde op 2018-12-04

Wat een rotzooi voor 20 euro, het is geen slime maar meer een compact schuim. Eeuwig zonde van mn geld