Pastoor van Arsplein 24
5622 CJ Eindhoven
085 – 06 09 203

8,3

Anke de Witt beoordeelde op 2018-05-22

Pakketje prima en snel ontvangen!

Esther Staats beoordeelde op 2018-05-22

Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Rosalinda Kramer beoordeelde op 2018-05-17

snelle levering en goede service

Patricia van Haasteren beoordeelde op 2018-05-15

Snelle levering.
En het glow in the dark slijm werkt echt.

alex riel beoordeelde op 2018-05-10

Ik ben best teleurgesteld in jullie moet ik helaas toegeven.
Ik heb afgelopen zaterdag 4 mei voor 16:00 besteld en heb nu donderdag 10 mei nog niets en dat terwijl jullie beloven het dan de volgende dag af te leveren.
Op site stond ook levering op zondag maar mijn pakket is pas op maandag de deur uit gegaan.
Hoe kan Dit?
En hoe ga ik nu aan mijn pakket komen want met DHL versturen is 3x niks.
Ik werk veel dus moet maar hopen dat ik het pakket voor volgende week vrijdag in huis heb want dan is mijn dochter er weer.
Die ik vorig weekend dus door jullie teleur heb moet En stellen.
Ik moet nu hemel en aarde bewegen om mijn pakket binnen te krijgen.
Hoe gaan jullie dit oplossen want hoe bet nu loopt kan echt niet.
Dit is geen manier van zaken doen.

Met vriendelijke groet Alex Riel

Reactie van Fluf Slime Shop:
Hallo Alex,

Bedankt dat je ons dit even laat weten! Wij begrijpen de situatie volledig en ik heb je zojuist dan ook een mailtje verstuurd om het verder te bespreken om het zo snel als mogelijk op te gaan lossen. In de toekomst zou het fijn zijn als je ook direct contact met ons opneemt, zodat we dit sneller samen kunnen oplossen. Hoe dan ook gaan we dit nu zo snel als mogelijk doen!

Het Fluf Team
^MR

Gwen Klanderman beoordeelde op 2018-05-10

Ik v9nd het geweldig het kwam snel en het is zo leuk om in elkaar te doen en spelen maar het Meg iets goedkoper maar voor de rest uitstekend

Joyce Van Dooren beoordeelde op 2018-05-07

Vrijdag besteld rond 12 u en maandag al om 9:30 bij mij thuis! Fantastisch! Alles mooi & heel voorzichtig in gepakt. Alles zat erbij, ook een heel gedetailleerde brief met instructies! Ik ga hier meer bestellen! Heel tevreden!

Danique Klanderman beoordeelde op 2018-05-07

De clear slime was heel erg korrelig en hard en ook bij ge galaxy slime alleen de fluf is goed gelukt. De borax was erg slecht en de poeder ook ik hoop dat jullie hier was mee kunnen en bijna vergeten bij de galaxy slime moeten 2of 3 flesjes lijm want er zitten 3 bakjes bij en met 1 flesje is dat niet genoeg

L.R.H. Rimmelzwaan beoordeelde op 2018-05-06

Ik ben een opa, heb niks met "glowing in the dark", maar mijn kleindochter ging uit haar dakje. Wat wil een opa nog meer.....

Yassin Ayoubi beoordeelde op 2018-05-06

Niets ontvangen en op het postkantoor weten ze van niets. Waar is mijn bestelling? Dat weet niemand! Toppie!!!

Reactie van Fluf Slime Shop:
Hoi Yassin!

Vervelend om te horen dat er iets niet helemaal goed gaat! Ik heb je zojuist een email berichtje gestuurd zodat we dit samen kunnen gaan oplossen.

Groetjes,
^MR

Franka Bosboom beoordeelde op 2018-05-06

Helaas waren de zakjes open waar kleine foamballetjes in zaten
Chaos !!!

Janine Dob beoordeelde op 2018-05-05

Snelle levering zonder gedoe. Top geregeld!

Munise Taskan beoordeelde op 2018-05-04

Goed product en ook fijn dat er vloeistof bij de kant en klare slijm werd geleverd indien het te plakkerig werd. Wel jammer dat het pakketje 1 uur te laat aankwam terwijl er gezegd werd dat het tussen 11:00 en 15:00 zou komen.

Carla Vandewalle beoordeelde op 2018-05-03

Voor de eerste maal bij jullie besteld en zeer tevreden , vlugge levering en netjes verpakt , doe zo verder 👍

Liberty Vervaart beoordeelde op 2018-05-03

Regelmatig maakt mijn dochter (7 jaar) zelf slime. Deze keer is ze er door een vlochster er ingeluisd.om een kant en klaar pakket te kopen. Na ontvangst bleek ze nu met verzenden mee 19 euro te hebben betaald !!! normaal is zij maximaal 4 euro kwijt voor hetzelfde resultaat!

Danielle Weenink beoordeelde op 2018-05-03

Mijn kinderen vonden de slime hartstikke leuk om te maken en het eindresultaat ziet er goed uit. Dat je niet teveel activator moet gebruiken omdat het even duurt voordat het werkt, mag wel in koeienletters op de beschrijving staan. Kinderen zijn namelijk ongeduldig en voor je het weet is de slime te hard.

Rosalie Tjarks beoordeelde op 2018-05-03

De slime is goed, alleen er was 1 potje blauw kleurstof vergeten bij mijn pakket in te doen. Erg jammer.

Malou van der Mast beoordeelde op 2018-04-27

voor de prijs die je betaald zit er echt te weinig in minimale flesjes

Esther Haas beoordeelde op 2018-04-27

Werkt dus niet en het is veel en veel te duur. Bizar!

Marion Dam-Meyerink beoordeelde op 2018-04-26

Product was heel snel geleverd dat was keurig. Maar wat was het weinig, echt veel te duur voor wat je krijgt. Mijn dochter van 10 had het geld zelf bij elkaar gespaard en dus zelf betaald en zij moest wel even slikken toen ze het pakketje uitpakte. Ik zal het niemand aanraden dan zijn er nog wel goedkopere alternatieven.