Pastoor van Arsplein 24
085 โ€“ 06 09 203

8,1

selma van veen beoordeelde op 2019-02-15

Ilona beoordeelde op 2019-02-07

Op 25 januari pakket besteld. Op 29 januari mail gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen , antwoord gekregen dat ik dezelfde dag en update zou krijgen over de bestelling. Tot op heden nog niets gehoord. Heb wel betaald, maar na meerdere mails gestuurd te hebben nog steeds geen antwoord en geen product helaas....

Mianda Van Bijnen beoordeelde op 2019-02-04

De levering duurde een paar dagen langer als aangegeven. De bestelling kwam keurig geleverd in een doos.

Olivia Von der Thusen beoordeelde op 2019-02-04

Te kleine foambeads

Mila de Geus beoordeelde op 2019-02-04

Tevreden, het was wel op dag 3 na de bestelling pas bezorgd maar het pakket zelf was goed en met duidelijke stap voor stap aanwijzingen, en heel leuk om te maken!

Esther Blaakman beoordeelde op 2019-01-31

Fleur De moor beoordeelde op 2019-01-24

Super blij met pakket en snel geleverd Thx fluffy shop

Mila de boer beoordeelde op 2019-01-24

Het duurde lang maar het is wel een mooie slijm geworden

saddy khadje beoordeelde op 2019-01-24

M Bergman beoordeelde op 2019-01-24

Ik had een bestelling geplaatst, maar de bestelling is niet volledig ontvangen.
Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd, echter tot op heden geen antwoord gekregen.
Bij eerde email contact ook erg lang op antwoord moeten wachten. Ik wilde de artikelen meenemen naar het buitenland, dus ruim op tijd besteld. Dit gaat duaarom helaas niet meer lukken door het ontbrekende artikel. Teleurstellend.

Julia Van der Horst beoordeelde op 2019-01-18

arnold witlox beoordeelde op 2019-01-18

Maurien Felicia beoordeelde op 2019-01-12

Mariette Verborgt beoordeelde op 2019-01-12

Rowen Bakkeren beoordeelde op 2019-01-11

Geweldig! Slijm was erg groot en erg mooi levering wat langzaam maar het was het wachten waard!!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ik speelde uren met dat slijm ik had een fluffy slijm ik raad deze slime shop zeker aan als je slijm wilt maken

liam de plukker beoordeelde op 2019-01-11

Noor Groen beoordeelde op 2019-01-11

Rowen Bakkeren beoordeelde op 2019-01-10

Kut pakketje is nog steeds niet binnen ik had het besteld op 21 december heel irritant

Brook Cuden beoordeelde op 2019-01-08

De bestelling was op tijd maar, de activator werkte niet en er zaten stukjes in. Ik heb goed de instructies op het flesje gevolgd maar die hielpen ook niet, alhoewel de instant snow het wel deed was hij erg duur. Dat kan natuurlijk ook door her bestellen komen.

kiki van spronsen beoordeelde op 2019-01-07

Ongeveer 3 weken geleden bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen !