Pastoor van Arsplein 24
5622 CJ Eindhoven
085 – 06 09 203

8,2

Nini D. beoordeelde op 2018-10-15

Pakketje was niet voor mezelf dus kan over het product niet echt oordelen. Maar m’n nichtje was er blij mee. Enige minpuntje vond ik dat ik mijn bestelling donderdag voor 16:00 had geplaatst (15:37), maar het werd niet de volgende dag al bezorgd, pas zaterdag. Ook wilde ik graag haar pakket meer uitbreiden maar veel dingen waren of helemaal uitverkocht of bijv. kleuren die op foto’s wel te zien waren maar die je dan niet kon bestellen. Dat was wel jammer. Verder was het leuk, netjes ingepakt.

Chantal Bijster de Boer beoordeelde op 2018-10-07

Snel in huis en vooral de flufslime erg in trek

Marieke Peters beoordeelde op 2018-10-07

Bestelling en levering prima. Maar voor ruim 20 euro aan slijmpakket uirgegeven. En dat viel erg tegen. Na 2 dagen alles in de Prullenbak.

Jenthe Baas beoordeelde op 2018-10-06

lyn jacobs beoordeelde op 2018-10-06

tevreden, ik had het zondag bestelt maar wel pas dindsdig binnen, en niet maandag

Claudia Makkes beoordeelde op 2018-10-05

Netjes verpakt en geleverd.

tess caspari beoordeelde op 2018-10-04

Esther Beerepoot beoordeelde op 2018-10-01

Leuke site, snelle service/levering. Goede, mooie verpakking. Nu nog het product zelf testen.

Sena Gurfidan beoordeelde op 2018-10-01

Te laat verstuurd, geen reactie op e-mail.
Pakket terug ivm verkeerd adres, adres klopt alleen wel (fout van DHL)

Dian Mol beoordeelde op 2018-10-01

Christina van den Driessche beoordeelde op 2018-09-29

IK had een bestelling gedaan voor vier kleuren glitters voor mijn kleindochter en heb maar 1 kleur gekregen.
Ik heb direct een mail hierover gestuurd, krijg wel een mail dat mijn mail gezien is maar hoor verder niets meer en heb
dus voor 4 kleuren betaald en er maar 1 gekregen.

Quinty Baarslag beoordeelde op 2018-09-29

Xiaona Yao beoordeelde op 2018-09-28

Jacqueline Blaak beoordeelde op 2018-09-26

Het was erg goed om te maken

Elke de Raad beoordeelde op 2018-09-26

De meiden hebben een prachtige mooie bak met fluffy slijm gemaakt. Ze waren er allemaal super blij mee.
Tevens zijn de instructies goed en makkelijk te volgen!

Mayline Pouet beoordeelde op 2018-09-26

Patrick Ros beoordeelde op 2018-09-23

Jessica Tabar beoordeelde op 2018-09-23

Prijs kwantiteit verhouding is groot.

Isabelle Permentier beoordeelde op 2018-09-17

mijn dochter is supertevreden

Anja Wintermans beoordeelde op 2018-09-15

Snelle service mijn dochter was helemaal happy