Pastoor van Arsplein 24
5622 CJ Eindhoven
085 – 06 09 203

8,2

Anne Visser beoordeelde op 2018-08-17

Ik kreeg snel een mail met track and tracé code. Alles gaat precies zoals aangegeven.😍

Patricia Van rhee beoordeelde op 2018-08-17

Melissa Neijenhuis beoordeelde op 2018-08-16

Gerdien Jense beoordeelde op 2018-08-16

Pakketje was er snel, mijn dochter aan de slag, maar het werkte niet goed. Ze heeft een beoordeling achter gelaten en kreeg snel een aanbod per email en die hebben we aangenomen. Een nieuw pakketje voor een aangepaste prijs.

Daniel Vreys beoordeelde op 2018-08-16

Heel goed gelukt, het is heel gemakkelijk.

ma rosendaal beoordeelde op 2018-08-14

Lucas Spierenburg beoordeelde op 2018-08-13

Happy Dad, Den Haag beoordeelde op 2018-08-13

Fast delivery and i have a happy kid! Keep it up!

Adiënne van Heesch beoordeelde op 2018-08-12

Goed verzorgd en snel

Isra Majdoubi beoordeelde op 2018-08-12

Afra Van Brakel beoordeelde op 2018-08-11

Super snelle levering

Marleen Wittevrongel beoordeelde op 2018-08-09

Heel snelle sevice! Zondag avond besteld, dinsdagmorgen geleverd. Heel belangrijk voor een kind! Bedankt!

Lore Cantaert beoordeelde op 2018-08-06

Levering later dan op de website vermeld.

Charissa Koning beoordeelde op 2018-08-03

Was super snel binnen me dochter was blij

Ans Loor beoordeelde op 2018-08-03

Product was snel in huis.

Marieke beoordeelde op 2018-08-03

Ik kreeg 2 paketten. 1 was goed. De andere werkte niet terwijl ik de gebruiksaanwijzing volg. Ze reageren niet op mijn mail en op fb. om dit netjes op te lossen.

Ana Tomassen beoordeelde op 2018-08-03

M van Bommel beoordeelde op 2018-08-02