Pastoor van Arsplein 24
085 โ€“ 06 09 203

8,1

Soufiane El beoordeelde op 2019-06-24

Roos van de Laar beoordeelde op 2019-06-12

We hebben op een zaterdag iets besteld. Toen kregen we een mail dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Dat kan natuurlijk niet. Maar het is nu woensdag en we hebben nog steeds niets ontvangen. Gelukkig is er contact geweest en wordt het pakket alsnog bezorgd met excuses.

darija geidane beoordeelde op 2019-05-07

selma van veen beoordeelde op 2019-02-15

Sabine beoordeelde op 2019-02-08

2 februari bestelling geplaats en tot op heden niets meer gehoord. 3x een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen. Volgende stap wordt een klacht naar webwinkel keur, ik ben dus blijkbaar niet de eerste die rond deze periode wat besteld heeft een niets meer hoord

Ilona beoordeelde op 2019-02-07

Op 25 januari pakket besteld. Op 29 januari mail gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen , antwoord gekregen dat ik dezelfde dag en update zou krijgen over de bestelling. Tot op heden nog niets gehoord. Heb wel betaald, maar na meerdere mails gestuurd te hebben nog steeds geen antwoord en geen product helaas....

Mianda Van Bijnen beoordeelde op 2019-02-04

De levering duurde een paar dagen langer als aangegeven. De bestelling kwam keurig geleverd in een doos.

Olivia Von der Thusen beoordeelde op 2019-02-04

Te kleine foambeads

Mila de Geus beoordeelde op 2019-02-04

Tevreden, het was wel op dag 3 na de bestelling pas bezorgd maar het pakket zelf was goed en met duidelijke stap voor stap aanwijzingen, en heel leuk om te maken!

Esther Blaakman beoordeelde op 2019-01-31

Fleur De moor beoordeelde op 2019-01-24

Super blij met pakket en snel geleverd Thx fluffy shop

Mila de boer beoordeelde op 2019-01-24

Het duurde lang maar het is wel een mooie slijm geworden

saddy khadje beoordeelde op 2019-01-24

M Bergman beoordeelde op 2019-01-24

Ik had een bestelling geplaatst, maar de bestelling is niet volledig ontvangen.
Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd, echter tot op heden geen antwoord gekregen.
Bij eerde email contact ook erg lang op antwoord moeten wachten. Ik wilde de artikelen meenemen naar het buitenland, dus ruim op tijd besteld. Dit gaat duaarom helaas niet meer lukken door het ontbrekende artikel. Teleurstellend.

Julia Van der Horst beoordeelde op 2019-01-18

arnold witlox beoordeelde op 2019-01-18

Maurien Felicia beoordeelde op 2019-01-12

Mariette Verborgt beoordeelde op 2019-01-12

Rowen Bakkeren beoordeelde op 2019-01-11

Geweldig! Slijm was erg groot en erg mooi levering wat langzaam maar het was het wachten waard!!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ik speelde uren met dat slijm ik had een fluffy slijm ik raad deze slime shop zeker aan als je slijm wilt maken

liam de plukker beoordeelde op 2019-01-11