Bedumerweg 3
9716AA Groningen

Bol.com 14 7,9

Rob beoordeelde op 2019-02-08

Ik had een mooie ketting verzonnen en getekend. Dit aan Fokko laten zien. En ze hebben heel mooi gemaakt voor mij. Ben erg tevreden. Snelle en zeer vriendelijke service.

Matias Pascual beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering en mooi product voor een eerlijke prijs.
Zeker niet de laatste keer dat ik bij Fokko iets zal kopen.
Zeer tevreden.

Nathalie beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering ( zelfde dag na bestelling) goede service en communicatie, ook na retour!

Geromina beoordeelde op 2018-12-28

Ik ben super tevreden met mijn aankoop, de mensen die het als cadeau gekregen hebben zijn hartstikke gelukkig ! Ook de bestselling die ik had geplaatst kwam super snel en ik werd goed op de hoogte gehouden. Ook was er goede contact op app. Ze kunnen je goed geruststellen en goede garantie verzekeren

T. Janssen beoordeelde op 2018-12-25

Zeer tevreden. Ik heb de dag voor kerstavond besteld en ik had de bestelling op kerstnacht binnen. Vlot contact via de app. Zelf laat in de avond. Erg fijn. Een aanrader voor anderen.

Mau Serf beoordeelde op 2018-12-25

Top service.Bestelling binnen 1 dag geleverd. Veel keuzemogelijkheden en ook snelle reactie via de app.
Kortom zeer aan te raden!!!

Rob beoordeelde op 2018-12-25

Heb al een paar keer wat besteld bij Fokko. En ben altijd zeer netjes geholpen. De sieraden zijn ook naar wens. Sieraden zijn netjes gemaakt en mooi afgewerkt.

Melissa beoordeelde op 2018-12-24

Optyd klantvriendelijk goedesurfes

Marleen Kruin beoordeelde op 2018-12-22

Ik ben voorlopig half zijdig verlamd. Fokkojuweliers dat ik de bestelling een dag ik heb besteld al in huis heb. WOW 🙏Proficiat ik weet dat ik nu ook telefonisch kan bestellen en die thuis geleverd kan krijgen.🇸🇷👌✊🤩

Moreno beoordeelde op 2018-12-21

Heel tevreden super bedrijf.
Fokko bedankt voor de mooie oorbellen 🤩

J mook beoordeelde op 2018-12-18

Top service gekregen en goed contact gehad via app ben zeer blij

Uka Martina beoordeelde op 2018-12-17

Heb voor het eerst een ala kondre ketting besteld. Ben er super blij mee.

Wynand Hartman beoordeelde op 2018-12-07

Dik tevreden met fokko eerdere bestellingen worden snel afgehandeld en mocht er iets zijn nemen ze contact met je op via app ik zeg super. Deze keer armband en ketting bestelt voor me dochter was iets niet op voorraad en kreeg gelijk een app voor een oplossing ik zeg door gaan met de service en koop bij fokko.

Tchevy Yanga beoordeelde op 2018-11-26

Ik mocht iets uitkiezen voor mijn verjaardag dus ik koos voor een gouden mattenklopper ring. Ik heb die alleen paar keer opnieuw terug moeten sturen omdat ik telkens een te grote maat had besteld. Elke keer kwam de ring in een goede staat aan en met een hele snelle levering!! De betaling en het contact met de verkopers waren ook prima via social media en mail !! Trots ❤️

Nancy beoordeelde op 2018-11-22

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling. In principe had ik een een beetje moeite met het bezorgen van het product. Maar uiteindelijk heb ik mijn pakket netjes gekregen in een mooi verpakking van Fokko juweliers. Top bedrijf en top service!

Theo beoordeelde op 2018-11-10

Service is top , levering is snel , kwaliteit is perfect ik ben er tevreden mee met alles wat ik tot nu toe heb aangeschaft zeker aan te raden!!!!

Jay beoordeelde op 2018-10-25

Had 2 setjes oorbellen besteld, kreeg snel een mail dat de bestelling was verwerkt en verstuurd was. Er was wat problemen met het leveren en fokko juweliers heeft het netjes voor ons opgelost. Oorbellen en service zijn/is perfect.

Linsey beoordeelde op 2018-10-17

Op zaterdag avond jl. had ik mijn oorbellen besteld, maandag kreeg ik al een mailtje dat de bezorger onderweg was. Goede service!

Ingrid beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering, goede communicatie.

Brandon beoordeelde op 2018-08-28

Goeie levering Snel netjes ,!

Ook hele aardige mensen alleen maar liefde voor FokkoJuweliers