Bedumerweg 3
9716AA Groningen

Bol.com 17 7,9

Loe beoordeelde op 2019-08-16

Bestelling goed ontvangen!!
Bedankt voor de Goede Service!!

Angelino beoordeelde op 2019-08-02

Ik had een armband besteld. Ik ben enorm tevreden over de service. Ze reageren snel op je vragen. Ik zou anderen zeker aanraden om bij fokko juweliers hun sieraden te kopen.

F D de zwart beoordeelde op 2019-07-30

Goeie service, goed contact en goede kwaliteit.

Marjolein Buitenkamp beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden, mooie webwinkel en erg overzichtelijk. Mooie mattenklopper oorbellen besteld voor onze dochter en ze draagt ze vol trots.
Wat ook fijn is dat de bestelling makkelijk in een beveiligde omgeving afgerekend kan worden en de volgende dag netjes thuis word afgeleverd.
Kortom een dikke tien!

Danny beoordeelde op 2019-07-25

Duidelijke site, goeie foto's en een heldere productomschrijving ...en dat dan voor Surinaamse sieraden. Top! Dat vind niet je gauw vandaag de dag. Ook dit product moet met zijn tijd mee, en Fokko draagt zijn (edel)steentje daar zeker aan bij.

Ik ben het meest te spreken over de service. Dat is hoe een klant in deze digitale tijd geserviced wilt worden.
- telefonisch uitstekend te bereiken (erg vriendelijk ook)
- fantastische Whatsapp service (mij hebben ze tot ver na 20:00u te woord gestaan ...alle detail vragen zijn beantwoord)
- men denkt graag mee en is eerlijk over wat wel en niet mogelijk is

Een dikke 9+ krijgen ze van mij!!

Gabi beoordeelde op 2019-07-25

Zeer tevreden goede en snelle service, mee denkend en super klant vriendelijk! Ga zeker vaker bestellen

Brigit beoordeelde op 2019-07-25

Super tevreden. Goede service en ook erg behulpzaam. Ik koop al langer mijn sieraden bij Fokko Juweliers. Iets was niet op voorraad waardoor ik een andere mocht uitzoeken. Ook al was dat wat duurder. Dat vind ik nu een goede service.

Natasha beoordeelde op 2019-07-05

Na een bestelling geplaatst te hebben is het de volgende dag geleverd. Helaas de verkeerde besteld en kon hem om ruilen voor de goede.

S van Ewijk beoordeelde op 2019-06-26

Ik koop nu al jaren mijn Surinaamse sieraden. Ik ben zeer tevreden en ook over de service, mocht er iets fout gaan dan wordt er altijd voor een oplossing gezocht.

Rosaline beoordeelde op 2019-06-10

Zeer tevreden, goede service. Is echt een aanrader!

Yahcuroo beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden, goede communicatie en een snelle levering! Echt een aanrader.

Stel beoordeelde op 2019-06-07

Na het bestellen van de ring in een verkeerde maat, is deze na telefonisch contact zonder problemen omgeruild. Snelle levering en al met al een prima service!

Naomi beoordeelde op 2019-05-29

Zeer tevreden

Mira beoordeelde op 2019-05-25

Heb niks anders te zeggen dan top service...eerste bestelling gelijk de volgende dag geleverd, daarna weer een bestelling geplaatst waarbij het product dus beperkt in maat leverbaar was maar na telefonisch contact te hebben gehad , waarbij ook de telefonische bereikbaarheid super was alsnog het product in een andere maat wel leverbaar een afspraak kunnen maken om het product alsnog op te kunnen halen.
KORTOM , SUPER TEVREDEN OVER DE SERVICE EN DE PRODUCTEN VAN FOKKO JUWELIERS...

Super bedankt voor de goede service

Aswien beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden, communicatie is top. Je voelt je als klant echt geholpen , en snelle en duidelijke reacties en hulp. Me bestelling op tijd ontvangen en ben er echt blij mee. Mijn vertrouwen heeft Fokko juweliers.

Sebastiaan beoordeelde op 2019-05-08

Gister mooie keting besteld vandaag bezorgd goeie service en goede contact altijd iemand bereikbaar topi

Denroy beoordeelde op 2019-04-02

Ben zeer tevreden over Fokko Juweliers.
Mijn ervaring: Er ging iets mis met het product dat ik besteld had.
Ik heb makkelijk contact gehad via whats app, en het probleem werd gelijk in behandeling genomen en de volgende dag was het opgelost!

Snel en veilige service !!

M beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering goede contact via whatsapp en klantvriendelijk ben zeker vaste klant hier

Nance V beoordeelde op 2019-03-21

Mooie ala condre besteld voor een mooie prijs voor mijn kleinzoon zoals op de foto ook in het echt heel mooi en wat ik helemaal top service vind je kan gewoon via whatsap contact met ze op nemen en je vragen stellen Fokko juweliers jullie zijn GEWELDIG BEDANKT !!!

Pinas beoordeelde op 2019-03-12

Makkelijk contact te krijgen via Whatsapp. Duidelijke uitleg ontvangen en, niet geheel onbelangrijk, een goedkoop kwalitatief mooi Surinaamse sieraad. Mocht ik Surinaamse sieraden zoeken ga ik voortaan eerst de website van Fokko bekijken.